Edie Skrevet 29. september 2020 #861 Del Skrevet 29. september 2020 Ryddet for brukerdebatt. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 29. september 2020 #862 Del Skrevet 29. september 2020 Synes ikke noe om det. Jeg synes heller kvalifiserte folk (politi etc) skal håndtere det. Med det sagt; de fleste i dag har en tendens til å kalle hvem som helst "pedofil" på internett, uten bevis. Deviantart forumene er et perfekt eksempel. Have fun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #863 Del Skrevet 29. september 2020 På 26.9.2020 den 4.49, AnonymBruker skrev: Jeg meldte meg inn der, og melde meg fort ut igjen. Det er jo stappfullt av konspirasjons-folk der inne, som lirer av seg ting som at demokratene i USA kidnapper barn og drikker blodet deres, venstresiden vil legalisere pedofili, hat mot "mainstream media" ol. Nesten like ille som en gjennomsnittlig anti-barneverngruppe. Masse tullinger fra livets-harde-skole der inne. Lykke til. Anonymkode: 5796c...dee Hvilken gruppe er dette? Jeg er medlem i Nabobarsel og har ikke sett noe til det du beskriver her. Anonymkode: 2d286...6aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #864 Del Skrevet 29. september 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Som offer for en dømt overgriper er jeg fullstendig imot MGO. Jeg vil ikke legge min trygghet i deres hender, og jeg vil ihvertfall ikke at de skal tale min sak. Anonymkode: e58e0...a71 Jeg var som deg et overgrepsoffer og støtter at Nabovarsel reiser rundt. Hvis det er pedoer i mitt nabolag så vil jeg vite det. Jeg er bare glad for at noen endelig prøver å gjøre noe. Anonymkode: 2d286...6aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #865 Del Skrevet 29. september 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken gruppe er dette? Jeg er medlem i Nabobarsel og har ikke sett noe til det du beskriver her. Anonymkode: 2d286...6aa Bare et forsøk på å svekke gruppa vil jeg tro. Anonymkode: d6dff...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #866 Del Skrevet 29. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg var som deg et overgrepsoffer og støtter at Nabovarsel reiser rundt. Hvis det er pedoer i mitt nabolag så vil jeg vite det. Jeg er bare glad for at noen endelig prøver å gjøre noe. Anonymkode: 2d286...6aa Jeg vil helst at det aldri skal tas opp igjen slik at det kan kobles til meg. Spesielt ikke av slike som ikke aner hva de styrer med. Anonymkode: e58e0...a71 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #867 Del Skrevet 29. september 2020 Finner de ikke på snap eller insta jeg... Anonymkode: 3acf7...174 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #868 Del Skrevet 29. september 2020 3 timer siden, Inverto skrev: Synes ikke noe om det. Jeg synes heller kvalifiserte folk (politi etc) skal håndtere det. Med det sagt; de fleste i dag har en tendens til å kalle hvem som helst "pedofil" på internett, uten bevis. Deviantart forumene er et perfekt eksempel. Have fun! Problemet er jo at vårt lands kvalifiserte folk ikke håndterer det. Det har blant annet nettopp vært en overgrepssak hvor et barn ble voldtatt, befølt og blitt tvunget til seksuelle handlinger ved flere anledninger helt fra barnet var 5-6 år. Et annet barn var også involvert. Denne overgriperen har jobbet tett på med barn i over 10 år. Hvem vet hva annet som har skjedd med andre barn. Vet du hva straffen ble? 15 måneder. 21 måneder strafferabatt på grunn av Korona. Så 15 måneder for å ødelegge minst et uskyldig barn, så får dette vedkommende starte med blanke ark. Anonymkode: 75796...b61 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #869 Del Skrevet 30. september 2020 Altså, det hender at uskyldige stryker med. Slikt skjer. ‘Innocent’ dad ‘raped and battered to death’ by vigilante parents after girl, 10, ‘lied’ that he abused her ‘for a joke’ She told her parents Valeria Dunaeva, 25, and Sergey Chabin, 33, and they gathered three male friends to attack Chikvarkin, cops claim. A law enforcement source told the Znak newspaper they smashed a metal pipe over his head, breaking his skull. It is also claimed they raped him using a metal pipe. The woman who had cared for the children was also allegedly attacked as she tried to protect her friend Chikvarkin. The truck driver, a father of a six year old girl, was alive when the group left but died later from head wounds. A friend told the Komsomolskaya Pravda newspaper: "He just wanted to help by giving the kids a life, but he was killed." "He would never harm children." Police say they have interviewed both children and believe the older girl invented the accusation as a "joke". They concluded the claim he had touched the pair was a "lie". https://www.thesun.co.uk/news/12526485/dad-raped-battered-parents-daughter-lied/ Men samtidig, tenk på alle de pedoene som nå skremmes fra å legge så mye som en finger på et barn. Nå vet pedoene hva som skjer hvis de rører et hår på et barns hode. Det gjør at de lar være. Sånn reddes flere hundre tusen barn fra pedoer. Anonymkode: ce931...c04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #870 Del Skrevet 30. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, det hender at uskyldige stryker med. Slikt skjer. ‘Innocent’ dad ‘raped and battered to death’ by vigilante parents after girl, 10, ‘lied’ that he abused her ‘for a joke’ She told her parents Valeria Dunaeva, 25, and Sergey Chabin, 33, and they gathered three male friends to attack Chikvarkin, cops claim. A law enforcement source told the Znak newspaper they smashed a metal pipe over his head, breaking his skull. It is also claimed they raped him using a metal pipe. The woman who had cared for the children was also allegedly attacked as she tried to protect her friend Chikvarkin. The truck driver, a father of a six year old girl, was alive when the group left but died later from head wounds. A friend told the Komsomolskaya Pravda newspaper: "He just wanted to help by giving the kids a life, but he was killed." "He would never harm children." Police say they have interviewed both children and believe the older girl invented the accusation as a "joke". They concluded the claim he had touched the pair was a "lie". https://www.thesun.co.uk/news/12526485/dad-raped-battered-parents-daughter-lied/ Men samtidig, tenk på alle de pedoene som nå skremmes fra å legge så mye som en finger på et barn. Nå vet pedoene hva som skjer hvis de rører et hår på et barns hode. Det gjør at de lar være. Sånn reddes flere hundre tusen barn fra pedoer. Anonymkode: ce931...c04 Det er dette som er så skummelt. Det finnes flere her i denne tråden som faktisk synes det er helt innafor at uskyldige får hodeskallen knust med jernrør, så lenge det kan redde barn fra overgrep. Anonymkode: 313bd...c37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #871 Del Skrevet 30. september 2020 On 9/28/2020 at 9:32 PM, Uatskillelig said: Enig i dette. Helt vilt at folk kan begå overgrep, slippe unna med ingen straff eller lav straff for å så kunne begå overgrep igjen. Noen må jo stoppe de. Sant nok at det ikke er privatpersoners oppgave, men når ikke rettssystemet beskytter barna i tilstrekkelig grad, hvem skal gjøre det da? Noen må jo gjøre det. Det er altfor mange naive og tafatte folk i Norge som lukker øynene for at seksuelle overgrep skjer - og så lenge folk ikke forholder seg til fakta så kommer det heller ikke til å skje noe endring. Folk må faktisk våkne opp. This. Turneen har b.la satt søkelys på de grisene som utnytter sine autoritære stillinger til å misbruke mindreårige. Nå slipper de ikke unna lengre nå som samfunnet er klar over det. Anonymkode: 22112...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #872 Del Skrevet 30. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dette som er så skummelt. Det finnes flere her i denne tråden som faktisk synes det er helt innafor at uskyldige får hodeskallen knust med jernrør, så lenge det kan redde barn fra overgrep. Anonymkode: 313bd...c37 Det er ikke skummelt. Mannen som slo inn skallen på fyren visste godt at det finnes menn som liker å fikle med småjenters private kroppsdeler. Hvordan vi vet at han vet det? Fordi moren til hans 10 år gamle datter er 25. Han er selv 33. Det betyr at hun var 14 når han var 22 og fiklet med henne. Lurer på om det kan skjule seg flere slike menn blant de som vet hvordan menn som sikler på små barn er? Eller er det bare en ren tilfeldighet? Uansett så er jeg helt enig med de andre i denne tråden som mener det er bedre at 10 uskyldige menn får hjernen sin sprutet ut over enn at 1 skyldig overgriper får gå fri for å bli plaget. For bare tenk på alle liv det redder fra å bli utsatt for overgrep! Anonymkode: ce931...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #873 Del Skrevet 30. september 2020 14 timer siden, Inverto skrev: Synes ikke noe om det. Jeg synes heller kvalifiserte folk (politi etc) skal håndtere det. Med det sagt; de fleste i dag har en tendens til å kalle hvem som helst "pedofil" på internett, uten bevis. Deviantart forumene er et perfekt eksempel. Have fun! Det ønsker jo de fleste. Men politiet har ikke kapasitet og det gjøres alt for for lite/ingenting for å stoppe overgripere i å begå nye overgrep. Nei, de fleste har ikke en tendens til å kalle hvem som helst pedofile. Det er en drøy påstand. Nabovarsel henger ut de med dom. Anonymkode: d6dff...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. september 2020 #874 Del Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det ønsker jo de fleste. Men politiet har ikke kapasitet og det gjøres alt for for lite/ingenting for å stoppe overgripere i å begå nye overgrep. Nei, de fleste har ikke en tendens til å kalle hvem som helst pedofile. Det er en drøy påstand. Nabovarsel henger ut de med dom. Anonymkode: d6dff...71b Nope. De henger også ut de som er siktet uten dom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #875 Del Skrevet 30. september 2020 40 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Nope. De henger også ut de som er siktet uten dom. ... og folk som er helt uskyldige, bare fordi de uheldigvis hadde et navn som lignet. En lovløs, useriøs lynsjemobb uten kontroll er det siste vi trenger i dette landet. Det virker mot sin hensikt, og river opp vonde sår hos uskyldige ofre. Anonymkode: f43d7...3ac 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #876 Del Skrevet 30. september 2020 45 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Nope. De henger også ut de som er siktet uten dom. Ja, det var en dame som ble siktet for å drept barna sine. Den ble tatt bort fort, og var ikke greit hvis det er sant. Har aldri sett det og kun hørt herfra at det ble lagt ut. Men nei, de har ikke hengt ut overgripere uten dom. Anonymkode: d6dff...71b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #877 Del Skrevet 30. september 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke skummelt. Mannen som slo inn skallen på fyren visste godt at det finnes menn som liker å fikle med småjenters private kroppsdeler. Hvordan vi vet at han vet det? Fordi moren til hans 10 år gamle datter er 25. Han er selv 33. Det betyr at hun var 14 når han var 22 og fiklet med henne. Lurer på om det kan skjule seg flere slike menn blant de som vet hvordan menn som sikler på små barn er? Eller er det bare en ren tilfeldighet? Uansett så er jeg helt enig med de andre i denne tråden som mener det er bedre at 10 uskyldige menn får hjernen sin sprutet ut over enn at 1 skyldig overgriper får gå fri for å bli plaget. For bare tenk på alle liv det redder fra å bli utsatt for overgrep! Anonymkode: ce931...c04 Ville likt å hørt deg om DU ble angrepet på gaten, banket opp til du er et sekund unna døden. Fordi du har blitt hengt ut som pedofil på nett for å skremme andre pedofile, når du egentlig ikke er en overgriper en gang. Du ble valgt ut fordi de fant navn og bilde på din åpne facebook bruker som du har brukt for å kommentere i VG's kommentarfelt i en tilfeldig artikkel. Hadde du ligget i sykesengen å sagt "Jaja, jeg hjalp nå andre barn mot potensielle overgripere da!" og ikke anmeldt forholdet en gang? Tror du at du vil være immun mot traumereaksjoner som ødelegger livet ditt i ettertid? For det går jo bra, for du ble jo brukt som en advarsel mot pedofile og reddet ukjent antall potensielle ofre? Så jeg utfordrer deg jeg da; Kontakt nabovarsel og be dem om å legge ut ditt bilde med navn! Be han MMA fyren om å ta med seg 4 kollegaer og si at du er villig til å få skallen din knust på video, si at de skal legge ut bilde av huset ditt og lyve og si at du har voldtatt naboungen i flere år fra hun var 4 år, gjør deg selv til en fake pedofil og bli banket opp på kamera for å skremme andre pedofile for å redde uskyldige barn. Du sier du forstår og er enig, så gjør det selv da! Ta en for laget og gjør det du mener er riktig! Eller mener du at andre skal ofre seg men ikke du? Anonymkode: 2691f...93f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #878 Del Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er dette som er så skummelt. Det finnes flere her i denne tråden som faktisk synes det er helt innafor at uskyldige får hodeskallen knust med jernrør, så lenge det kan redde barn fra overgrep. Anonymkode: 313bd...c37 Det er nok ingen som synes det er innafor at noen får knust hodeskallen sin med jernrør. Ce931... C04 er her bare for å provosere og holdt på tidligere. Anonymkode: d6dff...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #879 Del Skrevet 30. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville likt å hørt deg om DU ble angrepet på gaten, banket opp til du er et sekund unna døden. Fordi du har blitt hengt ut som pedofil på nett for å skremme andre pedofile, når du egentlig ikke er en overgriper en gang. Du ble valgt ut fordi de fant navn og bilde på din åpne facebook bruker som du har brukt for å kommentere i VG's kommentarfelt i en tilfeldig artikkel. Hadde du ligget i sykesengen å sagt "Jaja, jeg hjalp nå andre barn mot potensielle overgripere da!" og ikke anmeldt forholdet en gang? Tror du at du vil være immun mot traumereaksjoner som ødelegger livet ditt i ettertid? For det går jo bra, for du ble jo brukt som en advarsel mot pedofile og reddet ukjent antall potensielle ofre? Så jeg utfordrer deg jeg da; Kontakt nabovarsel og be dem om å legge ut ditt bilde med navn! Be han MMA fyren om å ta med seg 4 kollegaer og si at du er villig til å få skallen din knust på video, si at de skal legge ut bilde av huset ditt og lyve og si at du har voldtatt naboungen i flere år fra hun var 4 år, gjør deg selv til en fake pedofil og bli banket opp på kamera for å skremme andre pedofile for å redde uskyldige barn. Du sier du forstår og er enig, så gjør det selv da! Ta en for laget og gjør det du mener er riktig! Eller mener du at andre skal ofre seg men ikke du? Anonymkode: 2691f...93f Jeg er ikke mann, så det er jeg ikke bekymret for. Men heller at eksen min får seg en skikkelig omgang, om så ender opp som statistikk, enn at min datter utsettes for noe av pedofile. Anonymkode: ce931...c04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #880 Del Skrevet 30. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke mann, så det er jeg ikke bekymret for. Men heller at eksen min får seg en skikkelig omgang, om så ender opp som statistikk, enn at min datter utsettes for noe av pedofile. Anonymkode: ce931...c04 Pedofili og overgrep er ikke forbeholdt menn, så du kan da lik så godt være et eksempel. Anonymkode: 2691f...93f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå