Gå til innhold

Har mistet uten å merke noe +gravid igje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette gir ingen mening. 

Anonymkode: 59685...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ikke ha vært gravid i utgangspunktet 

Anonymkode: 9ecda...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke spekulere i om Ts troller eller ikke, og jeg må beklage meg på forhånd om jeg er dum som spør. Men er det mulig å ha MA på et foster på 12-15 uker og så blitt gravid med det døde fosteret fortsatt der? Ser Ts skriver 15 uker, men mange blir satt tilbake fordi unnfangelsen skjedde senere enn antatt og leser at man kan høre hjertelyd fra uke 12.

Anonymkode: 402e0...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nå skal jeg ikke spekulere i om Ts troller eller ikke, og jeg må beklage meg på forhånd om jeg er dum som spør. Men er det mulig å ha MA på et foster på 12-15 uker og så blitt gravid med det døde fosteret fortsatt der? Ser Ts skriver 15 uker, men mange blir satt tilbake fordi unnfangelsen skjedde senere enn antatt og leser at man kan høre hjertelyd fra uke 12.

Anonymkode: 402e0...2fe

Ja nå var jo hun 8 uker på ul. Tviler på man hører hjertelyd så tidlig

Anonymkode: 9ecda...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja nå var jo hun 8 uker på ul. Tviler på man hører hjertelyd så tidlig

Anonymkode: 9ecda...25e

Tja hvis det var på ul hun hørte hjertelyd så e det kanskje ikke så usannsynlig at det gikk. Da jeg hadde utvendig ul i uke 9 kunne jeg høre hjertelyd.

Anonymkode: 402e0...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tja hvis det var på ul hun hørte hjertelyd så e det kanskje ikke så usannsynlig at det gikk. Da jeg hadde utvendig ul i uke 9 kunne jeg høre hjertelyd.

Anonymkode: 402e0...2fe

Tror ikke det. Da hadde ikke de sett at barnet var 15 uker om det var kun 8 uker. Så mye måler man ikke feil 

Anonymkode: 9ecda...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi ser hva hun skriver, men synes du det gir mening? 

Anonymkode: 88f2f...1e4

Logikken uttalte jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det. Da hadde ikke de sett at barnet var 15 uker om det var kun 8 uker. Så mye måler man ikke feil 

Anonymkode: 9ecda...25e

15 uker er det hun trodde hun var da hun var hos jordmor og hørte hjertelyden. Så gikk det mange uker før hun fikk OUL, og der var visstnok fosteret bare 8 uker. Enten er det noe veldig galt slik at fosteret er altfor lite (men da hadde det kanskje blitt støtet ut før ultralyden?) 
 

Hvor mye blødde du da du hadde blødningen da, TS? Om du mistet etter uke 15(ca) så er det jo snakk om en del blod og et foster som ser ut som en bitteliten baby.. 

Anonymkode: e811c...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke riktig ut noe her. Enig med de andre. Jeg er gravid, og hadde OUL i slutten av mars, så i koronaens start. Og alle i termingruppene på Facebook ol jeg er med i, så har alle fått OUL som normalt mer eller mindre. Oul blir tatt på fødestedet av en jordmor.og OUL blir prioritert, og noe som ikke har blitt utsatt av de jeg har hørt pga korona. 

Anonymkode: 1ee63...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...