Gå til innhold

Uten bh på stranda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere om jenter og kvinner som ikke bruker bh på stranda jeg personlig pleier å ta av bhen noen ganger og merker ofte at folk ser på men bryr meg ikke om at de ser.

Anonymkode: cf341...1f7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er fullt ut lovlig.

Skrevet

Har absolutt ingen ting i mot det. Vokste opp på syttitallet når det vanligste var å være toppløs på stranda. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Men hva syntes dere nå om jenter i 20åra som ikke bruker bh på stranda 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enda bedre 😉

Anonymkode: 83b0c...1cf

• Liker 11
Skrevet

Kjør på ❤ jeg gjør det selv noen ganger! 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva syntes dere nå om jenter i 20åra som ikke bruker bh på stranda 

Det er fullt ut lovlig, og da skal du gjøre det dersom du foretrekker det. Folk som ikke liker det, kan holde seg hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å se toppløse jenter på stranda.

Anonymkode: db9e9...cef

• Liker 10
Skrevet

Syns alle burde gå toppløs på stranda 

• Liker 5
Gjest Paramount
Skrevet

Mange får det til å virke helt naturlig, da tenker jeg at det er fint å føle seg så fri.

Skrevet

For oss som kan huske tilbake til åttitallet, så er det faktisk litt bekymringsfullt at dette i det hele tatt er et tema. Den gang var kvinner gjerne toppløse på stranda og ferdig med det. Men så kom det en sånn nyprippen rekyl en gang rundt årtusenskiftet.

• Liker 15
Gjest Jagerfly
Skrevet

Jeg gjør det selv innimellom, synes det er helt greit. MEN: Når vi gjør det, må vi tåle at noen ser litt ekstra på (det er vell helt naturlig?) 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ikkje på denne stranda.

Anonymkode: 8354c...11e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Husk for guds skyld solkrem på puppene. Og smør kroppen 8fte for å minske risikoen for kreft! 

Anonymkode: 9d6d6...309

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva med 16 åringer uten bh på stranda, eller evnt 14 åring? Er det ulovlig?

Anonymkode: cbfa3...493

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken strand? Klokkeslett/dato?

Anonymkode: 77f15...24f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jenter/kvinner gjør det i dag, og de som gjør det blir som regel sett på som av den "billige sorten". Det er egentlig ingen grunn til at man skal gå halvnaken i offentligheten, og alle skjønner at det kun er for å vise seg fram, og ikke fordi man er så bekymret for ikke å bli brun på brystene. Vil man absolutt sole brystene kan man gjøre det året rundt i et solarium, uten en gjeng gamle griser som glor.

Anonymkode: 57d21...bce

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjeldent jenter/kvinner gjør det i dag, og de som gjør det blir som regel sett på som av den "billige sorten". Det er egentlig ingen grunn til at man skal gå halvnaken i offentligheten, og alle skjønner at det kun er for å vise seg fram, og ikke fordi man er så bekymret for ikke å bli brun på brystene. Vil man absolutt sole brystene kan man gjøre det året rundt i et solarium, uten en gjeng gamle griser som glor.

Hvor skal jeg brgynnr

Anonymkode: 1fa24...53f

• Liker 26
Gjest Ufordragelig
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å ødelegg for oss gamle griser som liker å sitte å dran på stranda

Skrevet

Det er vel helt opp til enhver. De som gjør det har en fantastisk selvtillit og frihet som jeg virkelig unner dem. De er tøffe nok til å ikke la fordomsfulle mennesker såre dem, tøffe nok til å akseptere seg selv, de bryr seg pent lite om hva andre mener og de er seg selv. Så ja, jeg beundrer de som gjør det. Og til de som føler det støtende at noen går toppløse, godta at andre ikke er som deg, respekter at alle er forskjellige. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...