Gå til innhold

Er jeg fortsatt «jomfru»?


Hr11

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som du skriver, sex med seg selv. Jomfru er man fram til den dagen man har sex med en annen person, hvor oralsex kan være den sexen man debuterer med. 

Anonymkode: e202a...751

Vel, vi får være enige om at vi er svært uenige. 

Minner om at kvinner mister jomfruhinna ved penetrering. Ikke suging eller kosing eller tørrjukking. 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mann kan ikke være jomfru. Det er en betegnelse på kvinner som ikke har hatt sex. Nå må vi slutte å tulle med språket. Da riddere reddet jomfruer i nød, var det ikke menn som ikke hadde fått seg noe det var snakk om.

Anonymkode: e1fa8...d36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at du fortsatt har samme syn, spenning og nervøsitet på sex/samleie med penetrering enda, selv om du har tørrjukket noen? For du har jo ikke opplevd "virkelig" sex enda, ikke sant? :) 

Anonymkode: 8a286...86a

Nei, har ikke hatt piv sex. Kun tørrsex. Ikke noe annet.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg er ikke det sex, i ordets rette forstand. 

Mener du virkelig at en jomfru som blir sugd ikke er jomfru lenger? 

Anonymkode: 8a286...86a

Ja, selvsagt. 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En mann kan ikke være jomfru. Det er en betegnelse på kvinner som ikke har hatt sex. Nå må vi slutte å tulle med språket. Da riddere reddet jomfruer i nød, var det ikke menn som ikke hadde fått seg noe det var snakk om.

Anonymkode: e1fa8...d36

Jo. Både menn og kvinner er jomfru inntill en eller annen form for sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vel, vi får være enige om at vi er svært uenige. 

Minner om at kvinner mister jomfruhinna ved penetrering. Ikke suging eller kosing eller tørrjukking. 

Anonymkode: 8a286...86a

Du vet at det ikke finnes en jomfruhinne?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er sex. "

Dette er dine ord, er det ikke? 

Anonymkode: c50c2...c66

La meg presisere da: 

Men for meg mister en heterofil når det skjer en penetrering. Det er jo det som er virkelig sex. Sex av alle sexers mor. 

Fornøyd? 

Hva tenker du om mitt første utsagn da om heterofil og penetrering, istedetfor å henge deg opp i detaljer? 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel, vi får være enige om at vi er svært uenige. 

Minner om at kvinner mister jomfruhinna ved penetrering. Ikke suging eller kosing eller tørrjukking. 

Anonymkode: 8a286...86a

Kvinner har ikke jomfruhinne. Skjedekrans har vi, men den har vi hele livet. Den kan få rifter før samleie ved at man bruker tampong for eksempel, og man kan ha en fortykket skjedekrans som jeg har som gjør at den sprekker opp og gror igjen med jevne mellomrom. Jeg er isåfall kronisk jomfru siden den sprekker opp og blør som en ekte jomfru hver gang ;)

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hr11 skrev:

Nei, har ikke hatt piv sex. Kun tørrsex. Ikke noe annet.  

Nettopp. Sa da føler du deg enda som en jomfru? 

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, vi får være enige om at vi er svært uenige. 

Minner om at kvinner mister jomfruhinna ved penetrering. Ikke suging eller kosing eller tørrjukking. 

Anonymkode: 8a286...86a

Det finnes ingen jomfruhinne å miste. 

Anonymkode: e202a...751

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner har ikke jomfruhinne. Skjedekrans har vi, men den har vi hele livet. Den kan få rifter før samleie ved at man bruker tampong for eksempel, og man kan ha en fortykket skjedekrans som jeg har som gjør at den sprekker opp og gror igjen med jevne mellomrom. Jeg er isåfall kronisk jomfru siden den sprekker opp og blør som en ekte jomfru hver gang ;)

Anonymkode: c50c2...c66

Ja utifra hvordan du praktiserer sex, så er du nok sikkert det :)

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen kan legges død, da jeg fikk svar på det jeg lurte på. Dvs jeg er tydeligvis ikke jomfu, men har ikke hatt samleie. Greit å vite så jeg slipper å tenke mere på det. Takk for svar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja utifra hvordan du praktiserer sex, så er du nok sikkert det :)

Anonymkode: 8a286...86a

Så fint. Skal si det til neste mann jeg møter, at jeg er jomfru, jeg som har hatt samboer og alt mulig 😂

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Skill jomfrudom og sex fra hverandre. 

Anonymkode: 8a286...86a

En jomfru = en som ikke har hatt sex.
har du da hatt oralsex, har du hatt sex og er ikke lengre jomfru.

Anonymkode: 36c38...0ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp. Sa da føler du deg enda som en jomfru? 

Anonymkode: 8a286...86a

Jeg vet ikke hvordan piv sex føles og har ikke gjort det. Regner meg ikke som jomfru, men samme det. Går bra, har ikke hatt samleie, og det er viktigste for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, vi får være enige om at vi er svært uenige. 

Minner om at kvinner mister jomfruhinna ved penetrering. Ikke suging eller kosing eller tørrjukking. 

Anonymkode: 8a286...86a

Jomfruhinna eksisterer ikke. Dette er gammelt nytt

Anonymkode: 36c38...0ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En jomfru = en som ikke har hatt sex.
har du da hatt oralsex, har du hatt sex og er ikke lengre jomfru.

Anonymkode: 36c38...0ca

Da mistet jeg tydeligvis "jomfrudommen" 2 år tidligere enn hva jeg hadde spart meg opp til. 

Jeg er iallefall ikke enig i det. Men det får så være. Jeg har sagt mitt, og mener fortsatt at jomfrudommen står helt til du har foretatt en penetrering. For meg var det dette som virkelig er og var jomfrudom. Hvordan andre seksuelle orienteringer praktiserer dette blir opp til dem, og er utenfor min interesse. 

Ha en god kveld.

Anonymkode: 8a286...86a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke sex når ingen kjønnsorganer er i direkte berøring med hverandre. Tørrpuling med klær er ikke sex etter mitt syn. I så fall ble jeg voldtatt og mistet jomfrudommen på barneskolen, da en gutt i klassen jukket på meg under lekeslossing/bryting.

Anonymkode: 20185...c83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hr11 skrev:

Ja en del. Er pga kombinasjon av underliggende psykisk problem som ikke er diagnostisert. Har ikke fått psykolog til å undersøke enda, da de har så lang ventetid osv. Syns det er en fin ting å vente. Derfor er det strevsomt.   

Vet du, når alt kommer til alt pleier folk som regel til slutt å angre mer på hva de ikke har gjort enn hva de har gjort. Jeg håper at du ikke bebreider deg selv så mye for dette, for i det lange løp så er det egentlig ikke så viktig selv om at det for deg akkurat nå føles kjempeviktig og veldig vanskelig. Kanskje det har gjort deg en erfaring rikere og at du til og med vil bli sammen med en jente som ikke er jomfru i fremtiden fordi du kanskje har lært at de menneskelige driftene er veldig sterke og ofte mye sterkere enn de båndene kultur og religion har lagt på mennesket? 

Anonymkode: c50c2...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, beklager å ta fra deg livsløgnen, men du er ikke helt uinteressert i sex, da hadde du ikke latt deg rive med. Men slutt å skam deg over det, du er helt normal!

På den annen side har du, etter min definisjon, bare klint med undertøyet på, så jeg ville sagt at du er jomfru. Hadde jeg klint i undertøyet med en fyr og han sa til de andre at vi hadde hatt sex, så hadde han jo ikke snakket sant!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...