Gå til innhold

Er jeg fortsatt «jomfru»?


Hr11

Anbefalte innlegg

Er M20 og hadde tørrsex med ei jevnaldrende.

For meg er det viktig å vente med sex av personlige årsaker. Vi sov sammen og endte med å ha tørrsex hvor jeg tilslutt fikk orgasme. Vi hadde kun undertøy. 

Angrer litt på det, da jeg vil vente til den «ene». Høres veldig klisjeaktig ut, men sånn er det for meg. Sex er  ikke viktig og har ikke stort behov for det. For meg er sex superlimet i et forhold. Og kun det. Har ingen interesse for sex kun for nytelsen, selv om det er godt. 

Har villet vente, men det klarte jeg ikke, selv om vi ikke hadde piv. Kan jeg fortsatt regnes som «jomfru»? Vi hadde IKKE piv, men hadde tørrsex.

Utrolig nok så plager det meg fordi det har vært viktig for meg å avstå fra seksuelle handlinger. Er jeg fortsatt jomfru? 

 

 

Endret av Hr11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redder jeg dagen din hvis jeg sier Ja du er fortsatt jomfru?

Anonymkode: c917b...2cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har hatt sex, men ikke samleie. Om du er jomfru kommer vel an på hvordan du definerer det. For min del er seksuelle handlinger med en annen person det samme som å ha sex og regnes derfor ikke lenger som jomfru. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt jomfru! 😊 

Anonymkode: c296a...2c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redder jeg dagen din hvis jeg sier Ja du er fortsatt jomfru?

Anonymkode: c917b...2cb

Ja, egentlig. Høres dumt ut men det er viktig for selvfølelsen min. Kunne hatt sex før helgen hvis jeg ville, men gir meg god selvfølelse å velge å avstå fra det. Jeg er et menneske og gjør feil, men jeg har vært veldig bevisst på å ikke gjøre seksuelle handlinger. Derfor føles det så dårlig. 

 

Endret av Hr11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile menn har heller ikke penisen i noens vagina, men man kan jo ikke si at de er jomfru for det. Så jeg antar det er opp til deg å bestemme om du vil anse deg selv som jomfru eller ikke.

Jeg personlig synes det er motstridende å si at sex for deg kun er lim i et forhold og at du ikke har noen nytelse av det selv om det er godt. Om det er godt har du jo nytelse av det. Om du ikke har interesse av sex for nytelse, så hadde du vel ikke tørrjukket på noen? 

Poenget er at mennesker føler nytelse av sex, og det er faktisk helt greit selv om du av religiøse årsaker ønsker å avstå fra å ha sex før du er gift, men det er helt menneskelig og naturlig å ønske sex, tenke på sex og ha sex. D

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har jo hatt sex? Sex betyr jo ikke nødvendigvis penis i vagina. Så etter min mening er du ikke lenger jomfru.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hr11 skrev:

Ja, egentlig. Høres dumt ut men det er viktig for selvfølelsen min. Kunne hatt sex før helgen hvis jeg ville, men gir meg god selvfølelse å velge å avstå fra det. Jeg er et menneske og gjør feil, men jeg har vært veldig bevisst på å ikke gjøre seksuelle handlinger. Derfor føles det så dårlig. 

 

Du er jo ikke bevisst på det i det hele tatt. Som 20-åringen bør du være voksen nok til å stå for dine handlinger og innse at du har gjort seksuelle handlinger og at du har hatt sex. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Homofile menn har heller ikke penisen i noens vagina, men man kan jo ikke si at de er jomfru for det. Så jeg antar det er opp til deg å bestemme om du vil anse deg selv som jomfru eller ikke.

Jeg personlig synes det er motstridende å si at sex for deg kun er lim i et forhold og at du ikke har noen nytelse av det selv om det er godt. Om det er godt har du jo nytelse av det. Om du ikke har interesse av sex for nytelse, så hadde du vel ikke tørrjukket på noen? 

Poenget er at mennesker føler nytelse av sex, og det er faktisk helt greit selv om du av religiøse årsaker ønsker å avstå fra å ha sex før du er gift, men det er helt menneskelig og naturlig å ønske sex, tenke på sex og ha sex. D

Anonymkode: c50c2...c66

Var en logisk brist, og tørrsex og er seff godt. Sikkert annen sex også. Men for meg er det viktig å vente. Piv er det mest intime man kan gjøre, og det har jeg ikke gjort. Derfor jeg spør.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo ikke bevisst på det i det hele tatt. Som 20-åringen bør du være voksen nok til å stå for dine handlinger og innse at du har gjort seksuelle handlinger og at du har hatt sex. 

Anonymkode: e202a...751

Jeg har ikke hatt piv sex. Kun tørrsex. Er det ingen forskjell på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr11 skrev:

Var en logisk brist, og tørrsex og er seff godt. Sikkert annen sex også. Men for meg er det viktig å vente. Piv er det mest intime man kan gjøre, og det har jeg ikke gjort. Derfor jeg spør.  

Selv om du ikke har gjennomført samleie, så er du altså ikke lenger jomfru siden du har hatt sex. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke har hørt om piv før?? Hva er det? Penis i vagina? Det går selvfølgelig fint an å ha sex uten penis i vagina.

Anonymkode: 6bc9f...98e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hr11 skrev:

Jeg har ikke hatt piv sex. Kun tørrsex. Er det ingen forskjell på det? 

Nei, sex er sex. Samleie er kun en form for sex, slik som oralsex, analsex, gjensidig onani osv. 

Dersom samleie avgjør om man er jomfru eller ikke, så vil en person som meg, som aldri har hatt samleie (er lesbisk), men har hatt andre former for sex, regnes som jomfru. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker på sex og jomfrudom så tenker jeg på penetrering. En jente som blir slikket på klitten, suger eller blir tatt mellom brystene har jo ikke mistet jomfrudommen pga det. Tenker det samme gjelder menn. Sex kan godt være tørrjukking og suging, men jomfrudommen har du ikke mistet. 

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker på sex og jomfrudom så tenker jeg på penetrering. En jente som blir slikket på klitten, suger eller blir tatt mellom brystene har jo ikke mistet jomfrudommen pga det. Tenker det samme gjelder menn. Sex kan godt være tørrjukking og suging, men jomfrudommen har du ikke mistet. 

Anonymkode: 8a286...86a

Homofile kvinner er etter din logikk jomfru da. 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når jeg tenker på sex og jomfrudom så tenker jeg på penetrering. En jente som blir slikket på klitten, suger eller blir tatt mellom brystene har jo ikke mistet jomfrudommen pga det. Tenker det samme gjelder menn. Sex kan godt være tørrjukking og suging, men jomfrudommen har du ikke mistet. 

Anonymkode: 8a286...86a

Så homofile og lesbiske vil for alltid være jomfru, dersom de ikke praktiserer noen form for penetrasjon? 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onani er en form for sex det også, men jeg føler ikke at alle som har onanert har mistet jomfrudommen. 🙄 For meg er en jomfru noen som ikke har hatt samleie, men folk tenker visst forskjellig rundt dette. 😊 

Anonymkode: c296a...2c4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Homofile kvinner er etter din logikk jomfru da. 

Anonymkode: c50c2...c66

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så homofile og lesbiske vil for alltid være jomfru, dersom de ikke praktiserer noen form for penetrasjon? 

Anonymkode: e202a...751

Seff kommer homofili-kortet. Homofile tar penis i rompen på hverandre, og lesbiske penetrerer hverandre med både fingrer og figurer. Så med andre ord, kjønnet deres er aktivt enten i noe eller med noe i.

Det har ikke denne mannen hatt. 

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virginity is a social construct, and we should stop giving it this much power! 

 

Anonymkode: 36c38...0ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Onani er en form for sex det også, men jeg føler ikke at alle som har onanert har mistet jomfrudommen. 🙄 For meg er en jomfru noen som ikke har hatt samleie, men folk tenker visst forskjellig rundt dette. 😊 

Anonymkode: c296a...2c4

Nettopp. Hvis all "sex" er å miste jomfrudommen, så røk min når jeg var... vetta faen.... 9? 10? Ettersom jeg runket som en gal høns på den tiden.

Anonymkode: 8a286...86a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...