Gå til innhold

Er jeg fortsatt «jomfru»?


Hr11

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Seff kommer homofili-kortet. Homofile tar penis i rompen på hverandre, og lesbiske penetrerer hverandre med både fingrer og figurer. Så med andre ord, kjønnet deres er aktivt enten i noe eller med noe i.

Det har ikke denne mannen hatt. 

Anonymkode: 8a286...86a

Det er ikke alltid slik. Det er mange homofile og lesbiske som aldri har hatt noen form for penetrasjon under sex. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid slik. Det er mange homofile og lesbiske som aldri har hatt noen form for penetrasjon under sex. 

Anonymkode: e202a...751

Men er det relevant til det TS spør om? 🙄

Anonymkode: c296a...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid slik. Det er mange homofile og lesbiske som aldri har hatt noen form for penetrasjon under sex. 

Anonymkode: e202a...751

Javel. Men denne mannen er ikke homofil, så ikke sett på en problemstilling som ikke er. Hvordan homofile og lesbiske definerer jomfrudom får bli opp til dem. Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er sex. Kall det gjerne urgammelt, men slik er det. 

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker på sex og jomfrudom så tenker jeg på penetrering. En jente som blir slikket på klitten, suger eller blir tatt mellom brystene har jo ikke mistet jomfrudommen pga det. Tenker det samme gjelder menn. Sex kan godt være tørrjukking og suging, men jomfrudommen har du ikke mistet. 

Anonymkode: 8a286...86a

Skal slutte å tenke så mye over det, da jeg forstår det er et definisjonsspørsmål. Syns bare forskjellen er stor mellom piv og annen sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men er det relevant til det TS spør om? 🙄

Anonymkode: c296a...2c4

Absolutt. Definisjonen på hva det vil si å være jomfru. 

Anonymkode: e202a...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel. Men denne mannen er ikke homofil, så ikke sett på en problemstilling som ikke er. Hvordan homofile og lesbiske definerer jomfrudom får bli opp til dem. Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er sex. Kall det gjerne urgammelt, men slik er det. 

Anonymkode: 8a286...86a

Nei, samleie er kun en form for sex. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hr11 skrev:

Skal slutte å tenke så mye over det, da jeg forstår det er et definisjonsspørsmål. Syns bare forskjellen er stor mellom piv og annen sex. 

Jeg tipper at du fortsatt har samme syn, spenning og nervøsitet på sex/samleie med penetrering enda, selv om du har tørrjukket noen? For du har jo ikke opplevd "virkelig" sex enda, ikke sant? :) 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hr11 skrev:

Var en logisk brist, og tørrsex og er seff godt. Sikkert annen sex også. Men for meg er det viktig å vente. Piv er det mest intime man kan gjøre, og det har jeg ikke gjort. Derfor jeg spør.  

Forstår jeg det rett at du legger veldig mye av identiteten din i det å være jomfru til du gifter deg? Siden du skriver om at selvfølelsen din er så knyttet opp mot dette? Jeg tenker personlig at det er selvsagt ditt valg om du vil ha samleie før ekteskap eller ikke, men er det egentlig så farlig? Altså, sex er sunt og jeg opplever at du i innleggene dine kanskje prøver å undertrykke seksualiteten din når du skriver at sex kun er lim i et forhold, for det er jo ikke det som er realiteten og det er kanskje noe du bør innse når du nå har tørrjukket på ei jente, at sex er mye mer enn det? 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, samleie er kun en form for sex. 

Anonymkode: e202a...751

Det er et definisjonsspørsmål. Spørs hvilken måte du ser på det. Hvis jeg blir søggen bak et skur, så sier jeg ikke til mine venner at jeg har hatt sex bak et skur. For meg har jeg ikke det. 

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virginity is a social construct, and we should stop giving it this much power! 

 

Anonymkode: 36c38...0ca

Det kan godt hende, men vi tenker forskjellig og er forskjellig. For meg er det viktig. Hva alle andre gjør er opp til dem. Tenker debatten kan legges død, og jeg får håpe at den jeg vil gifte meg med også har hatt tørrsex, slik at vi står på lik grunn. 

Endret av Hr11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er et definisjonsspørsmål. Spørs hvilken måte du ser på det. Hvis jeg blir søggen bak et skur, så sier jeg ikke til mine venner at jeg har hatt sex bak et skur. For meg har jeg ikke det. 

Anonymkode: 8a286...86a

Men likevel er oralsex sex. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Men denne mannen er ikke homofil, så ikke sett på en problemstilling som ikke er. Hvordan homofile og lesbiske definerer jomfrudom får bli opp til dem. Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er sex. Kall det gjerne urgammelt, men slik er det. 

Anonymkode: 8a286...86a

Sex er ikke kun når man har en penis i en vagina, selv for heterofile. Du har et ekstremt snevert syn på hva sex er. For meg er gjerne forspill det jeg synes er diggest med å ha sex, altså det å kline og kysse hverandre på kroppen og kle av hverandre og gni seg inntil hverandre osv. Det er like mye sex som penetrering. 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men likevel er oralsex sex. 

Anonymkode: e202a...751

Hva med onanering? Det er jo sex det også. Sex med seg selv. Se der ja, da har vi jo alle mistet jomfrudommen når vi var rundt 10 år. 

Føles det rett ut? 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et definisjonsspørsmål. Spørs hvilken måte du ser på det. Hvis jeg blir søggen bak et skur, så sier jeg ikke til mine venner at jeg har hatt sex bak et skur. For meg har jeg ikke det. 

Anonymkode: 8a286...86a

Om du får oralsex bak et skur så har du jo sex bak et skur. Du ser ordet "sex" i oralsex, sant? 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår jeg det rett at du legger veldig mye av identiteten din i det å være jomfru til du gifter deg? Siden du skriver om at selvfølelsen din er så knyttet opp mot dette? Jeg tenker personlig at det er selvsagt ditt valg om du vil ha samleie før ekteskap eller ikke, men er det egentlig så farlig? Altså, sex er sunt og jeg opplever at du i innleggene dine kanskje prøver å undertrykke seksualiteten din når du skriver at sex kun er lim i et forhold, for det er jo ikke det som er realiteten og det er kanskje noe du bør innse når du nå har tørrjukket på ei jente, at sex er mye mer enn det? 

Anonymkode: c50c2...c66

Ja en del. Er pga kombinasjon av underliggende psykisk problem som ikke er diagnostisert. Har ikke fått psykolog til å undersøke enda, da de har så lang ventetid osv. Syns det er en fin ting å vente. Derfor er det strevsomt.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sex er ikke kun når man har en penis i en vagina, selv for heterofile. Du har et ekstremt snevert syn på hva sex er. For meg er gjerne forspill det jeg synes er diggest med å ha sex, altså det å kline og kysse hverandre på kroppen og kle av hverandre og gni seg inntil hverandre osv. Det er like mye sex som penetrering. 

Anonymkode: c50c2...c66

Jeg sier ikke at sex kun er ved penetrering, det har jeg presisert. Jeg sier at en heterofile mister jomfrudommen ved penetrering, ikke ved suging, tørrjukking og kosing.  

Skill jomfrudom og sex fra hverandre. 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

31 minutter siden, Hr11 skrev:

Ja, egentlig. Høres dumt ut men det er viktig for selvfølelsen min. Kunne hatt sex før helgen hvis jeg ville, men gir meg god selvfølelse å velge å avstå fra det. Jeg er et menneske og gjør feil, men jeg har vært veldig bevisst på å ikke gjøre seksuelle handlinger. Derfor føles det så dårlig. 

 

Du valgte jo ikke å avstå fra sex, du avsto kun penetrering. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du får oralsex bak et skur så har du jo sex bak et skur. Du ser ordet "sex" i oralsex, sant? 

Anonymkode: c50c2...c66

For meg er ikke det sex, i ordets rette forstand. 

Mener du virkelig at en jomfru som blir sugd ikke er jomfru lenger? 

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med onanering? Det er jo sex det også. Sex med seg selv. Se der ja, da har vi jo alle mistet jomfrudommen når vi var rundt 10 år. 

Føles det rett ut? 

Anonymkode: 8a286...86a

Som du skriver, sex med seg selv. Jomfru er man fram til den dagen man har sex med en annen person, hvor oralsex kan være den sexen man debuterer med. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier ikke at sex kun er ved penetrering, det har jeg presisert. Jeg sier at en heterofile mister jomfrudommen ved penetrering, ikke ved suging, tørrjukking og kosing.  

Skill jomfrudom og sex fra hverandre. 

Anonymkode: 8a286...86a

"Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er sex. "

Dette er dine ord, er det ikke? 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...