Gå til innhold

Er dette et sexy kvinnfolk som menn trakter etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med muskler er noe av det minst sexy som finnes.

Synes ikke kvinner skal trene styrke overhodet. Armer og ben burde være lange og tynne. "Elegante".

Vet at det ikke er veldig in for tiden, og det synes jeg er veldig synd!

Anonymkode: a5aba...629

Så bra at kvinner som trener neppe gjør det for at du skal ha noe å hvile øynene på da.

Du får ta deg en tur på radiumhospitalet, det burde det være flust av svakelige kvinner med lange tynne armer og bein og ingen muskler whatsoever. 

Anonymkode: 54c3f...a1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Så bra at kvinner som trener neppe gjør det for at du skal ha noe å hvile øynene på da.

Du får ta deg en tur på radiumhospitalet, det burde det være flust av svakelige kvinner med lange tynne armer og bein og ingen muskler whatsoever. 

Anonymkode: 54c3f...a1d

Haha, hva faen? Jeg snakker selvsagt ikke om syke kvinner.

Og det finnes mange som passer typen jeg beskriver. Som kona mi, for eksempel.

Anonymkode: a5aba...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her!
Syns hu er dritkul! Skulle ønske jeg hadde den dedikasjonen og motivasjonen som driver hu! 
Å hvorfor skal ikke menn ville ha sex med hu? Er vel ikke bare utseende som teller alltid?

Anonymkode: 84241...64f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør ingen vurdering. Det gleder meg dog at jeg tror Emma Tall gir totalt beng i om folk finner henne attraktiv eller ikke. Svært sær tråd. Jeg skjønner ikke behovet noen har for å snakke høyt om hva de ikke finner attraktivt, og spesielt forstår jeg ikke når kvinner gjør det om andre kvinner. Som om det er viktig for ts at menn ikke tiltrekkes av sånne? Kanskje du bør lære deg å gi mer beng selv, ts. For henne handler det om ambisjoner og drive, og du gjør det til et spørsmål om hun er attraktiv eller ikke. Dritsmålig.

Anonymkode: 35850...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså det så ganske toskete ut med de lårene og de tynne leggene. Skikkelig kyllingbein

Anonymkode: fcded...dcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner med muskler er noe av det minst sexy som finnes.

Synes ikke kvinner skal trene styrke overhodet. Armer og ben burde være lange og tynne. "Elegante".

Vet at det ikke er veldig in for tiden, og det synes jeg er veldig synd!

Anonymkode: a5aba...629

Å så vi kvinner er ikke ment til noe annet enn å sitte i ro, være tynne og elegante. Kanskje lage deg et smørbrød muligens🙄 takk og lov for at vi lever i 2020, der en kvinne kan gjøre og se ut som hva hun enn ønsker.

Anonymkode: 85a3a...049

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som irriterer meg med tråder som denne er at så mange har behov for å snakke ned kropper som faller utenfor egne preferanser. Det er så jævlig unødvendig. 

Anonymkode: 04f36...7d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Å så vi kvinner er ikke ment til noe annet enn å sitte i ro, være tynne og elegante. Kanskje lage deg et smørbrød muligens🙄 takk og lov for at vi lever i 2020, der en kvinne kan gjøre og se ut som hva hun enn ønsker.

Anonymkode: 85a3a...049

Skjønner ingenting av hva dette har med saken å gjøre. Jeg mener ikke det du skriver. Slutt med stråmannsargument, hver så snill.

Anonymkode: a5aba...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ingenting av hva dette har med saken å gjøre. Jeg mener ikke det du skriver. Slutt med stråmannsargument, hver så snill.

Anonymkode: a5aba...629

Slutt å fortell hvordan kvinner skal se ut. Kvinner er drittlei av det. Det er ikke kvinners oppgave å gå rundt og være vakre. 

Anonymkode: 35850...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å fortell hvordan kvinner skal se ut. Kvinner er drittlei av det. Det er ikke kvinners oppgave å gå rundt og være vakre. 

Anonymkode: 35850...7c0

altså, det er greit menn sier at de ønsker jenter med former eller som er lubne? da er det "åå så bra!", men alle har jo for faen ulike preferanser. de som er tynne er like fine som de som er litt lubne, han må da få mene det han vil uten å bli hetset på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å fortell hvordan kvinner skal se ut. Kvinner er drittlei av det. Det er ikke kvinners oppgave å gå rundt og være vakre. 

Anonymkode: 35850...7c0

og jeg er kvinne selv, forresten! er lei av at de som er tynne skal bli diskriminert, og at alle som liker tynne kvinner skal bli dømt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

og jeg er kvinne selv, forresten! er lei av at de som er tynne skal bli diskriminert, og at alle som liker tynne kvinner skal bli dømt

Seriøst, du er kvinne selv og mener at kvinner ikke bør trene, men være tynne og elegante?
 

Tynne kvinner blir ikke diskriminert. Vi representerer skjønnhetsidealet. Det ligger i kulturen. Jeg er tynn selv. Det finnes ingen strukturell diskriminering av oss tynne kvinner. En og annen slengbemerkning om tynnhet er ikke det samme som diskriminering, og det bør prelle greit av. Hvis noen er stygg med deg fordi du er tynn, så ta igjen - det er ikke akkurat sånn at vi som samfunn må jobbe mot fordmmer mot tynne kvinner. Det vestlige skjønnhetsidealet er tynt eller slankt. Det er fedme vårt samfunn først og fremst ser ned på eller anser som uattraktivt.

Anonymkode: 35850...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, mellomtomater67 skrev:

altså, det er greit menn sier at de ønsker jenter med former eller som er lubne? da er det "åå så bra!", men alle har jo for faen ulike preferanser. de som er tynne er like fine som de som er litt lubne, han må da få mene det han vil uten å bli hetset på!

Terskelen din for hva som er hets er tydeligvis veldig lav. Jeg tror de fleste kan enes om at det å snakke ned om andres utseende er en uting og at man holder det for seg selv.  Det er sånn vi lærer ungene våre, men voksne skal tydeligvis få holde på.

Anonymkode: 35850...7c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/23/2020 at 8:47 PM, AnonymBruker said:

Er dette et sexy kvinnfolk som menn trakter etter?

Anonymkode: 41c46...588

Nei.

Anonymkode: e7374...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som irriterer meg med tråder som denne er at så mange har behov for å snakke ned kropper som faller utenfor egne preferanser. Det er så jævlig unødvendig. 

Anonymkode: 04f36...7d2

Jeg er nesten helt sikker på at hun må dope seg for å få en sånn kropp. Man ser ikke sånne kropper i idretter med dopingkontroll, selv om de trener minst like hardt som henne.

Hvis hun mot alle odds ikke doper seg har hun uansett en livsstil som er langt utenfor det som er sunt. Overspising, overtrening og sulting, vekselvis. 

Så ja. Jeg synes faktisk det er nødvendig å si at dette ikke er et ideal verken jenter eller gutter bør strekke seg etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Hun har en flott kropp. Bare det ikke blir for mye muskler for da blir det ikke pent. Men sånn som nå er innafor. 

På 23.5.2020 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke noe jeg er tiltrukket av. Vil og tro hun tar steroider som gjør henne til en mann på flere måter...

Anonymkode: dee02...5d7

Ikke alle med store muskler tar steroider🙄 Hun er ikke mann bare for hun har store muskler og trener mye. Jeeez, skal alle kvinnfolk være lat eller operert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Isambard skrev:

Jeg er nesten helt sikker på at hun må dope seg for å få en sånn kropp. Man ser ikke sånne kropper i idretter med dopingkontroll, selv om de trener minst like hardt som henne.

Hvis hun mot alle odds ikke doper seg har hun uansett en livsstil som er langt utenfor det som er sunt. Overspising, overtrening og sulting, vekselvis. 

Så ja. Jeg synes faktisk det er nødvendig å si at dette ikke er et ideal verken jenter eller gutter bør strekke seg etter. 

Dette er jo helt greit, men så handler det om hvordan man ordlegger seg, noe veldig mange på kg sliter med generelt. Det er noe helt annet å skrive dette enn å sitte med oppskrifter på hvordan kvinner skal se ut og så skulle vise sin aversjon når kvinner ikke følger denne oppskriften. Reaksjonene i denne tråden går vel først og fremst på det, at kvinner er lei av å bli vurdert etter utseende fremfor ambisjoner, drive, innsats, intellekt.

Anonymkode: 35850...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...