Gå til innhold

Uten bh på stranda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg er så glad jeg går på fristranda, så slipper jeg å tenke over dette problemet! 😃 

huffda.......alle de rare kroppene som viser seg der.....menn med liten tiss og ølmage som sprader rund som rene casanovaer....kvinner med 3 mager og som man ikke ser forskjell bak eller foran på.......nei spar meg for slike ufine syn...

Anonymkode: 7366f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huffda.......alle de rare kroppene som viser seg der.....menn med liten tiss og ølmage som sprader rund som rene casanovaer....kvinner med 3 mager og som man ikke ser forskjell bak eller foran på.......nei spar meg for slike ufine syn...

Anonymkode: 7366f...f61

Er jo nøyaktig det jeg gjør, ved å heller dra på fristranda. Så slipper du å se meg. Ler

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

huffda.......alle de rare kroppene som viser seg der.....menn med liten tiss og ølmage som sprader rund som rene casanovaer....kvinner med 3 mager og som man ikke ser forskjell bak eller foran på.......nei spar meg for slike ufine syn...

Anonymkode: 7366f...f61

Heller det enn bare influencere med silikon her og der. Som bare er på stranda for å bli «tan» og ta selfies til insta 😜

Anonymkode: 13bd6...e93

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, LittleBabyNothing skrev:

Jo mer fett i bryster jo tyngre og jo mer henger de. du liker manne pecs tydeligvis.

For du må trykke med en annen type pupper for å forsvare de med hengepupper?

Hva med om alle bare passer sine egne saker? Ingen går toppløs på stranda for å vise frem puppene sine, enten de har hengepupper, speilegg-pupper eller sprett-pupper. Man går med det fordi det er mer behagelig og evt fordi man ikke vil ha skille.

Jeg tipper de som synes det er nasty og ufint om en med hengepupper er toppløs, også synes det er nasty og ufint om en med valker eller cellulitter går i bikini. Eller en med hengepupper dekker brystvortene sine, for det henger jo gjerne like mye uansett i en vanlig bikini. Eller var greia at alle med hengepupper skal måtte gå med sportsbh på stranden?  

Faktisk burde alle som ikke ser ut som en fotomodell stenges inne så de fintfølende slipper å se dem.

Anonymkode: ede7a...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SlemUlv skrev:

Er jo nøyaktig det jeg gjør, ved å heller dra på fristranda. Så slipper du å se meg. Ler

Ha ha, å så ble det stille fra den anonyme. Pussig nok at noen oppsøker strender bare for å se på pupper, men å nekte andre å vise litt hengpupper på stranden tok kaka... Er ikke det toppen av degradering?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heller det enn bare influencere med silikon her og der. Som bare er på stranda for å bli «tan» og ta selfies til insta 😜

Anonymkode: 13bd6...e93

Ja til alle kropper!! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 14.32, LittleBabyNothing skrev:

akkurat dette beviser det jeg skrev. menn liker kun små faste bryster eller implantater. jo mer fett i brystet jo større og lavere sitter de. bryster vokser ikke horisontalt

akkurat derfor soler jeg meg aldri toppløs, men heller truseløs

De gjør vel strengt tatt egentlig det da, men huden evner ikke å holde dem oppe så de siger i takt med størrelsen.

Anonymkode: 19579...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De gjør vel strengt tatt egentlig det da, men huden evner ikke å holde dem oppe så de siger i takt med størrelsen.

Anonymkode: 19579...546

nope. de vokser diagonalt nedover. tyngdekraften. Det er ikke huden; det er fettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunkyJoe
På 21.6.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om jenter og kvinner som ikke bruker bh på stranda jeg personlig pleier å ta av bhen noen ganger og merker ofte at folk ser på men bryr meg ikke om at de ser.

Anonymkode: cf341...1f7

Fortsett slik 🙌🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 20åra og var veldig usikker på kroppen min osv og det er fordi man ser kunn de perfekte puppene osv. Nå er jeg komfertabel med min kropp og man burde kunne sole seg toppløs uansett hvordan de ser ut. Alle har perfekt kropp på sin måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om jenter og kvinner som ikke bruker bh på stranda jeg personlig pleier å ta av bhen noen ganger og merker ofte at folk ser på men bryr meg ikke om at de ser.

Anonymkode: cf341...1f7

skaper trygghet og harmoni. 

Anonymkode: d72ec...bb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stusser på at så mange syns det er helt greit å gå toppløs på stranden, men amming på kafé er fyfy.  

Uansett, jeg syns det er greit med fri pupper, både på badestrand og ifbm amming. Jeg personlig tørr ikke selv å gå uten bikinioverdel, siden jeg føler det ikke sosialt akseptert. I tillegg hadde nok mannen min steilet 😅

Anonymkode: 6adaa...dd6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stusser på at så mange syns det er helt greit å gå toppløs på stranden, men amming på kafé er fyfy. 

fordi debatten handler kun om Oslo, og via Oslo aviser. Og journalistene lever i Oslo. 

Anonymkode: d72ec...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stusser på at så mange syns det er helt greit å gå toppløs på stranden, men amming på kafé er fyfy.  

Det er ikke de samme menneskene som mener de to tingene.

De som mener offentlig amming er galt, er en svært liten minoritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...