Gå til innhold

Kan dere gutter/menn ta dere en kjapp en på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kranfører, har mye dødtid på jobb, men det kunne aldri falt meg inn å runke på jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fastnøkkel skrev:

Er kranfører, har mye dødtid på jobb, men det kunne aldri falt meg inn å runke på jobb. 

Kanskje litt annerledes om man har ei deilig kvinnelig kollega. Jeg sier ikke at jeg er det, men alle gutter er vel glad i rumper/pupper, og hvis man er litt i det dirty hjørnet, så kan man vel fort bli kåt. 

Anonymkode: 4499c...a5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 15 kunne det bli litt vel ofte, men man burde vel lære å beherske seg på et tidspunkt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt annerledes om man har ei deilig kvinnelig kollega. Jeg sier ikke at jeg er det, men alle gutter er vel glad i rumper/pupper, og hvis man er litt i det dirty hjørnet, så kan man vel fort bli kåt. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Etter min første utdannelse jobbet jeg som jurist, ble aldri kåt av kollegaene på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mæn40 skrev:

Når jeg var 15 kunne det bli litt vel ofte, men man burde vel lære å beherske seg på et tidspunkt?

Joda, men gutter i 20årene er vel fulle av seksuelle behov. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Vet du hva han gjør på do???

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 nå og har gjort det en håndfull ganger.

Anonymkode: 73335...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Hva hvis denne mannen har mage-/tarmproblemer? 

Har onanert på jobb ja. Men typ 1 eller 2 ganger iløpet av min 20 år lange karriere. Er ikke akkurat noe man gjør flere ganger i uka. 

Anonymkode: 23df4...4f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30 nå og har gjort det en håndfull ganger.

Anonymkode: 73335...ba9

Hvilken type jobb da? 

Ja han self ha tarmproblemer, men også et utløsningsbehov. Han bruker tid og er litt på, (ser på kroppen) før han stimer inn på do. 😅

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type jobb da? 

Ja han self ha tarmproblemer, men også et utløsningsbehov. Han bruker tid og er litt på, (ser på kroppen) før han stimer inn på do. 😅

Anonymkode: 4499c...a5f

Kontorjobb. Drar rett og slett inn på doen og runker, når jeg er ekstremt kåt og jeg har en åpenbar ereksjon. Hender jeg søler, og må vaske etter meg.

Anonymkode: 73335...ba9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
6 timer siden, Mæn40 skrev:

Når jeg var 15 kunne det bli litt vel ofte, men man burde vel lære å beherske seg på et tidspunkt?

Hvorfor? 
M(53)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Alterego666 skrev:

Hvorfor? 
M(53)

Er nok veldig individuelt ja. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig - er jeg kåt og er på jobb så går jeg på do og runker. Det skjer ganske ofte. Jobber sammen med deilige kollegaer, og de rette dagene når de går i skjørt og strømper.. går jeg rundt og fantaserer og for å slippe utløsning i buksa så runker jeg på do.

Anonymkode: efc6b...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Alterego666 said:

Hvorfor? 
M(53)

I ytterste konsekvens, så man ikke runker foran villt fremmede på bussen, men det er nok et litt søkt eksempel. Men ihvertfall at det ikke går ut over jobben man blir betalt for å utføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri gjort det og kunne ikke falle meg inn på jobb eller annen offentlig plass. Hilsen mann på 30

Anonymkode: dcf76...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 minutter siden, Mæn40 skrev:

I ytterste konsekvens, så man ikke runker foran villt fremmede på bussen, men det er nok et litt søkt eksempel. Men ihvertfall at det ikke går ut over jobben man blir betalt for å utføre.

Forutsett at runkeren er en voksen, ansvarsfull og kompetent person som kan jobben sin. Altså din typiske kollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fastnøkkel skrev:

Etter min første utdannelse jobbet jeg som jurist, ble aldri kåt av kollegaene på jobb.

Ok. Alle er forskjellige. Noen er kåtere enn andre. :)

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...