Gå til innhold

Bytte av bleie på stranden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går fint det. Man må få være på stranda selv om man har barn som bruker bleier :)  Det er mye verre med røyklukt spør du meg !

Anonymkode: c639d...d15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis bilen er tilgjengelig skifter jeg i bagasjerommet. Hvis ikke, skifter jeg rett og slett på stranda. Lang strand, hvis man går lengst unna lekeplassen, blir det mindre folk også. 

Anonymkode: 30271...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, så lenge du gjør det du kan for at jeg ikke skal lukte det, så driter jeg i resten - se en annen vei i noen minutter kan vi alle klare.

Anonymkode: c3e49...a01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 16.33, AnonymBruker skrev:

Har man flere barn er det ikke alltid det lar seg gjøre å gå langt unna. 

Anonymkode: 7b7cd...bd0

Jeg har flere barn og vi har fartet mye rundt, har til gode å måtte bytte bæsjebleie midt oppe i folk for det. 

Anonymkode: 466d3...97d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har et så hysterisk forhold til kroppen og dens funksjoner at man ikke takler en bæsjebleie så bør man vel strengt tatt ikke oppholde seg på en strand som er så tettpakket at dette oppleves som et problem tenker jeg... ;)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Har aldri stresset med det. Nå skal nå folk holde såpass grei avstand at det ikke burde være et problem. SkifteT bæsjebleier på  sekunder og var rask med engangshansker og våtservietter så folk merket knapt at jeg skiftet.
 

Man må tåle det på en strand. Om ikke får en trekke seg litt unna de som har babyer og småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt har jeg aldri tenkt noe på eller brydd meg om. Bedre at det lukter en kort periode og at bleia blir skifta og kasta enn at ungen skal gå og stinke møkk liksom.

Nå er jeg mor selv og dersom jeg har muligheten til å gå litt unna kommer seg såklart til å gjøre det, men så skal man også sitte såpass langt unna hverandre at det ikke burde være noe problem. 

Anonymkode: 6e173...8e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er mer nysgjerrig på hvor eldre barn og voksne går på do på en sånn strand jeg. Mye folk og ingen do. Høres herlig ut...🤢

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 14.06, AnonymBruker skrev:

Nå som det er blitt mer sommer ute blir det sikkert en del turer til stranden. Barnet vårt på 2 bruker bleie. Hva har dere andre gjort i forbindelse med skifting på stranden? de stedene vi pleier å gå er veldig folksom. Er det innafor å gå så langt unna som mulig for å bytte, selv om det er bæsjebleie? Kun tiss er raskere å bytte og mindre styr selvsagt. 
Det er ikke stellerom/toalett på disse strendene. Hadde selvsagt valgt å gå dit om det var en mulighet. 

Anonymkode: 9fb52...a04

Helt i orden å bytte bleie på stranda, men hold avstand til andre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Oktoberknøttet skrev:

Kjenner jeg er mer nysgjerrig på hvor eldre barn og voksne går på do på en sånn strand jeg. Mye folk og ingen do. Høres herlig ut...🤢

På stranda her har de do, men ikke stellebord. Ikke på hc-doen heller. Ikke er det plass til det heller forsåvidt. Da må de bygge ut. 

Anonymkode: 30271...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En unge på 2 bør ha uv helt og være minst mulig ute i solen. Så skift i teltet, så er det ingen som bryr seg såfremt dere har ok avstand til andre.

Anonymkode: 75653...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På stranda her har de do, men ikke stellebord. Ikke på hc-doen heller. Ikke er det plass til det heller forsåvidt. Da må de bygge ut. 

Anonymkode: 30271...a5f

Det står i HI at det ikke er do der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.6.2020 den 19.02, AnonymBruker skrev:

En unge på 2 bør ha uv helt og være minst mulig ute i solen. Så skift i teltet, så er det ingen som bryr seg såfremt dere har ok avstand til andre.

Anonymkode: 75653...1de

En unge på 2 i et uv-telt? Uv-telt er for babyer, 2 åringer er ikke interesserte i å sitte i ro i et telt, de vil ut og oppleve stranden.  

Endret av cattleya
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, cattleya skrev:

En unge på 2 i et uv-telt? Uv-telt er for babyer, 2 åringer er ikke interesserte i å sitte i go i et telt, de vil ut og oppleve stranden.  

Det finnes telt for større barn. Bleieskift i telt bør ikke være et problem uansett om ungen vil oppleve stranda. Hva med å se løsninger istedenfor problemer? 😁

Anonymkode: 75653...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det finnes telt for større barn. Bleieskift i telt bør ikke være et problem uansett om ungen vil oppleve stranda. Hva med å se løsninger istedenfor problemer? 😁

Anonymkode: 75653...1de

Skal man ta med et telt kun til skifting av bleie da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja men så fint at du tar hensyn, da skjønner jeg ikke hvorfor du blir så provosert ;) 

Anonymkode: d1976...d7a

...

Anonymkode: 9c70b...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du vogn med deg så gjør du det bare opi der. 

Anonymkode: dc1cd...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vogn med deg så gjør du det bare opi der. 

Anonymkode: dc1cd...340

Et så stort barn har nok sportsdel, og da er det ikke bare bare å skifte i vogna. Vi skifter der vi må, som regel på håndkleet vårt der vi sitter. I uV-teltet står et basseng. 

Anonymkode: 92e49...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.5.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

Så lenge du ikke sitter oppi en folkemengde som sitter å spiser/griller. Så er det nok få som bryr seg. Det er jo ofte parkeringsplass i nærheten, så du kan jo gå dit og da unna folkemengden. 

Anonymkode: 59f81...f9b

Personlig hadde jeg valgt å ha plass ved siden av barnefamilier som bytter bleier fremfor de som sitter med engangsgrill. Bleia skiftes på et minutt. Grillen står på en time. For ikke å snakke om folk som røyker. Vesentlig verre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som mener man kan skifte rett ved andre; kan hunden min bæsje på stranden da? Plukker det jo opp med en gang...

Anonymkode: 2e111...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...