Gå til innhold

Uten bh på stranda?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit så lenge puppene ikke henger og slenger. Stramme fine pupper skal gjerne vises.

Anonymkode: ac7d8...895

Protesterer! Det er fint med litt sleng.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2020 den 23.43, AnonymBruker skrev:

Hva syntes dere om jenter og kvinner som ikke bruker bh på stranda jeg personlig pleier å ta av bhen noen ganger og merker ofte at folk ser på men bryr meg ikke om at de ser.

Helt greit å ta av bikinien, samtidig som det er helt normalt at du får litt ekstra oppmerksomhet på puppene når du viser de frem. Med andre ord, helt greit å vise de frem, men det følger naturlig med mange blikk rettet mot de.

Anonymkode: 75e92...2c3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det ok å gjøre det hvis en har små pupper? type A eller B cup? Eller måå de være "perfekte"

Anonymkode: e65a4...5d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ok å gjøre det hvis en har små pupper? type A eller B cup? Eller måå de være "perfekte"

Selvfølgelig ok

Anonymkode: 83b0c...1cf

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er viktig er at du ønsker å gjøre det. Da er du gjerne så fornøyd med puppene dine at du ikke har noe imot å «vise» de frem. Størrelsen har nemlig ingen som helst betydning mener jeg da.

Anonymkode: 13bd6...e93

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uten sammenlikning for øvrig holder jeg meg borte fra restauranter i Spania der de viser tyrefekting på skjerm i lokalet.

Jeg synes det var en god sammenligning. God sommer med selvvalgte badetekstiler!🌞

AnonymBruker
Skrevet

Folk gjør som de selv vil, men personlig ville jeg egentlig ikke likt å gå på en strand også plutselig se noen sine pupper. Skjønner at det er naturlig og jeg ville ikke akkurat sagt ifra og jeg dømmer ingen, men jeg ville ikke likt det.

Anonymkode: 8405a...aeb

AnonymBruker
Skrevet

Hva med 40 åringer, kan vi og ta av oss?

Anonymkode: 3de97...53a

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg fikk kjeft av nabodamen når jeg solte meg toppløs i egen hage der jeg bodde før, så det tør jeg iallefall ikke å gjøre på stranden. Før da jeg var tenåring solte vi oss hele tiden toppløse, det gjorde de voksne også, så trendene har virkelig endret seg.

Skrevet (endret)
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opp til hver enkelt synes jeg der det er lov😊 det må jo være behagelig og godt å la de få litt luft? Det er nok den eneste plassen som er akseptabelt å gå toppløs untatt sin egen terrasse... Men det å vise respekt å ikke glane er like viktig som ved vanlig folkeskikk. Er du ei som tåler at noen svinger hodet imot deg er det nok ingen problem uansett, jeg ser iallefall ikke noe seksuelt på det...

Det som jeg synes er vakkert, er å se at kvinner tør å gjøre for at det er behagelig, og ikke for å vise puppene🙄

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

menn liker kun kvinner med implantater som er toppløse. det burde være lov å være truseløs med busk, ikke toppløs med implantat

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit så lenge puppene ikke henger og slenger. Stramme fine pupper skal gjerne vises.

Anonymkode: ac7d8...895

akkurat dette beviser det jeg skrev. menn liker kun små faste bryster eller implantater. jo mer fett i brystet jo større og lavere sitter de. bryster vokser ikke horisontalt. 

akkurat derfor soler jeg meg aldri toppløs, men heller truseløs

Skrevet
På 28.6.2020 den 10.11, Bos43 skrev:

Jeg nyter synet av vuggende og dansende pupper i fri. Vi naturbarn har det greit slik......😉

På 28.6.2020 den 10.48, 3lis3 skrev:

Mine hverken vugger eller danser så mye. De er ganske små og stramme. 
Men free the nipple. 

Bare flaut

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2020 den 9.05, 3lis3 skrev:

Jeg går nesten alltid toppløs på stranda. Ja, mange kikker, men tror ikke noen er negative til det. Bare hyggelig at de kikker. Kan puppene mine gjøre noen andres dag litt bedre, så er det gull. 

Dette er en av de få tingene der Islam og annen religion har et poeng. Ingen sin dag blir bedre av rosinene dine

Anonymkode: 1c8ad...f51

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, LittleBabyNothing skrev:

akkurat derfor soler jeg meg aldri toppløs, men heller truseløs

Ikke gå truseløs frøken, jeg får sånn kjink i nakken🙈 men puppene er flotte uansett form og farge, og det er ingen som kommer bort til deg og sier de er stygge...

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 3de97...53a

Selvfølgelig.  Jeg kom til å tenke på en Øystein Sunde sang, en setning i teksten: "80, 90, 110, detta byner rekti å bli triveli"

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2020 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk det er motsatt. Tror folk var mer liberale på 50-tallet når det gjelder toppløshet og (ikke-seksuell) nakenhet enn det man er i dag, (Unntak er seksualisert nakenhet. Der er man nok veldig mye mer liberal i dag. Seksualisert nakenhet i film, blader og reklame forekom nesten ikke tidligere mens det nå er veldig vanlig. Nå er det faktisk lite nakenhet som ikke blir presentert i et seksuelt perspektiv i dag.)

Anonymkode: ac8ba...ded

Ikke på 50-tallet. på 70- og 80-tallet var toppløstrenden mest synlig. For noen kanskje også på slutten av 60-tallet, men ikke for folk flest.

Anonymkode: 61159...053

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
På 26.6.2020 den 3.37, AnonymBruker skrev:

Det er egentlig ingen grunn til at man skal gå halvnaken i offentligheten, og alle skjønner at det kun er for å vise seg fram, og ikke fordi man er så bekymret for ikke å bli brun på brystene.

Snakker du egentlig om å være på stranden her, for å sole seg og bade? Dersom noen tenker at toppløs=billig, tror jeg disse lever i egen ghetto av vrangforestillinger.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk gjør som de selv vil, men personlig ville jeg egentlig ikke likt å gå på en strand også plutselig se noen sine pupper. Skjønner at det er naturlig og jeg ville ikke akkurat sagt ifra og jeg dømmer ingen, men jeg ville ikke likt det.

Anonymkode: 8405a...aeb

Nå vet jeg ingenting om din alder eller kjønn, men dette gjør meg nyskjerrig. Hva er det ved en pupp du finner frastøtende? Ikke det at jeg mener man på død og liv må like å se en pupp, men at skalaen beveger seg over på minussiden er forunderlig. Vi ser millioner av ting hver dag hvor det meste er ting vi registrerer uten å ha noen mening om det; dvs. nøytralt eller 0 på skalaen; hus langs veien, et tre, folk på fortauet, osv. Så har vi ting vi finner interessant eller pent; en sprek bil, et fint landskap, en rå mobil, osv.; dvs. høyere poeng en 0. På minussiden kan det være ting som kan virke frastøtende; oppkast, blod og gørr, mennesker i nød osv., dvs. ting vi ikke liker å se. En pupp er stort sett en pose hud fylt med fett og kjertler, med et stykke mørkere hud på midten med en nippel av varierende utforming fra eier til eier; ikke ulikt det vi finner på menn, uten at det lages for mye oppstyr av det. 
Ville du også sagt at du ikke ville likt å plutselig se noens nakne skulder, mage, kne eller fot på stranda?

Anonymkode: b078a...556

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er stygt, og burde vært bøtelagt. En annen ting, er at gamle griser gjerne tar bilde uten at du vet det. Så en ekling gjøre det en gang jeg var i syden. Hadde mest lyst til å si ifra, men gjorde det ikke, fordi jeg var feig. Det angrer jeg på.

Anonymkode: 676d9...e51

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...