Gå til innhold

Er jeg fortsatt «jomfru»?


Hr11

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Pia Sofia skrev:

TS, beklager å ta fra deg livsløgnen, men du er ikke helt uinteressert i sex, da hadde du ikke latt deg rive med. Men slutt å skam deg over det, du er helt normal!

På den annen side har du, etter min definisjon, bare klint med undertøyet på, så jeg ville sagt at du er jomfru. Hadde jeg klint i undertøyet med en fyr og han sa til de andre at vi hadde hatt sex, så hadde han jo ikke snakket sant!

Skrev feil tidligere. Er interessert i sex. Men vil helst gjøre det kun i langt forhold. Ikke ei jeg møtte for noen dager siden.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Du har gjort noe seksuelt, men du har ikke hatt sex. Du er jomfru! Synes forøvrig at du ikke skal dvele mer ved dette. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/3/2020 at 8:47 PM, Hr11 said:

Er M20 og hadde tørrsex med ei jevnaldrende.

For meg er det viktig å vente med sex av personlige årsaker. Vi sov sammen og endte med å ha tørrsex hvor jeg tilslutt fikk orgasme. Vi hadde kun undertøy. 

Angrer litt på det, da jeg vil vente til den «ene». Høres veldig klisjeaktig ut, men sånn er det for meg. Sex er  ikke viktig og har ikke stort behov for det. For meg er sex superlimet i et forhold. Og kun det. Har ingen interesse for sex kun for nytelsen, selv om det er godt. 

Har villet vente, men det klarte jeg ikke, selv om vi ikke hadde piv. Kan jeg fortsatt regnes som «jomfru»? Vi hadde IKKE piv, men hadde tørrsex.

Utrolig nok så plager det meg fordi det har vært viktig for meg å avstå fra seksuelle handlinger. Er jeg fortsatt jomfru? 

 

 

Du er fortsatt jomfru ja. Hvorfor er det så viktig å avstå fra sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Selv om du ikke har gjennomført samleie, så er du altså ikke lenger jomfru siden du har hatt sex. 

Anonymkode: e202a...751

Så en person som onanerer er heller ikke jomfru siden det er en seksuell handling? Eller gjelder det bare seksuelle handlinger med andre? :klo:

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 21.20, AnonymBruker skrev:

 

Seff kommer homofili-kortet. Homofile tar penis i rompen på hverandre, og lesbiske penetrerer hverandre med både fingrer og figurer. Så med andre ord, kjønnet deres er aktivt enten i noe eller med noe i.

Det har ikke denne mannen hatt. 

Anonymkode: 8a286...86a

Actionfigurer og hagenisser også? 

Anonymkode: 11c30...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 3.6.2020 den 21.11, Hr11 skrev:

Var en logisk brist, og tørrsex og er seff godt. Sikkert annen sex også. Men for meg er det viktig å vente. Piv er det mest intime man kan gjøre, og det har jeg ikke gjort. Derfor jeg spør.  

Dette er fullstendig selvmotsigende. Hvordan kan du vite dette når du aldri har forsøkt.

Du trenger ikke svare. Jeg er intenst indifferent til konseptet jomfru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.6.2020 den 20.47, Hr11 skrev:

Er M20 og hadde tørrsex med ei jevnaldrende.

For meg er det viktig å vente med sex av personlige årsaker. Vi sov sammen og endte med å ha tørrsex hvor jeg tilslutt fikk orgasme. Vi hadde kun undertøy. 

Angrer litt på det, da jeg vil vente til den «ene». Høres veldig klisjeaktig ut, men sånn er det for meg. Sex er  ikke viktig og har ikke stort behov for det. For meg er sex superlimet i et forhold. Og kun det. Har ingen interesse for sex kun for nytelsen, selv om det er godt. 

Har villet vente, men det klarte jeg ikke, selv om vi ikke hadde piv. Kan jeg fortsatt regnes som «jomfru»? Vi hadde IKKE piv, men hadde tørrsex.

Utrolig nok så plager det meg fordi det har vært viktig for meg å avstå fra seksuelle handlinger. Er jeg fortsatt jomfru? 

 

 

Det er ok å vente, men ikke legg så mye på sexen at du glemmer alle de viktige tingene i et godt og langvarig forhold. Sex er bare en liten del av det:)

Anonymkode: 728fc...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2020 den 20.47, Hr11 skrev:

Er M20 og hadde tørrsex med ei jevnaldrende.

For meg er det viktig å vente med sex av personlige årsaker. Vi sov sammen og endte med å ha tørrsex hvor jeg tilslutt fikk orgasme. Vi hadde kun undertøy. 

Angrer litt på det, da jeg vil vente til den «ene». Høres veldig klisjeaktig ut, men sånn er det for meg. Sex er  ikke viktig og har ikke stort behov for det. For meg er sex superlimet i et forhold. Og kun det. Har ingen interesse for sex kun for nytelsen, selv om det er godt. 

Har villet vente, men det klarte jeg ikke, selv om vi ikke hadde piv. Kan jeg fortsatt regnes som «jomfru»? Vi hadde IKKE piv, men hadde tørrsex.

Utrolig nok så plager det meg fordi det har vært viktig for meg å avstå fra seksuelle handlinger. Er jeg fortsatt jomfru? 

Kristne ungdommer som er ment å holde seg til ekteskapet har visst oralsex og analsex. Da er de fortsatt jomfru. Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...