AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #741 Del Skrevet 22. september 2020 Å hylle denne mobben er ultraharry! Dette er bare en gjeng som er ute etter lettjente penger på vipps, og bryr seg katta om barna de påstår å «hjelpe». Ingen kildekritikk, tar feil av navn, ingen hensyn til gjeldende lov og bare en gjeng med bøller. Støtter du disse så støtter du anarki i Norge. Gi heller penga dine til en tigger på Karl Johan hvis du har for mye. Anonymkode: f43d7...3ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #742 Del Skrevet 24. september 2020 På 6.9.2020 den 23.10, AnonymBruker skrev: Aner du i det heletatt hvor mye jobb enkelte frivillige har lagt i å prøve å endre lovverket uten særlig hell? Hadde det fungert hadde ikke nabovarsel trengt å gjøre noe. Ei heller Barnas trygghet. Hadde alle som sitter på sin høye hest og mener og synser noe om overgrep faktisk gjort noe..... Ja, kanskje. Jeg vet ikke om du er naiv eller faktisk ikke har satt deg inn i dette, men hadde det vært så enkelt hadde ting vært helt anerledes i dag. Er så lei at folk bruker argumentet at man ikke kan ta loven i egne hender uten å se det store bilde. Er det virkelig viktigere argument enn at liv kan bli reddet? Står du bare å ser på folk blir skadet uten å gjøre noe? Og hadde det nabovarsel gjort vært så ille kan jeg garantere deg at de hadde blitt stoppet for lengst, men det har de ikke. Anonymkode: d6dff...71b Har du noen tall som forteller at barn er blitt «reddet» av denne lynsjemobben? De tar ikke hensyn til lover og regler, er kun på jakt etter oppmerksomhet og egen berikelse, og henger ut feil personer uten skrupler. Håper noen snart tar tak i disse bøllene som skaper mer uhygge i lokalsamfunn enn en som er domfelt og har sonet sin straff! Anonymkode: f43d7...3ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #743 Del Skrevet 24. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen tall som forteller at barn er blitt «reddet» av denne lynsjemobben? De tar ikke hensyn til lover og regler, er kun på jakt etter oppmerksomhet og egen berikelse, og henger ut feil personer uten skrupler. Håper noen snart tar tak i disse bøllene som skaper mer uhygge i lokalsamfunn enn en som er domfelt og har sonet sin straff! Anonymkode: f43d7...3ac Har de hengt ut feil personer? Anonymkode: fd171...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #744 Del Skrevet 25. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har de hengt ut feil personer? Anonymkode: fd171...148 Nei. De henger ut personer som har blitt dømt Anonymkode: 6dce6...a00 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #745 Del Skrevet 25. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har de hengt ut feil personer? Anonymkode: fd171...148 Ja, det finnes flere tilfeller. Helt uskyldige har fått livet snudd opp ned og må bruke lang tid på å renvaske seg, hvis det i det hele tatt er mulig når navn og bilde er malt utover i SoMe. Disse er totalt useriøse og skruppelløse, kun ute etter egen oppmerksomhet og å tjene penger på en kynisk måte. Bøller på linje med torpedoer som reiser rundt under dekke av å gjøre «en god sak». Anonymkode: f43d7...3ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #746 Del Skrevet 25. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har de hengt ut feil personer? Anonymkode: fd171...148 Det var en mann hvor de viste feil hus. Det ble raskt ordnet oppi. Ellers har det ikke vært noen som har blitt hengt ut feil. Anonymkode: d6dff...71b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #747 Del Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var en mann hvor de viste feil hus. Det ble raskt ordnet oppi. Ellers har det ikke vært noen som har blitt hengt ut feil. Anonymkode: d6dff...71b Hvor har du det fra? Det er folk som har blitt forvekslet og fått livet snudd på hodet. Anonymkode: f43d7...3ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #748 Del Skrevet 25. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du det fra? Det er folk som har blitt forvekslet og fått livet snudd på hodet. Anonymkode: f43d7...3ac Google it. Nei, han fikk ikke livet snudd på hodet, det gikk helt fint selv om han synes det var litt ubehagelig. Og hvor får du det fra at det er flere og at de har fått livet snudd på hodet? Anonymkode: d6dff...71b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #749 Del Skrevet 25. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du det fra? Det er folk som har blitt forvekslet og fått livet snudd på hodet. Anonymkode: f43d7...3ac Da hadde de lagt seg flate. Tror ikke på det Anonymkode: 6dce6...a00 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #750 Del Skrevet 25. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Google it. Nei, han fikk ikke livet snudd på hodet, det gikk helt fint selv om han synes det var litt ubehagelig. Og hvor får du det fra at det er flere og at de har fått livet snudd på hodet? Anonymkode: d6dff...71b Det har jeg lest på SoMe, noe du burde vite. Det er helt uunngåelig når en useriøs mobb tar skjea i egne hender på denne måten. I en rettsstat skal ikke slike grupperinger hylles, og folk er naive som tror de gjør dette for å «beskytte barn eller dyr». Oppmerksomhet og økonomi er det som driver disse elementene. Anonymkode: f43d7...3ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 25. september 2020 #751 Del Skrevet 25. september 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor har du det fra? Det er folk som har blitt forvekslet og fått livet snudd på hodet. Anonymkode: f43d7...3ac Det nytter ikke å hive ut en slik påstand uten videre. Her må du nesten komme med kilder. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #752 Del Skrevet 25. september 2020 34 minutter siden, Ryuk skrev: Det nytter ikke å hive ut en slik påstand uten videre. Her må du nesten komme med kilder. Jo, det nytter og som jeg skriver er det uunngåelig når useriøse er involvert. Selvfølgelig vil ikke jeg bidra til å gjøre livet verre for de som er utsatt for dette. Vi trenger ingen lynsjemobb i dette landet, så det å støtte disse folka er helt bak mål hvis man er noenlunde oppegående. Anonymkode: f43d7...3ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #753 Del Skrevet 25. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det har jeg lest på SoMe, noe du burde vite. Det er helt uunngåelig når en useriøs mobb tar skjea i egne hender på denne måten. I en rettsstat skal ikke slike grupperinger hylles, og folk er naive som tror de gjør dette for å «beskytte barn eller dyr». Oppmerksomhet og økonomi er det som driver disse elementene. Anonymkode: f43d7...3ac Jeg burde vite at du har lest om det på Some? Jaha? Jeg aner jo ikke hvem du er engang. Du vet at man har ulike venner, følgere og grupper på some og at jeg ikke har de samme som deg? Uansett, hadde folk blitt uriktig hengt ut så TRO meg, da hadde vi lest om det i media. Slutt å komme med slike uriktige påstander, de legger ikke ut folk uten dom. Hvis du har såpass mange rundt deg som påstår at de er hengt ut feil må jeg si det er ganske skremmende. Anonymkode: d6dff...71b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #754 Del Skrevet 25. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det finnes flere tilfeller. Helt uskyldige har fått livet snudd opp ned og må bruke lang tid på å renvaske seg, hvis det i det hele tatt er mulig når navn og bilde er malt utover i SoMe. Disse er totalt useriøse og skruppelløse, kun ute etter egen oppmerksomhet og å tjene penger på en kynisk måte. Bøller på linje med torpedoer som reiser rundt under dekke av å gjøre «en god sak». Anonymkode: f43d7...3ac Jeg har hørt på podcasten deres. Der sa dem at de kun henger ut de som har dom på seg og som har sonet straffen. Det har visst vært mange som har tipset dem om forskjellige folk, men siden de ikke har noen dom så henger de ikke ut noen. Det ville ihvertfall vært veldig alvorlig, siden de ikke kan vite om det er sant eller ikke. Jeg har egentlig vært positiv til det de gjør, men hvis de driver sånn så er det forjævlig. Anonymkode: fd171...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #755 Del Skrevet 25. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det finnes flere tilfeller. Helt uskyldige har fått livet snudd opp ned og må bruke lang tid på å renvaske seg, hvis det i det hele tatt er mulig når navn og bilde er malt utover i SoMe. Disse er totalt useriøse og skruppelløse, kun ute etter egen oppmerksomhet og å tjene penger på en kynisk måte. Bøller på linje med torpedoer som reiser rundt under dekke av å gjøre «en god sak». Anonymkode: f43d7...3ac Hvordan vet du at disse mennene er "helt uskyldige"? Ingen røyk uten ild. Anonymkode: ce931...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #756 Del Skrevet 25. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at disse mennene er "helt uskyldige"? Ingen røyk uten ild. Anonymkode: ce931...c04 Ikke hvis f.eks. navn er forvekslet, noe som er tilfelle. Anonymkode: f43d7...3ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #757 Del Skrevet 25. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde vite at du har lest om det på Some? Jaha? Jeg aner jo ikke hvem du er engang. Du vet at man har ulike venner, følgere og grupper på some og at jeg ikke har de samme som deg? Uansett, hadde folk blitt uriktig hengt ut så TRO meg, da hadde vi lest om det i media. Slutt å komme med slike uriktige påstander, de legger ikke ut folk uten dom. Hvis du har såpass mange rundt deg som påstår at de er hengt ut feil må jeg si det er ganske skremmende. Anonymkode: d6dff...71b Du var så kategorisk på at det kun var tatt bilde av feil hus en gang, og ikke noe annet, så jeg tok for gitt at du tilhørte den innerste kretsen og derfor visste om andre tilfeller. Beklager hvis du ikke tilhører disse. Anonymkode: f43d7...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #758 Del Skrevet 25. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hvis f.eks. navn er forvekslet, noe som er tilfelle. Anonymkode: f43d7...3ac Er det ikke det de alle sier når de havner i fengsel? "Det var ikke meg, det var tvillingbroren min"? "Det var ikke meg, det var en som tilfeldigvis heter det samme som meg"? Anonymkode: ce931...c04 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #759 Del Skrevet 25. september 2020 Uansett må oppegående mennesker evne å se at denne aktiviteten ikke hører hjemme i vårt rettssamfunn. Tenk også på folk rundt den som blir hengt ut, barn på skolen osv. De har jo ikke skyld i dette, men blir utsatt for denne bøllete og skruppelløse offentliggjøringen av sine nærmeste. De kan jo også bli hengt ut som «trolige ofre». Anonymkode: f43d7...3ac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #760 Del Skrevet 25. september 2020 Synes i prinsippet det ikke er greit å henge ut noen, det kommer ikke noe godt ut av det. Skal onde mennesker gi flere onde mennesker? Anonymkode: 5fe4c...035 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå