Gå til innhold

Kan dere gutter/menn ta dere en kjapp en på jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller gutt!??!?!? 

Anonymkode: b7ddf...6cd

Tror ikke han er homo.. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Runker iblant på jobb hvis jeg er så frustrert og kåt at det går utover jobben. Synes ikke det er spesielt sexy eller noe og tanken på å bli gjennomskuet av noen er major turn-off. Så gjør det rett og slett av nyttehensyn.

Anonymkode: 2bcb9...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Omtrent daglig. Går så mange deilige kvinner i hvitt rundt på avdelingen at inspirasjonen kommer helt av seg selv. Og i motsetning til hva en annen skrev så gjør det ikke skade på sexlivet hjemme. De fleste menn holder lenger hvis de runker jevnlig. 

Anonymkode: 1b3cd...d7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Til dere menn: kan ei kvinnelig kollega gjøre deg kåt? For eks om dere jobber i dagligvare butikk og tilfeldig titter på rumpa hennes og itilegg får fantasiene frem?,)  

Anonymkode: 4499c...a5f

Ja, jeg har fått ståpikk mange ganger bare ved å studere kroppene til jentene jeg har jobbet. Har ronket på jobb 1-2 ganger, men var ikke noe særlig, ronker hjemme med bildene av jentene i hodet. 

Anonymkode: 2e35a...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Jeg hadde sommerjobb på IKEA i 20 årene, og forsvant på do noen ganger.

Det var ikke for å runke, men fordi jeg ble utrolig sliten av å være omgitt av en kø med kunder 100% tiden. Et par ganger om dagen måtte jeg ha 5-10 minutter stillhet.

Jeg har sikkert runket på jobb, men har ikke det for vane. Det er ingen korrelasjon mellom runking og fine kolleger. Det er bare et trykk som må lettes på, og jeg kan fantasere om hva som helst når som helst uansett. 

Anonymkode: 097b7...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2020 den 8.08, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har fått ståpikk mange ganger bare ved å studere kroppene til jentene jeg har jobbet. Har ronket på jobb 1-2 ganger, men var ikke noe særlig, ronker hjemme med bildene av jentene i hodet. 

Anonymkode: 2e35a...2a8

Bildene, er det snakk om det siste blikket du hadde av henne? :)

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.6.2020 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt annerledes om man har ei deilig kvinnelig kollega. Jeg sier ikke at jeg er det, men alle gutter er vel glad i rumper/pupper, og hvis man er litt i det dirty hjørnet, så kan man vel fort bli kåt. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Kan du ikke bare kose deg med din egen fantasi om at kollegaen din runker til deg? Vi kan umulig vite om det er tilfellet.

Anonymkode: 71a10...299

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bildene, er det snakk om det siste blikket du hadde av henne? :)

Anonymkode: 4499c...a5f

Ja bildene av den deilige rumpa som jeg fikk lyst å bænge. Fikk ståpikk på jobb og ronket med en gang jeg kom hjem av bildene til rumpa hennes

Anonymkode: 2e35a...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det står i kontorreglementet: kjappe,enten alene eller med noen, er ikke lov i arbeidstiden. De må skrives av mot fleksitid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, draug 75 skrev:

Nei det står i kontorreglementet: kjappe,enten alene eller med noen, er ikke lov i arbeidstiden. De må skrives av mot fleksitid.

Ja, da er det mange som sliter. 😚

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner selv med at han tok en ronk når han løp på do som han gjorde. Han tittet endel på meg i forkant, så han brukte kanskje det som et hjelpemiddel😂

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir smått oppgitt over folk som er så styrt av driftene sine at de må få utløp for dem på jobb. Hvis man faktisk må onanere i arbeidstiden, er man et primitivt individ med mangel på impulskontroll. Man kan onanere så mye man orker på fritida, men på jobb skal man faktisk være profesjonell.

Anonymkode: dfb59...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner selv med at han tok en ronk når han løp på do som han gjorde. Han tittet endel på meg i forkant, så han brukte kanskje det som et hjelpemiddel😂

Anonymkode: 4499c...a5f

Ble du våt og kåt av tanken?

 

Jeg gjorde det i helgen. Så på rumpa og puppene, løp på doen og runket, kom fort og hardt i doen

Anonymkode: 2e35a...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neineineinei, er gutt på 20 selv. Jeg kan godt stikke på dass i 20 minutter, men da går det ikke i runking, da er det heller å snappe eller scrolle på facebook. 

Anonymkode: 4de62...830

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble du våt og kåt av tanken?

 

Jeg gjorde det i helgen. Så på rumpa og puppene, løp på doen og runket, kom fort og hardt i doen

Anonymkode: 2e35a...2a8

😂 Nei. Så absolutt ikke. Har egentlig ingenting å si. Men humøret mitt har en påvirkning, så kunne nok godt ha blitt det. Akkurat da var det fokus på butikken

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.6.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Du får spørre han da vettu, litt sånn spøkefullt eller ertende bare for å se hvordan han reagerer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snillmann her.. skrev:

Du får spørre han da vettu, litt sånn spøkefullt eller ertende bare for å se hvordan han reagerer. 

Vi får se om det gjentar seg;) 

Anonymkode: 4499c...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Han legger nok en kabel.. 

Anonymkode: e6c02...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2020 den 12.21, AnonymBruker skrev:

Har en bekjent i 20årene som plutselig løper på do mens han er på jobb. Jobber i butikk, så masse folk hele tiden. Kan man plutselig bli kåt bak kassen å løpe på do for å onanere? Han blir der ei stund, så man begynner jo å lure. Eller dette helt uhørt? 

Jeg kan selv bli kåt på jobb, men litt mer tungvint for oss å onanere på jobb. 

Anonymkode: 4499c...a5f

Er nok mange som gjør det. Fra dama de ser på kiwi og til alt annet. Jeg runker faktisk ikke.Og ikke gjort det siden jeg ble i forhold for mangr mange år siden. Hvorfor gjøre det når sex er så mye bedre! Syns folk kan klare å holde seg til se kommer hjem!

Men kan det være han har tarm/mageproblemer?

Trenger jo ikke være runking!

Anonymkode: 949fd...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...