Gå til innhold

Har mistet uten å merke noe +gravid igje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en time hos jm hvor vi hørte hjertelyd, men var ikke sikker på hvor langt jeg var.. ble sendt på ul men det ble utsatt og utsatt pga corona.. fikk vært på ul nå og jeg er ikke 10 uker på vei engang.. legen mente jeg har mistet etter jeg hørte hjertelyd og nå er blitt gravid på ny.. 

 

jeg henger ikke helt med .. men jeg vet jeg har hatt en blødning samme natt som jeg hadde sex.. men ble beroliget på at det kunne være tynne slimhinner..

Nå lurer jeg på om jeg aborterte da og har blitt gravid igjen etter dette.. 

Føler meg trist for å ha mistet samtidig glad for å være gravid.. 

Noen som har vært borti liknende? Hvor tidlig kan jm ha hørt hjertelyd ? 

Anonymkode: 3af62...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som noe er veldig feil og fosteret har sluttet å utvikle seg som det skal. Var det hjerteslag i dag? Hvor langt ble du målt til? Håper han satt deg opp til ny kontroll. 

Anonymkode: 88f2f...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som noe er veldig feil og fosteret har sluttet å utvikle seg som det skal. Var det hjerteslag i dag? Hvor langt ble du målt til? Håper han satt deg opp til ny kontroll. 

Anonymkode: 88f2f...1e4

Ja alt var bra med foster i dag, ble bare lei meg fordi jeg trodde jeg var mye lenger på vei.. men hab sa noe med at livmor var stor siden den sikkert ikke hadde trukket seg veldig sammen før jeg ble gravid på ny.. men fikk ikke noe svar på om det hadde noe å si.. 8+3 og jeg trodde jeg var 25+ så litt sjokkert..

Anonymkode: 3af62...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja alt var bra med foster i dag, ble bare lei meg fordi jeg trodde jeg var mye lenger på vei.. men hab sa noe med at livmor var stor siden den sikkert ikke hadde trukket seg veldig sammen før jeg ble gravid på ny.. men fikk ikke noe svar på om det hadde noe å si.. 8+3 og jeg trodde jeg var 25+ så litt sjokkert..

Anonymkode: 3af62...6eb

Det høres jo veldig merkelig ut. Du kan ikke ha mistet så sent uten å merke det. Det høres jo ut som fosteret absolutt ikke utvikler seg slik det skal. Håper du tar ny ultralyd neste uke for å se om det har vokst. 

Anonymkode: 88f2f...1e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, om du har «mistet» etter uke 20(ellernoe) så er jo det en fødsel 🙄 Om du først hørte hjertelyd så må du jo ha vært noen måneder på vei, man «mister» plutselig ikke det uten å merke noe. 

Anonymkode: e811c...70d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var du hos JM i utgangspunktet? Fordi du var gravid? Du må jo ha tatt en test? Hvor langt var du på vei når du var hos JM? Var det ordinær UL du ble kalt inn til? Høres surrete ut....

Anonymkode: b5b6a...c8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde regnet ut at jeg ca var 15 uker da jeg var hos jm, også til ledet en mnd tid så skulle jeg egentlig på ul, men det ble utsatt lenge.. ( syk lege osv) men så fikk jeg time nå å da mener legen at jeg ikke kan ha vært 15 uker som vi trodde når jeg var hos jm, men mye kortere og at jeg har mistet rett etter jeg var der.. og at jeg nå er i ny graviditet og et 8+3 ..

men han hadde så dårlig tid så fikk ikke spurt om noe.. vet jo jeg har hatt en blødning men hvis jeg var 10 uker på vei den gang, kan jm ha hørt hjertelyd da? Får ikke dette til å stemme helt

Anonymkode: 3af62...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde regnet ut at jeg ca var 15 uker da jeg var hos jm, også til ledet en mnd tid så skulle jeg egentlig på ul, men det ble utsatt lenge.. ( syk lege osv) men så fikk jeg time nå å da mener legen at jeg ikke kan ha vært 15 uker som vi trodde når jeg var hos jm, men mye kortere og at jeg har mistet rett etter jeg var der.. og at jeg nå er i ny graviditet og et 8+3 ..

men han hadde så dårlig tid så fikk ikke spurt om noe.. vet jo jeg har hatt en blødning men hvis jeg var 10 uker på vei den gang, kan jm ha hørt hjertelyd da? Får ikke dette til å stemme helt

Anonymkode: 3af62...6eb

Her henger ingenting på greip. Hvorfor har du ikke vært på OUL? 

Anonymkode: b21cf...388

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her henger ingenting på greip. Hvorfor har du ikke vært på OUL? 

Anonymkode: b21cf...388

Det er jo det som var greia, den ble utsatt og så på ny time var legen syk og så har legen min prøvd å henvist meg til et annet sted for å få fortgang i alt.. men til slutt kom jeg på time nå..0

Anonymkode: 3af62...6eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som var greia, den ble utsatt og så på ny time var legen syk og så har legen min prøvd å henvist meg til et annet sted for å få fortgang i alt.. men til slutt kom jeg på time nå..0

Anonymkode: 3af62...6eb

OUL er såpass viktig at den blir ikke avlyst. Det er heller ikke vanlig at lege tar OUL, det er jordmor ved sykehuset du skal føde på. Noe som skurrer. 

Anonymkode: b21cf...388

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skurrer jo alt, først snakket du om 25+ og så 15??? Kan du ta hele greia, rolig, detaljert og oversiktlig på nytt? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man mister ikke i uke 15 uten at det kommer sykt mye blod og store klumper og et foster på str med håndflaten din. Så det ville du ha merket. 

Hadde MA i uke 14+6, og det kom ut en miniatyrbaby (han var 12 uker stor). 

Og det er stor forskjell på å være 8 uker og 25 uker. I uke 25 kjenner jo de fleste masse liv da. 

Anonymkode: e5473...cab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så vanskelig å skjønne. 

Ts var hos jordmor uke 15, hvor hun hørte hjertelyd. 

Hun skulle på OUL. Pga diverse ble ultralyden utsatt til uke 25. 

På ultralyd fikk ts beskjed om at hun er 8-9 uker på vei. 

Så hun lurer på om det er mulig å miste et barn når man har kommet så langt som uke 15++, og om hun da har blitt gravid på nytt etter spontanabort, og nå er gravid i uke 8-9. 

Nei, det er ikke mulig å miste så sent uten å merke det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Mrs Robinson skrev:

Det er ikke så vanskelig å skjønne. 

Ts var hos jordmor uke 15, hvor hun hørte hjertelyd. 

Hun skulle på OUL. Pga diverse ble ultralyden utsatt til uke 25. 

På ultralyd fikk ts beskjed om at hun er 8-9 uker på vei. 

Så hun lurer på om det er mulig å miste et barn når man har kommet så langt som uke 15++, og om hun da har blitt gravid på nytt etter spontanabort, og nå er gravid i uke 8-9. 

Nei, det er ikke mulig å miste så sent uten å merke det. 

Vi ser hva hun skriver, men synes du det gir mening? 

Anonymkode: 88f2f...1e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig liten tro på at de ville utsatt og utsatt OUL så lenge. Man har jo fortsatt krav på svangerskapsomsorgen selvom det er korona. 

Anonymkode: e811c...70d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
14 hours ago, AnonymBruker said:

Ja alt var bra med foster i dag, ble bare lei meg fordi jeg trodde jeg var mye lenger på vei.. men hab sa noe med at livmor var stor siden den sikkert ikke hadde trukket seg veldig sammen før jeg ble gravid på ny.. men fikk ikke noe svar på om det hadde noe å si.. 8+3 og jeg trodde jeg var 25+ så litt sjokkert..

Anonymkode: 3af62...6eb

De ville aldri utsatt OUL til uke 25. 

Hvorfor mener du at du var 15 uker på vei hos JM? Siden du ikke fikk OUL mente tydeligvis ikke JM det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart her... virker ikke rimelig. 

Anonymkode: 9ecda...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...