Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner så sinte når jeg sier at kroppen ikke bør deles med alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hele livet kjent at det ikke er riktig å dele kroppen min med hvem som helst. Har hatt ett forhold og jeg er 40 år. Synes ikke dette er noe spesielt og er faktisk stolt over at jeg ikke har takket ja til alle tilbudene som har bydd seg. For meg er dette helt naturlig. Hvorfor blir dere kvinner så sur når man nevner dette? 

Wonderingsmiley.jpg

Anonymkode: dfe87...a06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du ikke klarer å skille hva som er riktig for deg, og hva som er riktig for andre. Sånn med tanke på overskriften din. 

Anonymkode: 8e3f3...5cd

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi for noen av oss er sex bare sex. Trenger ikke å være en dyp emosjonell tilknytning for å "dele kroppen sin" med noen. 

Jeg hadde ikke blitt sur av å fått hørt det, men hadde tolket det som at jeg har vært for "løs" som ikke akkurat er et kompliment. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du ikke klarer å skille hva som er riktig for deg, og hva som er riktig for andre. Sånn med tanke på overskriften din. 

Anonymkode: 8e3f3...5cd

Forstår jo at det er riktig for en prostituert å ha sex med mange, pga økonomi. Men for dere andre?

Anonymkode: dfe87...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid irriterende med folk som insisterer på å feie foran andres dør. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, pia mater skrev:

Fordi for noen av oss er sex bare sex. Trenger ikke å være en dyp emosjonell tilknytning for å "dele kroppen sin" med noen. 

Jeg hadde ikke blitt sur av å fått hørt det, men hadde tolket det som at jeg har vært for "løs" som ikke akkurat er et kompliment. 

Men er du ikke "løs" hvis du har sex med folk bare for sex'en sin skyld?

Anonymkode: dfe87...a06

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du å si at kvinner blir sur fordi DU sier at kvinner ikke bør dele kroppen med alle? Du mener at kvinner bør høre på deg, og dele kroppen sin på den måten som du mener er rett? 

Hva med å la kvinner dele kroppen sin som de selv ønsker, uansett om det er med alle eller én? Det har vel du Ingenting med? 

Anonymkode: 6bc2b...b4c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi du sier det til kvinner og ikke både til kvinner og menn? Kvinner har tross alt like mye rett til å dele kroppen sin med så mange de ønsker på lik linje som menn 

 

Anonymkode: 91519...12b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er du ikke "løs" hvis du har sex med folk bare for sex'en sin skyld?

Anonymkode: dfe87...a06

Jeg vil ikke si det. Jeg har hatt ganske få sexpartnere selv, men har jo selvsagt hatt sex med noen bare fordi det er digg og jeg hadde lyst. Det siste jeg vil kalle meg selv er løs. 

Er man en av de som prøver å komme i buksa på alt som kryper og går, da kan vi kanskje diskutere om løs er rett beskrivelse. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje fordi du sier det til kvinner og ikke både til kvinner og menn? Kvinner har tross alt like mye rett til å dele kroppen sin med så mange de ønsker på lik linje som menn 

 

Anonymkode: 91519...12b

TS her, jo det er like ille om det er menn som gjør det. Jeg forstår verken menn eller kvinner som ligger med så mange ulike. Menn har ofte vært enig i det jeg sier, så derfor jeg lurer litt på dere kvinner.

Anonymkode: dfe87...a06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke kroppen skal deles med alle og de fleste får ulike tanker om folk som gjør det. Jeg er kvinne selv, og mener selvsagt det gjelder både menn og kvinner. Det er så ekkelt med alle disse kjønnssykdommene som florerer og mange av de er kroniske. Det sier også noe om en person som deler det mest intime med alle og enhver. Det er ekkelt. 

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, pia mater skrev:

Jeg vil ikke si det. Jeg har hatt ganske få sexpartnere selv, men har jo selvsagt hatt sex med noen bare fordi det er digg og jeg hadde lyst. Det siste jeg vil kalle meg selv er løs. 

Er man en av de som prøver å komme i buksa på alt som kryper og går, da kan vi kanskje diskutere om løs er rett beskrivelse. 

Men du har anlegg for å havne i senga. Jeg får avsmak på slikt med mindre det er noe mye mer og vi har kjent hverandre lenge.

Anonymkode: dfe87...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker prippen.  Hvis du ser ned på kvinner som ligger med mer en en mann (majoriteten av voksne kvinner i vesten ligger med mer enn en mann i løpet av livet)  så får du tåle at jeg ser ned på deg. :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du har anlegg for å havne i senga. Jeg får avsmak på slikt med mindre det er noe mye mer og vi har kjent hverandre lenge.

Anonymkode: dfe87...a06

Det er litt heslig med folk som ligger med mange. Har dumpet noen menn som har hatt et rykte på seg, for det er rett og slett litt ekkelt. 

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her, jo det er like ille om det er menn som gjør det. Jeg forstår verken menn eller kvinner som ligger med så mange ulike. Menn har ofte vært enig i det jeg sier, så derfor jeg lurer litt på dere kvinner.

Anonymkode: dfe87...a06

Jeg for min del har aldri forstått hva problemet er med at man har sex så mye man selv vil, med hvem man vil?

Anonymkode: 0d187...1d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du har anlegg for å havne i senga. Jeg får avsmak på slikt med mindre det er noe mye mer og vi har kjent hverandre lenge.

Anonymkode: dfe87...a06

Hahaha, er det rart folk blir sure når du sier at de gir deg avsmak??

Du kan jo mene det du vil, mdn hvorfor belære andre?

Anonymkode: 04619...cbd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men du har anlegg for å havne i senga. Jeg får avsmak på slikt med mindre det er noe mye mer og vi har kjent hverandre lenge.

Anonymkode: dfe87...a06

Da får du finne deg et kvinnfolk som tenker som deg da, så slipper du å få så mye avsmak. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her, jo det er like ille om det er menn som gjør det. Jeg forstår verken menn eller kvinner som ligger med så mange ulike. Menn har ofte vært enig i det jeg sier, så derfor jeg lurer litt på dere kvinner.

Anonymkode: dfe87...a06

Det spiller ingen rolle hva du liker og foretrekker og synes eller ikke forstår. Folk må få ha autonomi over egne kropper, som tilsier at de kan dele den med hvem som helst når som helst så lenge det ikke skader andre. Hva du synes om det er irrelevant. Folk har RETT til å bestemme over egne kropper, og folk har forskjellige behov og tanker om sex. 

Anonymkode: 6bc2b...b4c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...