Gå til innhold

Er kvinneguiden blitt debattsky for debatt om pride og homo - har sletta et foruminnlegg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var noen som hadde dratt i gang et debatt om praid, homo og at de skulle ikke drive med propaganda for folk som ikke likte å bli pådytta dette tema. Nå ser jeg at det blitt slettet: Hvorfor det?

Er trenden at vi alle skal være homovennlige og like alt som har praid å gjøre? Eller skal vi ikke snakke om dette tema siden det blir tatt vekk fra forumet? Det må være lov til å diskutere dette temaet for ellers så er det ikke demokrati eller lov til å ha meninger om dette temaet.

Jeg ønsker at jeg skal bli påtvinges til å være med på noe som jeg ikke vil være med på. Det at andre skal ta kommandoen over hva jeg skal mene og gjøre liker jeg ikke...og ikke minst det bærer avsted i feil retning av samfunnet dersom vi ikke kan snakke eller debattere om dette temaet uten at folk blir fly forbannet....Jeg har lest på nett at folk blir grov hetsa og fått så mye grove meldinger at det går rett og slett på helsa løs....og da går det alt for langt...

Jeg stiller spørsmålet er det slikt samfunn vi skal ha det?

Anonymkode: 22930...12a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Pride. Og ja, tiden er inne for å være "homovennlig". Hva er problemet? Du har problemer hvis du blir provosert av dette. Hvorfor skal du ha noen mening om andres business? Du har faktisk ingenting med hvem andre ønsker å dele liv og sjel med.

Hva er det du har blitt tvunget med på egentlig? 

Anonymkode: 829ae...e0a

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

*Pride. Og ja, tiden er inne for å være "homovennlig". Hva er problemet? Du har problemer hvis du blir provosert av dette. Hvorfor skal du ha noen mening om andres business? Du har faktisk ingenting med hvem andre ønsker å dele liv og sjel med.

Hva er det du har blitt tvunget med på egentlig? 

Anonymkode: 829ae...e0a

Hvis jeg begynner å gå naken på gaten og smiler til deg - hva er problemet? Har ikke vi alle rett til å være oss selv, og være stolte av kroppen vår ...?

Så hvorfor kan jeg ikke gå rundt naken mens det er i orden at butikker vifter med regnbueflagget?

Anonymkode: f92d0...b7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg begynner å gå naken på gaten og smiler til deg - hva er problemet? Har ikke vi alle rett til å være oss selv, og være stolte av kroppen vår ...?

Så hvorfor kan jeg ikke gå rundt naken mens det er i orden at butikker vifter med regnbueflagget?

Anonymkode: f92d0...b7e

Du sidestiller å gå naken med å vifte med regnbueflagget?

Du overser flagget, går videre and life goes on. Herregud. 

Anonymkode: 829ae...e0a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å debattere? Alle burde få elske hvem de vil. Det skader ingen. Pride er en feiring av at samfunnet, etter utallige kamper, sakte men sikkert aksepterer at alle mennesker er likeverdig uansett hvem de elsker. Blotting er ulovlig uavhengig av om det skjer på Pride, 17. mai eller en vanlig torsdag. Ferdig snakket. Takk for meg. 

Anonymkode: 386f9...724

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi det igjen....

Det er å gå i fullstendig angrep på folk bare de sier et ord feil...

Hvis dette er så en selvfølge som enkelte her vil ha det til hvorfor er det så viktig å lage så mye støy som mulig da?

Det er rart at ingen vil svare på hvorfor det skal komme med både spydigheter, sikaneo st det går på helsa løs til enkelte... jeg leste det at det var en her i Norge at det ble så ille at vedkommende tok livet sitt pga. han fikk så mye pepper og grove hets.., 

Kan noen svare meg om at det er verdt et menneskeliv går tapt pga en får ikke lov til å mene, gjøre eller si noe som andre ikke liker? Tenk over hva du skriver innlegg...

Anonymkode: 22930...12a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når titusener av mennesker går gjennom gatene for å feire kampen som har blitt gjort for at alle skal kunne få elske den de vil og noen kun ser et par lettkledde folk, er det ikke mye liv laga for en debatt med slike folk uansett. 

Hundretusener går i tog for å feire en grunnlov som ble undertegnet for 200 år siden og det er både fyll, vold og spetakkel før og etter nasjonaldagen, men det er kanskje greit siden det ikke er sånne lettkledde homoer? 

Anonymkode: 634cb...fc8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi det igjen....

Det er å gå i fullstendig angrep på folk bare de sier et ord feil...

Hvis dette er så en selvfølge som enkelte her vil ha det til hvorfor er det så viktig å lage så mye støy som mulig da?

Det er rart at ingen vil svare på hvorfor det skal komme med både spydigheter, sikaneo st det går på helsa løs til enkelte... jeg leste det at det var en her i Norge at det ble så ille at vedkommende tok livet sitt pga. han fikk så mye pepper og grove hets.., 

Kan noen svare meg om at det er verdt et menneskeliv går tapt pga en får ikke lov til å mene, gjøre eller si noe som andre ikke liker? Tenk over hva du skriver innlegg...

Anonymkode: 22930...12a

Ingen tvinger deg til å gå i pride tog...? Er ikke sånn at du får nakkeskudd om du ikke vifter med et regnbueflagg.
 

Men du har ikke lov til å offentlig øse hat over de som går pride, eller oppfordre til hat mot dem.


- Hva er det du ikke skjønner her? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi det igjen....

Det er å gå i fullstendig angrep på folk bare de sier et ord feil...

Hvis dette er så en selvfølge som enkelte her vil ha det til hvorfor er det så viktig å lage så mye støy som mulig da?

Det er rart at ingen vil svare på hvorfor det skal komme med både spydigheter, sikaneo st det går på helsa løs til enkelte... jeg leste det at det var en her i Norge at det ble så ille at vedkommende tok livet sitt pga. han fikk så mye pepper og grove hets.., 

Kan noen svare meg om at det er verdt et menneskeliv går tapt pga en får ikke lov til å mene, gjøre eller si noe som andre ikke liker? Tenk over hva du skriver innlegg...

Anonymkode: 22930...12a

Hva med de homofile som har blitt spytta på, slått, banka, mobba, voldtatt og drept? Er det kun å ta ting forlangt fordi det går ut over hetrofile? 

Anonymkode: c11f3...794

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi holder på å miste yttringsfriheten vår i Norge. Det er mye som ikke er lov å diskutere. I dag skal alle være homse elskende, islam elskende, trans og whatever elskende. De som mener noe annet skal ties. 

Anonymkode: 385a3...ebc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ser vi det igjen....

Det er å gå i fullstendig angrep på folk bare de sier et ord feil...

Hvis dette er så en selvfølge som enkelte her vil ha det til hvorfor er det så viktig å lage så mye støy som mulig da?

Det er rart at ingen vil svare på hvorfor det skal komme med både spydigheter, sikaneo st det går på helsa løs til enkelte... jeg leste det at det var en her i Norge at det ble så ille at vedkommende tok livet sitt pga. han fikk så mye pepper og grove hets.., 

Kan noen svare meg om at det er verdt et menneskeliv går tapt pga en får ikke lov til å mene, gjøre eller si noe som andre ikke liker? Tenk over hva du skriver innlegg...

Anonymkode: 22930...12a

Hvis du stikker nesa di i andre folks kjærlighetsliv og føler at du har rett til å ha en mening om den, så må du forvente litt sosial irettesetting / oppdragelse. Hold nesa di for deg selv, så slipper du "hets". 

Anonymkode: 829ae...e0a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi holder på å miste yttringsfriheten vår i Norge. Det er mye som ikke er lov å diskutere. I dag skal alle være homse elskende, islam elskende, trans og whatever elskende. De som mener noe annet skal ties. 

Anonymkode: 385a3...ebc

Det handler ikke om å elske homser. Det handler om å akseptere at andre er anderledes, og la dem være det UTEN AT ANDRE SKAL LEGGE SEG BORTI DET. 

Anonymkode: 829ae...e0a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi holder på å miste yttringsfriheten vår i Norge. Det er mye som ikke er lov å diskutere. I dag skal alle være homse elskende, islam elskende, trans og whatever elskende. De som mener noe annet skal ties. 

Anonymkode: 385a3...ebc

Alle skal ikke elske alle, Men det norske folk viser at de ønsker mer kunnskap. Det norske folk ønsker ikke å ta debatter med folk som har argumenter som "NÅ har det gått for langt, kan jeg ikke kalle Mohammed for en neger når han er det?"  Man må ha mer tyngde og kunnskap for å kunne debatere ordentlig i norge. 

Anonymkode: c11f3...794

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Fordi vi holder på å miste yttringsfriheten vår i Norge. Det er mye som ikke er lov å diskutere. I dag skal alle være homse elskende, islam elskende, trans og whatever elskende. De som mener noe annet skal ties. 

Anonymkode: 385a3...ebc

Ingen tvinger deg til å elske noen, men det går an å pent holde munn fremfor å snakke dritt om hele folkegrupper kun på grunn av en del av identiteten de ikke kan endre uansett.

Anonymkode: 634cb...fc8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette virkelig nødvendig trykke perversitetene oppi fjeset til folk?

5b45fa1c-a4d3-424a-8f24-3366beff398f?fit

image.png.4eda19714ebcb8c2b9a16e6214282217.png

toronto-pride-parade-nudity.jpg

Anonymkode: 06658...c8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var noen som hadde dratt i gang et debatt om praid, homo og at de skulle ikke drive med propaganda for folk som ikke likte å bli pådytta dette tema. Nå ser jeg at det blitt slettet: Hvorfor det?

Er trenden at vi alle skal være homovennlige og like alt som har praid å gjøre? Eller skal vi ikke snakke om dette tema siden det blir tatt vekk fra forumet? Det må være lov til å diskutere dette temaet for ellers så er det ikke demokrati eller lov til å ha meninger om dette temaet.

Jeg ønsker at jeg skal bli påtvinges til å være med på noe som jeg ikke vil være med på. Det at andre skal ta kommandoen over hva jeg skal mene og gjøre liker jeg ikke...og ikke minst det bærer avsted i feil retning av samfunnet dersom vi ikke kan snakke eller debattere om dette temaet uten at folk blir fly forbannet....Jeg har lest på nett at folk blir grov hetsa og fått så mye grove meldinger at det går rett og slett på helsa løs....og da går det alt for langt...

Jeg stiller spørsmålet er det slikt samfunn vi skal ha det?

Anonymkode: 22930...12a

Jeg liker ikke pride, jeg synes hele greia er vulgært. Men du verden som jeg støtter deres rett til å være homofile, og ja, også vulgære (én gang i året, i det minste). Jeg behøver ikke se på, noe jeg heller ikke gjør. Lenge leve Pride (selv om jeg ikke liker det). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, HalldirV2 said:

Jeg liker ikke pride, jeg synes hele greia er vulgært. Men du verden som jeg støtter deres rett til å være homofile, og ja, også vulgære (én gang i året, i det minste). Jeg behøver ikke se på, noe jeg heller ikke gjør. Lenge leve Pride (selv om jeg ikke liker det). 

Så enkelt kan det sies! Jeg synes ikke paraden er spesielt vulgær, den reflekterer ulike deler av skeive menneskers liv på en kjempefin måte. Av femti tusen mennesker gikk en håndfull rundt i hva noen vil kalle "vulgære" klær og kostymer, alle oppfører seg og viser respekt og jeg synes det er flott at mangfoldet kan gjenspeiles i paraden :) 

Anonymkode: 634cb...fc8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så enkelt kan det sies! Jeg synes ikke paraden er spesielt vulgær, den reflekterer ulike deler av skeive menneskers liv på en kjempefin måte. Av femti tusen mennesker gikk en håndfull rundt i hva noen vil kalle "vulgære" klær og kostymer, alle oppfører seg og viser respekt og jeg synes det er flott at mangfoldet kan gjenspeiles i paraden :) 

Anonymkode: 634cb...fc8

Helt enig! 

Anonymkode: 829ae...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Jeg liker ikke pride, jeg synes hele greia er vulgært. Men du verden som jeg støtter deres rett til å være homofile, og ja, også vulgære (én gang i året, i det minste). Jeg behøver ikke se på, noe jeg heller ikke gjør. Lenge leve Pride (selv om jeg ikke liker det). 

Enig i at noe er vulgært, men det gjelder egentlig ganske få. De fleste kommer gående helt vanlig, i vanlige klær. Men det er det vulgære som blir vist i media. 

Anonymkode: bfb6b...fa9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt kan det sies! Jeg synes ikke paraden er spesielt vulgær, den reflekterer ulike deler av skeive menneskers liv på en kjempefin måte. Av femti tusen mennesker gikk en håndfull rundt i hva noen vil kalle "vulgære" klær og kostymer, alle oppfører seg og viser respekt og jeg synes det er flott at mangfoldet kan gjenspeiles i paraden :) 

Anonymkode: 634cb...fc8

Kjør på, deres dag, ikke min 😊 Støtter dere så lenge jeg slipper se faenskapet. Håper det snart ikke er noe stigma igjen rundt homofili. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...