AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #1 Del Skrevet 26. juni 2020 3-6 likes på det man legger ut...føler man ikke blir sett/folk bryr seg. Trist rett og slett 😔 Anonymkode: 556dc...84f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månelyset Skrevet 26. juni 2020 #2 Del Skrevet 26. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3-6 likes på det man legger ut...føler man ikke blir sett/folk bryr seg. Trist rett og slett 😔 Anonymkode: 556dc...84f Ja, skjønner at det kan gjøre deg litt trist. Legger du ut ting ofte? Tror folk ikke alltid liker dersom det blir for mye innhold f eks. Og så spørs det jo litt om de du kjenner er typisk aktive på sosiale medier, for det kan jo variere. Men uansett så definerer ikke antall likes deg som person! Du vet hvem du er selv, og det er det viktigste. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Del Skrevet 26. juni 2020 1 time siden, Månelyset skrev: Ja, skjønner at det kan gjøre deg litt trist. Legger du ut ting ofte? Tror folk ikke alltid liker dersom det blir for mye innhold f eks. Og så spørs det jo litt om de du kjenner er typisk aktive på sosiale medier, for det kan jo variere. Men uansett så definerer ikke antall likes deg som person! Du vet hvem du er selv, og det er det viktigste. ❤️ Ikke ofte,kan gå perioder uten. Så kan det være perioder der man legger ut noen ganger daglig eller det kan gå et par ganger i mellom. Har bare 40 følgere på Instagram da men enkelte får jeg aldri likes fra selv om jeg gir til dem av og til. Mange er flere ganger daglig på Instagram. Så får man fast likes fra noen og det er jo selvfølgelig hyggelig På fb har man rundt 380 og der er folk som aldri liker uansett hva man legger ut. Så er det enkelte slektninger som liker alt. Men ja det er trist med få likes selv om man ikke er kjempe ung lengre. Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Del Skrevet 26. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke ofte,kan gå perioder uten. Så kan det være perioder der man legger ut noen ganger daglig eller det kan gå et par ganger i mellom. Har bare 40 følgere på Instagram da men enkelte får jeg aldri likes fra selv om jeg gir til dem av og til. Mange er flere ganger daglig på Instagram. Så får man fast likes fra noen og det er jo selvfølgelig hyggelig På fb har man rundt 380 og der er folk som aldri liker uansett hva man legger ut. Så er det enkelte slektninger som liker alt. Men ja det er trist med få likes selv om man ikke er kjempe ung lengre. Anonymkode: 556dc...84f Noen ganger ukentlig skulle det stå,,ikke daglig* Ts Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AGudmundsdottir Skrevet 27. juni 2020 #5 Del Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 3-6 likes på det man legger ut...føler man ikke blir sett/folk bryr seg. Trist rett og slett 😔 Anonymkode: 556dc...84f Jeg kuttet selv ut facebook og andre sosiale medier i fjor (med unntak av dette forumet 😂). Siden den gang har jeg frigjort masse tid, og føler meg generelt mye bedre. Kan være vanskelig å ha direkte kontakt nå i løpet av koronakrisen, men mitt tips er at du bare blåser i det hele. Sosiale medier er en illusjon. Det er ikke mulig å måle ekte vennskap/hvilken verdi man har som menneske basert på likes. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
semperflorens Skrevet 27. juni 2020 #6 Del Skrevet 27. juni 2020 Du legger vel ut ting som er for kjedelig/ikke verdt å like, da. Hvis mange likes er målet, må du gå analytisk til verks, finne ut hva som gir mange likes og få likes og kun legge ut det som gir mange likes. Du kan ikke forvente å få masse likes bare fordi du har lagt ut noe. Du trykker vel ikke like på absolutt alt alle andre legger ut bare fordi du har sett det? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #7 Del Skrevet 27. juni 2020 12 minutter siden, semperflorens skrev: Du legger vel ut ting som er for kjedelig/ikke verdt å like, da. Hvis mange likes er målet, må du gå analytisk til verks, finne ut hva som gir mange likes og få likes og kun legge ut det som gir mange likes. Du kan ikke forvente å få masse likes bare fordi du har lagt ut noe. Du trykker vel ikke like på absolutt alt alle andre legger ut bare fordi du har sett det? Er av tur/fjellturer og natur etc til tider. Steder man drar til(lokalt) osv. Mat og drikke av og til,samkomster osv. Ikke lett og ikke sammenligne seg med andre som f.eks får masse likes og kommentarer fra alle venner og bekjente(skal sies at de har langt flere følgere også da). Liker ikke alt nei,men enkelte. Ts Anonymkode: 556dc...84f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #8 Del Skrevet 27. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er av tur/fjellturer og natur etc til tider. Steder man drar til(lokalt) osv. Mat og drikke av og til,samkomster osv. Ikke lett og ikke sammenligne seg med andre som f.eks får masse likes og kommentarer fra alle venner og bekjente(skal sies at de har langt flere følgere også da). Liker ikke alt nei,men enkelte. Ts Anonymkode: 556dc...84f Kanskje du kan prøve å bli kjent med enda flere folk i virkeligheten? Da får du kanskje litt flere følgere også. Ellers vil jeg råde deg til å fortsette å legge ut det du liker å legge ut, og ikke tenke så alt for mye på at dette må få likes. Vet det er vanskelig å ikke sammenlikne seg med andre, men hvor mange likes du får betyr egentlig ingenting. Selv hos folk med mange følgere, så er det sjelden at en svært stor andel av følgermassen deres liker bildene. De får bare flere likes fordi de har mange følgere. Har man litt færre følgere kan det være f eks fordi man er introvert og ikke like sosial, trenger ikke være fordi folk ikke liker en. Anonymkode: 86505...7f0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #9 Del Skrevet 27. juni 2020 Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å lagt ut ting for å få likes, det gir deg tydeligvis ingenting. Man måler ikke livskvalitet ut i fra likes!! Anonymkode: e8793...fe9 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #10 Del Skrevet 27. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du kan prøve å bli kjent med enda flere folk i virkeligheten? Da får du kanskje litt flere følgere også. Ellers vil jeg råde deg til å fortsette å legge ut det du liker å legge ut, og ikke tenke så alt for mye på at dette må få likes. Vet det er vanskelig å ikke sammenlikne seg med andre, men hvor mange likes du får betyr egentlig ingenting. Selv hos folk med mange følgere, så er det sjelden at en svært stor andel av følgermassen deres liker bildene. De får bare flere likes fordi de har mange følgere. Har man litt færre følgere kan det være f eks fordi man er introvert og ikke like sosial, trenger ikke være fordi folk ikke liker en. Anonymkode: 86505...7f0 Jeg er ingen introvert ,men dessverre hatt veldig lite nettverk siste par åra som har vært ganske sårt,for er et sosialt vesen egentlig. Lurer på om folk tenker at jeg alltid er alene siden jeg aldri legger ut bilder med folk. Dessuten fikk man kjeft for endel år siden om man la ut bilde av venner. Andre folk jeg har kjent oppgjennom har det ikke sik. Virker som bilder av barn får mye likes og kommentarer. Dessverre har jeg ikke barn enda så kan ikke slå i bordet med det. Tror nok også det varierer hva folk liker og ikke. Men man ser at folk støtter hverandre og skryter voldsomt av enkelte. Du føler deg uansett ikke så «sett» når man får 0 til få likes. Hva mener dere gir mest likes ?Fjelltopper?Enkelte opplevelser ? Ts Anonymkode: 556dc...84f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #11 Del Skrevet 27. juni 2020 Sånn hadde jeg det også. Jeg kunne legge ut et veldig pent bilde fra en vakker sommerkveld og få 15 likes. Mens kompisen min kunne ta bilde av et skittent dass og få 200 likes og 80 kommentarer. Så jeg rensket profilen min ved å slettet 98% av alle bildene mine på profilen min og ALLE innleggene som lå på profilen min, og har vært inaktiv på facebook siste 4-5 årene. Innom et par ganger i løpet av dagen for å kjike og bruker messenger eneste. Har deaktivert Twitter-kontoen min, og slettet en drøss med følgere på Insta. Når folk begynner å publisere på insta hver dag så sletter jeg dem. Er ikke interessert i å bruke tid på masse svada. Insta vs FB er jo det samme. Folk dobbelpubliserer mye. Anonymkode: 0fe1e...4bd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #12 Del Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn hadde jeg det også. Jeg kunne legge ut et veldig pent bilde fra en vakker sommerkveld og få 15 likes. Mens kompisen min kunne ta bilde av et skittent dass og få 200 likes og 80 kommentarer. Så jeg rensket profilen min ved å slettet 98% av alle bildene mine på profilen min og ALLE innleggene som lå på profilen min, og har vært inaktiv på facebook siste 4-5 årene. Innom et par ganger i løpet av dagen for å kjike og bruker messenger eneste. Har deaktivert Twitter-kontoen min, og slettet en drøss med følgere på Insta. Når folk begynner å publisere på insta hver dag så sletter jeg dem. Er ikke interessert i å bruke tid på masse svada. Insta vs FB er jo det samme. Folk dobbelpubliserer mye. Anonymkode: 0fe1e...4bd Vil ikke slette da man har lite nettverk ellers,men har pauser inn i mellom. Ts Anonymkode: 556dc...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 27. juni 2020 #13 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) Legger aldri ut noe. Ville fått veldig dårlig respons, så bedre å la det være. Endret 16. juli 2020 av norw 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #14 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg liker omtrent aldri noe og får omtrent ikke likes. Trur folk begynner å bli lei av sosiale medium. Anonymkode: 92cf9...806 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #15 Del Skrevet 27. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker omtrent aldri noe og får omtrent ikke likes. Trur folk begynner å bli lei av sosiale medium. Anonymkode: 92cf9...806 Liker å dokumentere når jeg har vært en plass eller på et fjell osv,mest for meg selv men er ikke feil med litt likes da! Enig i at folk kanskje begynner å gå lei. Anonymkode: 556dc...84f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Falkor_ Skrevet 27. juni 2020 #16 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) Om du legger ut ting bare for å få likes, burde du kanskje ta en pause fra sosial media. Og sårer det deg at du får lite likes, burde du tenke etter om det ligger noe bak det. Har du dårlig selvtilitt? Trenger du noen å prate med (psykolog?) Likes egentlig betyr ingenting, det er ikke noe du skal henge deg opp i❤ Jeg har nære mennesker som sjeldent liker det jeg legger ut, det betyr ikke at de ikke bryr seg om meg, men som regel ser de ikke det jeg legger ut, fordi det er så mye annet som kommer opp i feedene demmers. Endret 27. juni 2020 av _Falkor_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #17 Del Skrevet 27. juni 2020 Prøv det virkelige liv og glem sosiale medier. Anonymkode: 03912...f22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #18 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg har ikke lagt ut noe på sosiale medier de siste 10 årene, så det er en bekymring som ikke eksisterer for meg. Jeg nyter istedenfor alle de fine øyeblikkene i livet, alene og sammen med andre, og slipper å se det gjennom en mobilskjerm 😊 Kanskje noe å tenke på? Anonymkode: b46a0...903 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 27. juni 2020 #19 Del Skrevet 27. juni 2020 Bare tull å bry seg om slikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #20 Del Skrevet 27. juni 2020 Kjenner til det... vet mange garantert har skrevet at man skal kutte ut slsiale medier, men det har kommet for å bli. Nå bryr jeg meg mindre. Men bare ett år tilbake var det ille. Jeg vet hvorfor det er lite likes av og til også. Kan være at du legger ut dårlige bilder. Kjedelige bilder. Folk vil ikke gi deg likes fordi de ikke liker deg eller er missunnelig. Du liker ikke deres og da slutter de å like ditt og. Men det betyr ikke at man er venneløs. Kjenner flere med mange venner som nesten ikke får likes. Er rett og slett fordi de legger ut veldig sjelden, og det er typisk slik du la ut på facebook før. Anonymkode: 3cc42...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå