Gå til innhold

Rikke (bygdelivet) snapchat


Blomstertapet

Anbefalte innlegg

Hva skjer med å takle kritikk litt dårlig? Skal man ha en åpen profil så må man regne med å få litt kritikk, hjelper ikke hvor hardhudet du er eller ikke. Det driter folk i. Jeg hadde aldri slengt fra meg en sånn kommentar til henne men jeg synes måten hun takler det på er særdeles umoden 🤔 

Endret av Blomstertapet
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommentarer på kropp er IKKE kritikk, kun drittslenging! 
 

jeg syns hun takler det superbra!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det kan jeg være enig i. Som sagt, ikke typen sjæl som kommenterer sånt. Men hun må kanskje regne med å få sånne kommentarer med åpen profil. Men så mye oppmerksomhet så avler hun vel bare fram flere 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med denne tråden? Rikke leser det som blir skrevet her, hvertfall i joviale mamma tråden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kommentere kroppen til andre er virkelig ikke innafor! Syns hun taklet det bra, syns også det er bra at hun setter fokus på bodyshaming. Hva ville den personen oppnå med å skrive at hun er for feit for den kjolen? Man må da få kunne gå i hva man selv vil, liker du ikke det andre har på seg kan du holde det for deg selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om Rikke er offentlig person så synes jeg ikke hun skal godta hva som helst. Så veldig bra at hun sier i fra. Jeg forstår meg forøvrig ikke på den overfloden av klær og div som shoppes. Jeg forstår at hun har samarbeid men det hele fremstår noe materialistisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rikke er helt super! Synes hu var fin i kjolen og taklet kritikken på en god måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg personlig synes det er ganske smakløst å stå å danse og rekke finger og gjøre seg til.

Jeg er enig med Rikke og dere ande at man ikke skal akseptere det. 100%. Ikke greit. Men jeg mener at der finnes andre måter å takle det på enn akkurat det.

Greit at hun leser her inne, skal man liksom la være å stille spørsmålstegn rundt oppførsel pga der? 

Nei, jeg må si som sagt, helt enig i meningen og alt det der. Men for min del så blir det for smakløst å stå å danse å fikse fingeren og si fuck. Såååå jeg avfulgte henne etter det. Siden det tydeligvis er bare jeg som synes det var det så kan admin slette tråden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
7 timer siden, Blomstertapet skrev:

Det var ikke det jeg mente. Det jeg mente var at jeg personlig synes det er ganske smakløst å stå å danse og rekke finger og gjøre seg til.

Jeg er enig med Rikke og dere ande at man ikke skal akseptere det. 100%. Ikke greit. Men jeg mener at der finnes andre måter å takle det på enn akkurat det.

Greit at hun leser her inne, skal man liksom la være å stille spørsmålstegn rundt oppførsel pga der? 

Nei, jeg må si som sagt, helt enig i meningen og alt det der. Men for min del så blir det for smakløst å stå å danse å fikse fingeren og si fuck. Såååå jeg avfulgte henne etter det. Siden det tydeligvis er bare jeg som synes det var det så kan admin slette tråden. 

Men det er jo hennes snap... 

og om hun vil si «fuck the haters» mens hun danser og gjør seg til så kan hun jo det... 

Er det kult? Nei.... er det flaut å se på? Ja egentlig... Kleint? Absolutt... men det er jo hennes rett til å gjøre på hennes egen snap.... 🤷🏻‍♀️
Er jo bare å avfølge det om du ikke liker det hun gjør... og det har du jo gjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, BethD skrev:

Men det er jo hennes snap... 

og om hun vil si «fuck the haters» mens hun danser og gjør seg til så kan hun jo det... 

Er det kult? Nei.... er det flaut å se på? Ja egentlig... Kleint? Absolutt... men det er jo hennes rett til å gjøre på hennes egen snap.... 🤷🏻‍♀️
Er jo bare å avfølge det om du ikke liker det hun gjør... og det har du jo gjort :) 

Vi er helt enige. Jeg har avfulgt. Hun dukker opp i utforsk noen ganger, men jeg synes det blir for flaut å følge med på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coronaviruset

Liker Rikke veldig godt. Virker som ei sprudlende og glad jente. Å kommentere at en kjolen sitter stramt er ikke greit med mindre hun spør om det selv. Synes det er flott at hun snakket litt om bodyshaming på en moden måte. Å danse og vise fingeren er vel kanskje hennes måte å vise at hun prøver å ikke bry seg om den kommentaren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Coronaviruset skrev:

Liker Rikke veldig godt. Virker som ei sprudlende og glad jente. Å kommentere at en kjolen sitter stramt er ikke greit med mindre hun spør om det selv. Synes det er flott at hun snakket litt om bodyshaming på en moden måte. Å danse og vise fingeren er vel kanskje hennes måte å vise at hun prøver å ikke bry seg om den kommentaren? 

Det tenker jeg også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Hun BER om bursdagskort. Jeg blir faen meg kvalm. 

Hva med å engasjere alle følgerne sine i noe som virkelig betyr noe? Opprette en innsamling til et godt formål feks. 
 

Må også nevne måten hun hermer etter Heidi på i ansikt og uttrykk. Det har jeg lagt merke til lenge nå. Det blir så tåpent og det er så forferdelig irriterende å være vitne til. Æææh! 

Endret av Sulemu
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leila87
Sulemu skrev (På 25.3.2021 den 9.47):

Hun BER om bursdagskort. Jeg blir faen meg kvalm. 

Hva med å engasjere alle følgerne sine i noe som virkelig betyr noe? Opprette en innsamling til et godt formål feks. 
 

Må også nevne måten hun hermer etter Heidi på i ansikt og uttrykk. Det har jeg lagt merke til lenge nå. Det blir så tåpent og det er så forferdelig irriterende å være vitne til. Æææh! 

Herregud. Det var et jævla kort pga hun ikke kunne feire stordag. De fleste har sikkert noen gamle kort liggende hjemme og et frimerke koster en 10er. 

Følger både Rikke og Heidi og har aldri lagt merke til at de har samme ansiktsuttrykk. Heidi viser jo sjeldent ansikt på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hvis det man skal ta Rikke på er at hun har ønsket seg bursdagskort så er hun ganske god på some, for det er virkelig en fille ting! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte henne så godt før. Men jeg blir faktisk kvalm av måten hun skal sette sin egen signatur på alt, og påstå at alle andre hermer etter henne. Jeg husker den tiden hun og Heidi ikke ville dele «hemmeligheter» på hvordan man gjorde ting på Snapchat. Hun oppfører seg svært barnslig, og tror at hun eier verden. Jeg blir veldig inspirert av Rikke, og hun er utrolig kreativ. Men av og til så kan hun være usmaklig med måten hun mener at hun eier alt på. Det ser jeg også at hun har fått en del kritikk på hos Jodel og. Husker fremdeles at hun hang ut ei som hun mente laget nøyaktig like ting som henne. Men for eksempel By Ravn, Begynte lenge før Rikke. Med lær for eksempel. Hun må begynne å bli litt mere raus, og hvis folk ønsker å gjøre like ting som henne så bør hun heller ta det som et kompliment, enn å gå til angrep og at andre liksom tar hennes ideer og kopierer henne. Synes det er flott at hun har bygget opp sitt eget firma og satsa. Jeg har store respekt for de som satser for seg selv og gjør noe de trives med. det må være skummelt å gå fra en trygg og fast stilling, til å skulle være helt alene og satse på at butikken skal gå bra. Men jeg ønsker henne all lykke med bedriften sin. Men jeg liker ikke måten hun eier verden på. Hun snakker om hvordan hun blir kopiert, men hun er jo den største copycaten når det kommer til det Heidi gjør. Så mye av det hun gjør er dobbeltmoralsk. Og for all del så er ikke dette ment slemt mot Rikke, men hun har oppførsel som en ungdom til tider. Hvorfor også gi litt mere positivt så er hun en utrolig god mamma, i hvertfall det jeg ser på Snapchat. Så hun er en flott jente, men hun må som sagt blir litt rausere og ikke tro at alt er hennes. Det hun driver med er veldig i vinden om dagen, og hun må regne med at mye av det som lages ligner hennes produkter.

 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...