Gå til innhold

Er dette et sexy kvinnfolk som menn trakter etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med ei sånn ei, og aldri mere...Hun var mere på treningstudiet enn hjemme, og når vi skulle spise eller prate dreide alt seg om kalorier. Nei vi passet ikke for hverandre... jeg er alt for glad i gourmetmat og sengegymnastikk😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært på klær og mote forumet at så lenge en dame ikke har kort hår er hun 10 av 10😁😅 Denne damen har langt hår ergo kjempe sexy!

Typisk damer å skulle si til menn hva de skulle tiltrekkes av og ikke.. blir ikke kvinner som holder på slikikke lei? Blir i grunn  som å si at Cecilia brækhus ikke har sjangse på noen, enda hun er super sexy og har mann.. Eller de kvinner  som er sånn eller slik kommer aldri til å være ettertraktet av noen. Slapp no av, det finnes noen for alle.

Anonymkode: 85a3a...049

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hvor mange menn her på KG som kunne tenkt seg denne kvinnen som...ja, kjæreste, partner, samboer, kone. Hvordan hadde det vært å gå på gaten ved siden av et kvinnfolk som er så til de grader muskuløs at hun slår de fleste normale menn?

Jeg er kvinne selv, og heterofil, men dette synes jeg blir for maskulint. Sett et mannshode på den kroppen i stedet og mannlige kjønnsorganer, så hadde det faktisk vært et sexy mannfolk, dette!

https://www.dagbladet.no/sport/bildene-av-emma-28-vekker-oppsikt/72492370

Hva syns kvinner og menn på KG om så lite feminine kvinner?

Anonymkode: 41c46...588

Nei, absolutt ikke en kvinne for meg

Anonymkode: 56e61...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en styrkeløfter som var noen få hakk under denne personen i muskelmasse.

Feminin så det holdt, og sterkere enn de fleste menn. Sexy som pokker og utrolig god i senga.

Samtidig liker jeg slanke kvinner, sexylubne kvinner osv. Alle har jo individuelle preferanser, men tviler på at hun har problem på den fronten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en fantastisk kvinne med gode muskler. Livvakt? Ja! Attraktiv og ettertraktet. 

Seksuelt? Ikke faen......😬

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ligner på en mann ...

Anonymkode: eea8c...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hvor mange menn her på KG som kunne tenkt seg denne kvinnen som...ja, kjæreste, partner, samboer, kone. Hvordan hadde det vært å gå på gaten ved siden av et kvinnfolk som er så til de grader muskuløs at hun slår de fleste normale menn?

Jeg er kvinne selv, og heterofil, men dette synes jeg blir for maskulint. Sett et mannshode på den kroppen i stedet og mannlige kjønnsorganer, så hadde det faktisk vært et sexy mannfolk, dette!

https://www.dagbladet.no/sport/bildene-av-emma-28-vekker-oppsikt/72492370

Hva syns kvinner og menn på KG om så lite feminine kvinner?

Anonymkode: 41c46...588

Jeg må innrømme at sånne tråder som det her irriterer grønnskiten utav meg. Er det rart kvinner seksualiseres og vurderers ut ifra vårt utseendet når vi som kvinner selv gjør nettopp dette, selv ?

Jeg tror ikke denne dama holder på sånn hun gjør for at du eller noen andre skal finne henne sexy. Jeg antar hennes drivkraft handler om noe helt annet. Likevel så koker det altså ned til : "Men er hun sexy"? Vi har sett det samme med kvinnelige sportsutøvere som får spørsmål om de kan twerke. Altså; Hva faen! Ta deg sammen kvinne!

Det er haugevis av slike tråder her inne; bilde av tynne damer som en annen dame synes er for tynn til å være sexy. Bilde av en fyldig dame som en annen dame synes er for tykk til å være sexy. Osv osv osv.

Sjeldent ser jeg menn legge ut bilde av andre menn og spør om "er denne mannen sexy"? Det skjer, men det er faen ikke ofte i forhold til hvordan damer her inne holder på. 

Du synes ikke dama er sexy. Noen er enige noen er uenig. Hva faen spiller det for rolle? Er det en ting jeg har lært som kvinne på snart 40 år, så er det at de aller fleste voksne menn langt mer tilgivende og åpen overfor kvinners varierende utseende, enn hva mange kvinner er selv! Vi burde lære litt av dem, kanskje. 

 

 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er fint med for store, unaturlige muskler på verken menn eller kvinner.

Jeg sier unaturlig fordi de beste atletene som faktisk presterer i idrett ikke har så ekstreme muskler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hvor mange menn her på KG som kunne tenkt seg denne kvinnen som...ja, kjæreste, partner, samboer, kone. Hvordan hadde det vært å gå på gaten ved siden av et kvinnfolk som er så til de grader muskuløs at hun slår de fleste normale menn?

Jeg er kvinne selv, og heterofil, men dette synes jeg blir for maskulint. Sett et mannshode på den kroppen i stedet og mannlige kjønnsorganer, så hadde det faktisk vært et sexy mannfolk, dette!

https://www.dagbladet.no/sport/bildene-av-emma-28-vekker-oppsikt/72492370

Hva syns kvinner og menn på KG om så lite feminine kvinner?

Anonymkode: 41c46...588

HELL NO!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser helt fryktelig ut.

Anonymkode: 7e580...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig sannsynlig at hun bruker steroider, veksthormon og så videre. Det er klart at det finnes noen kvinner som bygger muskler lettere enn menn, men det er bare unntaksvis. Vil tro at Marit Bjørgen er en av dem og mulig denne jenta også er det, men er det ikke veldig sannsynlig. Mange av de største gutta tar steroider og likestillingen har vel også kommet hit. Mye juks også i crossfitmiljøet, hos begge kjønn. 

Naturlig trent kropp er sexy, men bole-kropp? Nei takk!

https://www.steroidabuse.org/blog/crossfit-world-rocked-several-top-female-athletes-get-caught-doping/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekkende er de i aller høyeste grad, men jeg stiller spørsmålstegn her. Hun tilhører en gruppe trenede som konkurrerer i en idrett/sport som er befengt med doping og som på ingen måte har noe system for testing av sine utøvere eller antidopingholdning. Sånn sett kunne jeg ikke ha hatt henne som dame da jeg selv driver ren idrett og derfor blir hun dumpa. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sett et mannshode på den kroppen i stedet og mannlige kjønnsorganer, så hadde det faktisk vært et sexy mannfolk, dette!

Anonymkode: 41c46...588

Hvor mange mannlige kjønnsorganer hadde vært passe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med muskler er noe av det minst sexy som finnes.

Synes ikke kvinner skal trene styrke overhodet. Armer og ben burde være lange og tynne. "Elegante".

Vet at det ikke er veldig in for tiden, og det synes jeg er veldig synd!

Anonymkode: a5aba...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ville vært som å ha en mann i senga... og jeg har liten tro på at hun der ikke boler... synes det stod hun drev med crossfit, det sier jo alt...

Anonymkode: 68e8d...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.5.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer på hvor mange menn her på KG som kunne tenkt seg denne kvinnen som...ja, kjæreste, partner, samboer, kone. Hvordan hadde det vært å gå på gaten ved siden av et kvinnfolk som er så til de grader muskuløs at hun slår de fleste normale menn?

Jeg er kvinne selv, og heterofil, men dette synes jeg blir for maskulint. Sett et mannshode på den kroppen i stedet og mannlige kjønnsorganer, så hadde det faktisk vært et sexy mannfolk, dette!

https://www.dagbladet.no/sport/bildene-av-emma-28-vekker-oppsikt/72492370

Hva syns kvinner og menn på KG om så lite feminine kvinner?

Anonymkode: 41c46...588

En blanding av pen, sexy og hyggelig. Det er sjelden jeg møter en hyggelig norsk kvinne. Selv om folk kaller meg rasist inne her må jeg innrømme at utenlandske kvinner er langt hyggeligere overfor meg enn norske .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg synes hun er ganske deilig, selv om hun er temmelig ekstrem.

Jeg kunne aldri hatt et fast forhold til en person som har et så strengt regime i hverdagen. Til det er jeg for hedonistisk, og vi ville ikke vært kompatible.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for mye for meg. Synes ikke så mye muskler er pent på hverken menn eller kvinner. Men noe midt imellom Emma og en helt dvask kropp blir perfekt tror jeg, litt muskler er bare sexy. Men ikke når det bikker over og blir heltidsbeskjeftigelse...

Anonymkode: f87d6...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er tiltrekkende, hun er veltrent, pen å se på, men hvorvidt jeg ville vært sammen med henne kommer nok mest an på personligheten. For meg så er mange kvinner tiltalende og sexy å se på, ikke bare de veltrente. Det er mye som er sexy for meg, men for at jeg hadde villet noe mer, så må jeg like personligheten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...