Gå til innhold

Uten bh på stranda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.6.2020 den 8.11, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må de være i 20 åra? Har en følelse av at det er mer runkefantasi på gang her enn en seriøs debatt om nakehent.

Anonymkode: de80a...df0

Så faktisk ei kjerring i 70 årene med silikon og barnebarnet på ei strand et år. Begge toppløse.

Barnebarnet hadde i både pupper og rumpa. Ho gamle to oppblåste ballonger i fronten, mens alt annet var slapt. 
Hun unge var vemmelig. Stilte seg nede med vannkanten mens hun tok vann i hendene for å slenge på kroppen, og samtidig vise hesterumpa si mest mulig til flest mulig. Måtte se en annen vei, mens jeg og kjæresten måtte få fokus på noe annet. Ekkelt med folk som har behov for å vise seg fram på den måten.

Anonymkode: 676d9...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med 40 åringer, kan vi og ta av oss?

Anonymkode: 3de97...53a

Ja. Loven er lik for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, LittleBabyNothing skrev:

menn liker kun kvinner med implantater som er toppløse.

Tull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er stygt, og burde vært bøtelagt. En annen ting, er at gamle griser gjerne tar bilde uten at du vet det. Så en ekling gjøre det en gang jeg var i syden. Hadde mest lyst til å si ifra, men gjorde det ikke, fordi jeg var feig. Det angrer jeg på.

Anonymkode: 676d9...e51

Kan tyde på at du er kvinne. Hvis det stemmer; dersom du besøker en svømmehall og du ser pupper i damegarderoben før og etter svømming, er de også stygge og bør bøtelegges?

Anonymkode: b078a...556

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Helt greit så lenge puppene ikke henger og slenger. Stramme fine pupper skal gjerne vises.

Anonymkode: ac7d8...895

Betyr det at dere menn alltid bør gå med bukse, i og med at dere har noe som henger og slenger? 

Anonymkode: 20b81...04f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hva med 40 åringer, kan vi og ta av oss?

Anonymkode: 3de97...53a

Jeg hadde håpet at 40-åringer var litt tryggere på seg selv og ikke trengte å spørre på et forum. Ønsker man å føle seg mer fri, så tar man det av uansett om man er 30/40/50/60+++ 

Anonymkode: 20b81...04f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Så faktisk ei kjerring i 70 årene med silikon og barnebarnet på ei strand et år. Begge toppløse.

Barnebarnet hadde i både pupper og rumpa. Ho gamle to oppblåste ballonger i fronten, mens alt annet var slapt. 
Hun unge var vemmelig. Stilte seg nede med vannkanten mens hun tok vann i hendene for å slenge på kroppen, og samtidig vise hesterumpa si mest mulig til flest mulig. Måtte se en annen vei, mens jeg og kjæresten måtte få fokus på noe annet. Ekkelt med folk som har behov for å vise seg fram på den måten.

Anonymkode: 676d9...e51

Behov for å vise seg frem på den måten? 
Vittig hvor mye du fikk med deg av hvordan de så ut 😎 

 

Anonymkode: 20b81...04f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om jenter og kvinner som ikke bruker bh på stranda jeg personlig pleier å ta av bhen noen ganger og merker ofte at folk ser på men bryr meg ikke om at de ser.

Anonymkode: cf341...1f7

Om du har pupper som tåler å bli sett på så fortsett med det, om du har hengepupper så spar oss for synet.

Anonymkode: 7366f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest atomjenta
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har pupper som tåler å bli sett på så fortsett med det, om du har hengepupper så spar oss for synet.

Anonymkode: 7366f...f61

Puppene henger naturlig mer og mer med alderen. Hvorfor skal ikke vi få lov til å ta av oss bhen om vi ønsker det? Jeg kommer ikke til å ta silikon bare for tilfredsstille noen sine krav om at puppene mine skal se helt perfekt ut. De er fin som de er, og om jeg ønsker å sole meg toppløs så gjør jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, atomjenta skrev:

Puppene henger naturlig mer og mer med alderen. Hvorfor skal ikke vi få lov til å ta av oss bhen om vi ønsker det? Jeg kommer ikke til å ta silikon bare for tilfredsstille noen sine krav om at puppene mine skal se helt perfekt ut. De er fin som de er, og om jeg ønsker å sole meg toppløs så gjør jeg det.

helt greit om du absolutt VIL exponere oss for dine hengepupper men da må du også tåle peking og latter 🙂 Bedre å pakke dem inn så de henger der de skal henge 🙂

Anonymkode: 7366f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest atomjenta
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

helt greit om du absolutt VIL exponere oss for dine hengepupper men da må du også tåle peking og latter 🙂 Bedre å pakke dem inn så de henger der de skal henge 🙂

Anonymkode: 7366f...f61

Jeg har ikke så mye hengepupper enda, men de er selvsagt ikke like høyt oppe som når jeg var 20. Det er ingen som har ledd av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 8.32, AnonymBruker skrev:

Så grinete kommentarer... Jeg ser an. Er det masse barnefamilier har jeg toppen på, men veldig ofte går jeg uten,så lenge det ikke er fare for å møte mye kjentfolk... Har ikke så fine bryter, men mye mer behagelig å bade osv uten. Er alltid noen som snur seg og ser, men unner dem synet hvis dem ikke har sett det før 😊

Anonymkode: dbf0c...c99

Hvorfor unngår du det om der er barnefamilier? Tror du barn bryr seg? 

Jeg har forøvrig aldri opplevd at noen glor. Ikke mer enn når man går i bikini uansett i hvert fall - det tiltrekker jo alltids noen blikk i seg selv. Jeg har absolutt ikke noe ønske om oppmerksomhet, det er bare veldig mye mer behagelig å være toppløs på stranden, særlig når man skal bade.

 

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så faktisk ei kjerring i 70 årene med silikon og barnebarnet på ei strand et år. Begge toppløse.

Barnebarnet hadde i både pupper og rumpa. Ho gamle to oppblåste ballonger i fronten, mens alt annet var slapt. 
Hun unge var vemmelig. Stilte seg nede med vannkanten mens hun tok vann i hendene for å slenge på kroppen, og samtidig vise hesterumpa si mest mulig til flest mulig. Måtte se en annen vei, mens jeg og kjæresten måtte få fokus på noe annet. Ekkelt med folk som har behov for å vise seg fram på den måten.

Anonymkode: 676d9...e51

Og det ekle her var kun at de ikke hadde dekket brystvortene sine mener du...?

Anonymkode: ede7a...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, atomjenta skrev:

Puppene henger naturlig mer og mer med alderen. Hvorfor skal ikke vi få lov til å ta av oss bhen om vi ønsker det? Jeg kommer ikke til å ta silikon bare for tilfredsstille noen sine krav om at puppene mine skal se helt perfekt ut. De er fin som de er, og om jeg ønsker å sole meg toppløs så gjør jeg det.

Det henger vel litt på oss alle med årene enten man er kvinne eller mann, og noe mer naturlig og vakkert finnes knapt. De endrer nok kommentarene når de selv får kroppsheng😊

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, atomjenta skrev:

Jeg har ikke så mye hengepupper enda, men de er selvsagt ikke like høyt oppe som når jeg var 20. Det er ingen som har ledd av meg.

KANSKJE IKKE ENDA......Men du....spar oss da, det vi vil se er flotte sprettpupper, ikke gamle skinn....sånn er det bare 🙂

Anonymkode: 7366f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da normalen på 80-tallet, og var heller ikke noe som majoriteten av gutter/menn reagerte på/ga økt oppmerksomhet.

Hvorfor det har blitt som det har blitt er det vanskelig å spekulere i, men mer usikkerhet i forhold til egen kropp har vel noe med dette å gjøre.

Anonymkode: 06b2b...899

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan tyde på at du er kvinne. Hvis det stemmer; dersom du besøker en svømmehall og du ser pupper i damegarderoben før og etter svømming, er de også stygge og bør bøtelegges?

Anonymkode: b078a...556

Bør absolutt bøtelegges, satsene kan settes etter størrelse og form , utarbeidet av foreningen for gretne gamle kvinner 🙂 

Anonymkode: 7366f...f61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er forskjellen på en kvinne som går toppløs på stranda, og en mann med manboobs på størrelse med gjennomsnittelige kvinnebryst som går i barings? Den eneste forskjellen jeg kan komme på er at kvinnebryst kan produsere melk. Men ellers er det kun to hudsekker med fett. At kvinnelige bryster er blitt seksualisert er ikke kvinners feil. La nå kvinnfolk få lufte puppene på lik linje som Bjørn- Ola med sine pupper. 

Anonymkode: b375b...358

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er den ene som liker hengepupper da....hahaahha Patetisk 😉 

Anonymkode: 7366f...f61

Jo mer fett i bryster jo tyngre og jo mer henger de. du liker manne pecs tydeligvis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

Jo mer fett i bryster jo tyngre og jo mer henger de. du liker manne pecs tydeligvis.

liker alt uten om slips.....

Anonymkode: 7366f...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg går på fristranda, så slipper jeg å tenke over dette problemet! 😃 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...