Gå til innhold

Venninne som ikke forstår sammenhengen med vekt og høyde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hun høres vel egentlig irriterende dum ut ...? Eller er det akkurat kun på dette ene området at evnene hennes svikter?

Anonymkode: b817e...24b

Hun virker enkel ellers også. Jeg er ganske sikker på at hun ikke har diagnose lettere psykisk utviklingshemmet, men hun ligger nok ikke så langt over de som har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du skal late som om du slanker deg sammen med henne. Jug om hva du spiser og hvor mye du trener. Så kanskje hun blir motivert til å gå ned litt 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun tar det opp igjen svarer du: min bmi er 23,5 og jeg er dermed normalvektig sånn jeg er nå. Hva er din bmi?(27,5). Du kan evt finne fram bmi-kalkulatoren på mobilen din mens du svarer, og rekke henne den så hun kan taste inn selv.

Jeg syns hun er frekk. Og jeg er litt misunnelig på deg som klarer å være fornøyd med din vekt..

Anonymkode: 91355...c4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi veier like mye, men hun er 165 og jeg er nesten 20 cm lenger og er tett oppunder 180 høy.
Hun mener vi er like overvektige begge to siden vi veier det samme.

Men det stemmer ikke. Vi veier begge 75 kg. Jeg ser mye slankere ut med min høyde og er egentlig lei av at hun drar dette opp hele tiden. Jeg er fornøyd med vekten min og ønsker ikke å slanke meg, men hun maser hele tiden på at vi må slanke oss.
Hvordan skal jeg få henne til å forstå dette?

Anonymkode: 04762...891

Virker som du selv også har et lemfeldig forhold til tall?

Hun er 165 og du er «tett oppunder 180» — dette oversetter du til at du er nesten 20 cm høyere?  Om du er tett oppunder 180 er du vel maks 179 da. Og 14 cm høyere enn henne. 6 cm er temmelig mye når det kommer til høyde.

Anonymkode: 7ae66...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...