Gå til innhold

Hvordan skal damen se ut nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Paramount

Helt glatt trumfer alt annet, det er bare fantastisk opphissende og deilig. Da er siste skanse fjernet, og den visuelle opplevelsen er optimal. Men alle friserte alternativer er ikke så langt unna, så det er ikkeno stress egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bollemus bra eller dårlig? Altså slik mus at kun sprekken synes, ikke kjønnsleppene. Jeg hater bollemusa mi!

Anonymkode: 2ff91...6a8

Hate? Det var da voldsomt..

Ingen grunn til det. Som mann som liker mus kan jeg forsikre deg om at det er *mye* viktigere å få lov til å leke med musa di enn hvordan den ser ut. :)

(jeg snakker egentlig kun for meg selv her men føler meg svært trygg på at jeg representerer de aller fleste menn i dette)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sexy

Anonymkode: 9b9fb...c3c

Seriøst? Jeg har alltid skammet meg over den. 

Anonymkode: 2ff91...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en pedofil tråd der pedofile forsvarer andre pedofile. 

 

Nakenrotte fitte er stygt. Den bør dekkes til. Jeg hater sånne fitter. Er bifil.

Endret av LittleBabyNothing
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frisert busk er skikkelig sexy.

Anonymkode: b0dd1...e59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Dere menn: hvordan foretrekker dere at damen har frisert busken nedentil? Glattbarbert? Fortell!

 

 

Anonymkode: 8b9ec...e84

Ren og uten sår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Seriøst? Jeg har alltid skammet meg over den. 

Anonymkode: 2ff91...6a8

Seriøst. Jeg klarer ikke å se for meg en mus jeg *ikke* vil bli glad for å se. Tenk på det du, i praksis vil alle som liker mus bli glad for å se musa di! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det viktigste er at kjønnsleppene ikke er for store eller for små og at det heller er helt bollemus. Glattbarbert er en selvfølge.

Anonymkode: 768ad...ed7

Da må du jo opplyse om det for vi er endel som har hår. Men jeg barberer ikke der lenger. Fikk for mange plager. 

Anonymkode: 3a0c0...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er viktig at kvinner har en vagina nedentil.

Anonymkode: 0793b...a5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at musa mi ikke ser bra ut. Skulle gjerne byttet dersom det var mulig. 

Anonymkode: 8242d...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg dame men tenker virkelig damer over sånt? Tenker menn over sånt.. jeg har i alle år lagt vekt på god hygiene. Gjerne frisert,barbert. Alltid vært velstelt og alle jeg har hatt sex med sier jeg smaker helt himmelsk, jeg smaker lite men godt og ikke en har sagt musa mi er stygg. Enda den ene indre kjønnsleppen er litt større enn den andre, de henger litt utenfor også men dette må dere slutte bekymre dere for tror jeg😉

Anonymkode: a0f45...3e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg dame men tenker virkelig damer over sånt? Tenker menn over sånt.. jeg har i alle år lagt vekt på god hygiene. Gjerne frisert,barbert. Alltid vært velstelt og alle jeg har hatt sex med sier jeg smaker helt himmelsk, jeg smaker lite men godt og ikke en har sagt musa mi er stygg. Enda den ene indre kjønnsleppen er litt større enn den andre, de henger litt utenfor også men dette må dere slutte bekymre dere for tror jeg😉

Anonymkode: a0f45...3e9

De sim har pene/normale underliv har ikke noe å bekymre seg for. Heldigvis få som ser, men grusomt å ha det sånn. Nesten så man ikke tør ha sex. 

Anonymkode: 8242d...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 16.51, Sosialt skrev:

Temaet er diskutert mange ganger før, og det er ikke vits å lage enda en tråd om det samme temaet!

Man må jo lage nye, for man blir jo kjefta huden full om man kommenterer en gammel sak

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg synes det er nydelig🙄...og jeg har sett millioner av mus i form, farge lukt og smak...

Du skriver det er nydelig, så himler du med øya?

Anonymkode: 3b06b...eec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være skallet, men mannen vil se den MEF hår nå, så nå sparer jeg, vi har ledd sammen av bilder av farging av dott og underarmshår😅 så kanskje lage noe dumt😂

dott er hott?

Anonymkode: 3b942...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver det er nydelig, så himler du med øya?

Ja, jeg blir kosklein av å se vaginaer, duften og smaken kan gjøre meg avhengig. Rekorden min av kosingen er fremdeles 2 timer og 45 minutter, det inkludert tungegymnastikk, fingre og dildo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glatt rundt hele, foran og bak, smaker best.

Anonymkode: 924d9...05a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glatt rundt hele, foran og bak, smaker best.

Anonymkode: 924d9...05a

Enig, jeg er rett som det er intimfrisør for min bedre halvdel, da blir det glatt "all over" en behandling som gjør oss begge fornøyd 

Anonymkode: 5dd91...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Dere menn: hvordan foretrekker dere at damen har frisert busken nedentil? Glattbarbert? Fortell!

 

 

Anonymkode: 8b9ec...e84

Det er er det indre som teller :)

Endret av Dominas leketøy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...