Gå til innhold

Hvorfor blir kvinner så sinte når jeg sier at kroppen ikke bør deles med alle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er ikke bedre enn andre fordi du er mer selektiv. Vi bestemmer alle over egen kropp, og hvis noen vil ha sex med flere enn deg, så får de gjøre det. Det har ikke du noe med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er litt heslig med folk som ligger med mange. Har dumpet noen menn som har hatt et rykte på seg, for det er rett og slett litt ekkelt. 

Anonymkode: 668e1...ef8

Jeg syns pripne og fordømmende mennesker er de hesligste, men vi er forskjellige. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt heslig med folk som ligger med mange. Har dumpet noen menn som har hatt et rykte på seg, for det er rett og slett litt ekkelt. 

Anonymkode: 668e1...ef8

Du synes det er hesligere å ha sex en gang i året .enn tre ganger i uka? Hvorfor?

Anonymkode: 04619...cbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Apocalypte skrev:

Jeg synes du virker prippen.  Hvis du ser ned på kvinner som ligger med mer en en mann (majoriteten av voksne kvinner i vesten ligger med mer enn en mann i løpet av livet)  så får du tåle at jeg ser ned på deg. :)

Det var ikke det jeg sa. Sa at jeg forstår at en kvinne kan ha hatt 2-3 tidligere forhold. Men noe mer enn dette, så begynner vi å snakke storskala. Det er jo noe med å ta seg pauser mellom hvert slag. Man hopper ikke rundt som en kanin, da føler ihvertfall ikke jeg meg så veldig spesiell om jeg er neste på listen.

Anonymkode: dfe87...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg sa. Sa at jeg forstår at en kvinne kan ha hatt 2-3 tidligere forhold. Men noe mer enn dette, så begynner vi å snakke storskala. Det er jo noe med å ta seg pauser mellom hvert slag. Man hopper ikke rundt som en kanin, da føler ihvertfall ikke jeg meg så veldig spesiell om jeg er neste på listen.

Anonymkode: dfe87...a06

Er du religionsskada?

Anonymkode: 04619...cbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det spiller ingen rolle hva du liker og foretrekker og synes eller ikke forstår. Folk må få ha autonomi over egne kropper, som tilsier at de kan dele den med hvem som helst når som helst så lenge det ikke skader andre. Hva du synes om det er irrelevant. Folk har RETT til å bestemme over egne kropper, og folk har forskjellige behov og tanker om sex. 

Anonymkode: 6bc2b...b4c

Nå kan vel ingen BESTEMME hva andre gjør med kroppene sine, det er vel ikke det TS sier heller. Vi er alle forskjellige og velger hvem vi vil være sammen med - men jeg snakker på vegne av alle venninnene mine når jeg sier at det blir sett ned på å ligge med mange, det gjelder både menn og kvinner, altså ingen diskriminering når det gjelder kjønn, for det har ikke noe å si. 

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Apocalypte skrev:

Jeg syns pripne og fordømmende mennesker er de hesligste, men vi er forskjellige. 

Jeg syns folk som ligger med mange er ekle og er årsaken til at kjønnssykdommer florerer. At du kaller meg prippen kunne jeg ikke brydd meg mindre om. 

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke det jeg sa. Sa at jeg forstår at en kvinne kan ha hatt 2-3 tidligere forhold. Men noe mer enn dette, så begynner vi å snakke storskala. Det er jo noe med å ta seg pauser mellom hvert slag. Man hopper ikke rundt som en kanin, da føler ihvertfall ikke jeg meg så veldig spesiell om jeg er neste på listen.

Anonymkode: dfe87...a06

Du sier at du ser ned på kvinner som ligger med mer enn 3, ok da fordømmer jeg deg. Det må du tåle når du selv fordømmer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes det er hesligere å ha sex en gang i året .enn tre ganger i uka? Hvorfor?

Anonymkode: 04619...cbd

Har jeg skrevet det? Nei. Jeg snakker om folk som ligger med mange forskjellige. Du forstår at man kan ha sex hver dag selv om man ikke ligger med mange? 🤦🏻

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns folk som ligger med mange er ekle og er årsaken til at kjønnssykdommer florerer. At du kaller meg prippen kunne jeg ikke brydd meg mindre om. 

Anonymkode: 668e1...ef8

Strålende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du religionsskada?

Anonymkode: 04619...cbd

Så du tror man må ha være "religionsskadet" for å mene at det er en uting å ligge med mange? Burde være en aldersgrense her inne. 

Anonymkode: 668e1...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Skjønner ikke denne trangen til å legge seg opp i hvordan andre lever livet sitt, det spille da ingen rolle for meg hvor mange sexpartnere andre har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greieste er vel om man går etter likesinnede. Promiskuøse mennesker får gå etter hverandre, og tilsvarende kan de som kobler sex med følelser gjøre det samme. Riktignok er det flere promiskuøse kvinner enn menn, men det er fortsatt mulig å finne kvinner som ikke har ligget med kjempemange. At de har ligget med litt flere enn deg selv må du nesten regne med uansett.

Anonymkode: 991ba...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele livet kjent at det ikke er riktig å dele kroppen min med hvem som helst. Har hatt ett forhold og jeg er 40 år. Synes ikke dette er noe spesielt og er faktisk stolt over at jeg ikke har takket ja til alle tilbudene som har bydd seg. For meg er dette helt naturlig. Hvorfor blir dere kvinner så sur når man nevner dette? 

Wonderingsmiley.jpg

Anonymkode: dfe87...a06

Er du mann eller kvinne? 

Anonymkode: 2abe2...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke løs, bare raus😘 

Når det er sagt så kan jeg ikke helt skjønne problemet? En annen ting er jo at det finnes flere grader enn enten en partner, eller alle. 

Om du virkelig bare har hatt en partner, hvordan kan du virkelig mene at det er ekkelt? Du aner jo ikke hva du har gått glipp av.

Anonymkode: 85fbf...be0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt irritert fordi jeg aldri hadde spurt deg hva du mente om hvem jeg hadde sex med, og syntes det var creepy og irriterende at du bestemte deg for å blande deg opp i sexlivet mitt uten at jeg hadde bedt om det. 

Anonymkode: d9154...6da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele livet kjent at det ikke er riktig å dele kroppen min med hvem som helst. Har hatt ett forhold og jeg er 40 år. Synes ikke dette er noe spesielt og er faktisk stolt over at jeg ikke har takket ja til alle tilbudene som har bydd seg. For meg er dette helt naturlig. Hvorfor blir dere kvinner så sur når man nevner dette? 

Wonderingsmiley.jpg

Anonymkode: dfe87...a06

Du blander ikke bare "sint" med "uenig" da? Det er det samme for meg hva du gjør med ditt liv, så lenge du ikke framstiller det som noe moralsk høyverdig som alle bør etterstrebe. Skjønner ikke helt hvorfor du skal være stolt over det heller da. Det er bare et valg du har tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hele livet kjent at det ikke er riktig å dele kroppen min med hvem som helst. Har hatt ett forhold og jeg er 40 år. Synes ikke dette er noe spesielt og er faktisk stolt over at jeg ikke har takket ja til alle tilbudene som har bydd seg. For meg er dette helt naturlig. Hvorfor blir dere kvinner så sur når man nevner dette? 

Wonderingsmiley.jpg

Anonymkode: dfe87...a06

Hva med mennene eller er det en aldri så liten dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det greieste er vel om man går etter likesinnede. Promiskuøse mennesker får gå etter hverandre, og tilsvarende kan de som kobler sex med følelser gjøre det samme. Riktignok er det flere promiskuøse kvinner enn menn, men det er fortsatt mulig å finne kvinner som ikke har ligget med kjempemange. At de har ligget med litt flere enn deg selv må du nesten regne med uansett.

Anonymkode: 991ba...cc5

Når blir en person promiskuøs i din bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du ikke at det er litt kjedelig å kun ha vært sammen med én person iløpet av hele livet ditt? Har du ikke engang kysset andre? 

Anonymkode: b998d...3bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...