Gå til innhold

Rikke (bygdelivet) snapchat

Blomstertapet

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noe fra henne jeg da ! Men skjønner jo at nå skal det selges for det er jo snart jul 🤩hun er såååå motivert for å snappe mere fremover sa hun for et par dager siden ? Javel , det jeg ser på snap er en person som ikke virket veldig motivert ! og forferdelig ubekvem foran kamera . Masse unaturlig fikling med fingre opp i øya og rare grimaser og munnbevegelser . Ser mer ut som en som tvinger seg til å snappe i mine øyne . Jammen glad jeg slipper det styret der . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER

Jeg liker egt og følge rikke. Men det går desverre mye i det samme med klaging på travle dager, hun må ordne med middag, barn og hus. Imens gubben skrur bil😅. Så kanskje om han hadde bidratt litt i huset. Så kunne vi fått sett mer av rikke og når hun lager ting og tang:).

Jeg gledet meg til når hun skulle begynne med niips, for jeg synes hun er så kreativ og lager mye fint. Men hørt ifra flere, inkludert kvinneguiden at hun kjøper visst mye av varene sine på ebay/aliexpress, ikke noe galt i det. Men når hun selger det videre til blodris da mistet jeg sansen for niips. For om jeg skal kjøpe så dyre produkter da skal det tilsvare den kvaliteten også😀

dagens utblåsning hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Gjest IVRIGMOBBER skrev (På 18.9.2023 den 2.10):

Jeg liker egt og følge rikke. Men det går desverre mye i det samme med klaging på travle dager, hun må ordne med middag, barn og hus. Imens gubben skrur bil😅. Så kanskje om han hadde bidratt litt i huset. Så kunne vi fått sett mer av rikke og når hun lager ting og tang:).

Jeg gledet meg til når hun skulle begynne med niips, for jeg synes hun er så kreativ og lager mye fint. Men hørt ifra flere, inkludert kvinneguiden at hun kjøper visst mye av varene sine på ebay/aliexpress, ikke noe galt i det. Men når hun selger det videre til blodris da mistet jeg sansen for niips. For om jeg skal kjøpe så dyre produkter da skal det tilsvare den kvaliteten også😀

dagens utblåsning hehe

Hun sa etter mitt innlegg her sist at hun tok kommentarene her til seg og skulle bedre på ting !! Ser ikke noe til det . Livsstilsendring skulle hun også men det ser da vitterlig ut som det motsatte i mine øyne . Og fortsatt den filmingen nært ansikt og unaturlig fikling i ansikt osv. nei det blir å skippe fort gjennom snappene for min del . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (17 minutter siden):

Hun sa etter mitt innlegg her sist at hun tok kommentarene her til seg og skulle bedre på ting !! Ser ikke noe til det . Livsstilsendring skulle hun også men det ser da vitterlig ut som det motsatte i mine øyne . Og fortsatt den filmingen nært ansikt og unaturlig fikling i ansikt osv. nei det blir å skippe fort gjennom snappene for min del . 

Hun var veldig flink med kost og trening, gikk ned rundt 20 kg, men som hos veldig mange andre, så slipper msn opp også er kiloene tilbake på null komma niks. Hun rr vel såvidt igang igjen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (2 timer siden):

Hun var veldig flink med kost og trening, gikk ned rundt 20 kg, men som hos veldig mange andre, så slipper msn opp også er kiloene tilbake på null komma niks. Hun rr vel såvidt igang igjen nå

Hjelper ikke så mye med sånn pulverslanking osv . Livsstilsendring er det som gjelder om det skal være varig . 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva heter hun på snap? Finner ingen med navnet bygdelivet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despicable Me skrev (57 minutter siden):

Hva heter hun på snap? Finner ingen med navnet bygdelivet 

rikkehavikhagen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (13 timer siden):

Så hva om livsstilsendringen feilet? Hva for problem har du med det? Kommentere vekten til andre er noe du bør holde deg for god for! 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

Så hva om livsstilsendringen feilet? Hva for problem har du med det? Kommentere vekten til andre er noe du bør holde deg for god for! 

Må du roe deg kraftig ned ! Har ikke nevnt vekt med et ord ! Hun sa selv nylig at livsstilsendring skulle gjennomføres og det kommenterte jeg at jeg ikke ser noe til heller mer en usunn levemåte . Vekt var aldri nevnt !

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (7 timer siden):

Må du roe deg kraftig ned ! Har ikke nevnt vekt med et ord ! Hun sa selv nylig at livsstilsendring skulle gjennomføres og det kommenterte jeg at jeg ikke ser noe til heller mer en usunn levemåte . Vekt var aldri nevnt !

JojoMoyes skrev (På 11.4.2024 den 8.11):

Jeg oppfatter det som at du mener hun spiser mer usunt og har lagt på seg. 

Og hvis hun ikke klarer å gjennomføre en livsstilsendring, hva for problem får du med det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hun har tapt seg veldig. Mer og mer. Spesielt etter at hun skiftet jobb og det siste nå med at hun kun lager content for å praktisere en dialekt som bare er slitsomt å høre henne prate. 

Sigdal dialekta er veldig fin, men ikke når den er så påtatt og anstrengt. 

Ble avfølging herfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakketråd skrev (14 minutter siden):

Hun har tapt seg veldig. Mer og mer. Spesielt etter at hun skiftet jobb og det siste nå med at hun kun lager content for å praktisere en dialekt som bare er slitsomt å høre henne prate. 

Sigdal dialekta er veldig fin, men ikke når den er så påtatt og anstrengt. 

Ble avfølging herfra. 

Samme her ! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Ramlet jaggu inn igjen og gledet meg til 100 dagers prosjektet.

Tenkte at nå skulle vi endelig komme tilbake til "gamle dager" når Rikke delte og inspirerte.

Så skuffende. Selv om jeg fult ut forstår at hun har mye å gjøre før salg, overtakelse av gården osv.

Hadde bare håpet hun klarte å følge opp litt lenger enn under 1 uke på prosjektet sitt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...