Gå til innhold

Cast - kan noen caste han på havet snarest?


Gjest kenneth

Anbefalte innlegg

Gurimalla gutter - endelig har dere møttes. Dere er jo en match made in heaven her ;)

Men det var en digresjon; jeg er ikke kjent med denne saken fra før, og selv om det er både stygt og ulovlig å true andre, så kan jeg ikke se dette som noen særlig stor sak. Spesielt fordi denne Cast ikke slenger med leppa for første gang - det går da ikke an å tro at han virkelig mente det da han kom med denne trusselen?

Greit Kenneth, jeg skjønner at du startet tråden for å vinne motstandere mot Cast, men det kan da ikke være såå forferdelig for deg at en stor del av oss gir blanke i hele greia? Pust ut, mann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rhoswen

:ler:

Ja, altså...

Nå er det såpass mange som har prøvd å si noe av det jeg også prøvde, nemlig dette med perspektiv og sammenheng og sånn, at jeg spinner ikke videre på den visa akkurat nå.

Men hvis poenget er å si at du mener alle kan gjøre en forskjell hvis de har et klart standpunkt og står for det, er jeg enig i det. Jeg bare tror du skyter spurv med kanoner, og gir Cast litt mer betydning enn han har for de fleste. Oppførselen hans er forkastelig, og han gjør ikke ting noe lettere for seg selv. Som man reder, så ligger man, ikke sant? Ting har en tendens til å komme tilbake å klaske en bak, og med hans fremtreden vil han aldri kunne bli noe mer enn en wannabe. Han straffer jo allerede seg selv.

Skal vi snakke demonstrasjoner og virkemidler og sånn, må vi litt høyere på skalaen for å få folk med, tror jeg. Hadde Bin Laden spilt inn plate, hadde det vel neppe vært kø foran platedisken? :sjarmor:

Gurimalla gutter - endelig har dere møttes. Dere er jo en match made in heaven her

I know!!

"KG blir ikke det samme uten..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Får gjenta meg selv, K:

Lys opp litt. Ikke ta alt så fryktelig seriøst. Verden står nok til påske selv om du treffer på folk på nett som mener noe annet enn deg.

At du ikke oppfatter standpunktet mitt i denne saken finner jeg litt trist.

Endret av TomKrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
:ler:

Jeg bare tror du skyter spurv med kanoner, og gir Cast litt mer betydning enn han har for de fleste.

Jada jada. Nå kan vel ikke KG sies å være noen kanon åkke som. Ikke har jeg tenkt å starte et demonstrasjonstog heller. Ihvertfall ikke i dag. Får se i morgen...

(Selv om jeg har diskutert heftig i denne tråden, betyr ikke at jeg tror Casts sprell har så stor betydning. Men jeg synes han fortjener en smekk, og det burde vel i første instans plateselskapet hans regissere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Men det var en digresjon; jeg er ikke kjent med denne saken fra før, og selv om det er både stygt og ulovlig å true andre, så kan jeg ikke se dette som noen særlig stor sak. Spesielt fordi denne Cast ikke slenger med leppa for første gang - det går da ikke an å tro at han virkelig mente det da han kom med denne trusselen?
Skjønner hva du mener. Men, som nevnt tidligere, jeg synes ikke slik oppførsel er tolererbar. Jeg synes også det er litt lettvint å bagatellisere truende meldinger fra voldsdømte personer. Nå er jo et røft image litt av stilen hans da, og kanskje det ville hjelpe ytterligere om han ga journalisten en nesetyver? Prøv i det minste å forestill deg hvordan det kan føles for journalisten å få den meldingen da. Hvis du tenker deg godt om, så kanskje du klarer å tro at det muligens var en tanke ubehagelig. Det er alt jeg ber om, i første omgang...

Greit Kenneth, jeg skjønner at du startet tråden for å vinne motstandere mot Cast, men det kan da ikke være såå forferdelig for deg at en stor del av oss gir blanke i hele greia? Pust ut, mann...

Neida, det er ikke såå forferdelig. Men da må jeg jo få lov til å tillate meg å nøste litt i diverse holdninger? Har jo forsøkt å komme til bunns med Lurven, eksempelvis. Mens andre stadig vekk vrir seg unna.

Det er da vel greit at noen faktisk brenner for noe annet enn å spørre hvilken farge andre KG'er har på toalettsetet sitt o.l.?

PS! Selv om min smileys-bruk ikke er så hyppig som gjennomsnittet, betyr ikke nødvendigvis at jeg er så molefonken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Får gjenta meg selv, K:

Lys opp litt. Ikke ta alt så fryktelig seriøst. Verden står nok til påske selv om du treffer på folk på nett som mener noe annet enn deg.

At du ikke oppfatter standpunktet mitt i denne saken finner jeg litt trist.

For å gjenta meg selv, TK:

Prøv å svar på hva jeg spør om, fremfor å bare si at jeg er sur. Selv om jeg også i 2006 kommer til å bivåne påskekyllinger, tillater jeg meg å engasjere meg.

Standpunktet ditt? Når kom egentlig det fram i bildet? Å begynne å ramse opp Hollywoodkjendiser er vel ikke å ta et standpunkt.

Må jeg bruke fet skrift for å få deg til å se hva jeg spør om? Eksempelvis spurte jeg om du hadde det samme standpunktet som Lurven. Klarte du å svare på det? Nei.

Kan jeg nok en gang anmode om et svar relatert til tema, og ikke masse avsporinger om Guns 'n roses og min sinnsstemning? Synes ikke jeg ber om så mye. Eller?

Hilsen Surpompen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Jeg ser ikke store forskjellen mellom Casts uproporsjonale respons (legge på røret, og sende en tekstmelding som kan tolkes som en trussel, men også ikke) ligger på nivå med din rekasjon på hva han gjorde. Det får meg til å tro at du selv har vært borti noe tilsvarende siden du reagerer slik du gjør.

Uansett finner jeg det morsomt at det ikke bare er Cast som kan bli sinna for filleting :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth
Jeg ser ikke store forskjellen mellom Casts uproporsjonale respons (legge på røret, og sende en tekstmelding som kan tolkes som en trussel, men også ikke) ligger på nivå med din rekasjon på hva han gjorde. Det får meg til å tro at du selv har vært borti noe tilsvarende siden du reagerer slik du gjør.

Uansett finner jeg det morsomt at det ikke bare er Cast som kan bli sinna for filleting  :ler:

Hva er det jeg ser? Presterte TK nok en gang å ikke svare på det han ble spurt om? Milde måne...

Mangler man ryggrad, blir det ofte slik.

Tenk det du, at jeg klarer å engasjere meg i.f.t. dette temaet, selv om jeg ikke selv har mottatt trusler pr. sms. Utrolig ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hva er det jeg ser? Presterte TK nok en gang å ikke svare på det han ble spurt om? Milde måne...

Mangler man ryggrad, blir det ofte slik.

Det er ikke akkurat ryggrad det står på når du ikke fatter standpunktet mitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Bortsett fra at de fleste meldingene er langt mer innfløkte og med mindre orddeling enn en gjennomsnittlig SMS fra Cast, tror jeg nesten jeg foretrekker å få melding fra ham fremfor å lese denne siviliserte debatten.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Vi er faktisk helt enige om at hva artisten gjør på fritiden ikke påvirker kvaliteten på musikken. (Med mindre han han drikker salmiakk eller lignende).

Men la oss, for enkelhetens skyld, si at artist X brant ned huset deres og voldtok mora di. Ville du fortsatt ikke hatt noen betenkeligheter med å høre på artist X?

(Nå innbiller jeg meg faktisk at du skal svare "jo, da ville jeg hatt betenkeligheter". Men jeg er ikke 100% sikker).

nå synes jeg du setter ting veldig på spissen.

men hvis det var tilfelle ville jeg nok ikke hørt på den artisten.

av den enkle grunn at jeg ikke ønsker å bli minnet om den personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...