Gå til innhold

CO2 i atmosfæren øker fremdeles.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, EEØm skrev:

Den globale temperaturen går opp og ned avhengig av mange ulike faktorer. Dersom det ikke hadde vært mennesker på jorda nå hadde de andre faktorene gjort at temperaturen gikk nedover, men pga mennesker, og hovedsakelig CO2-utslipp, stiger temperaturen nå for tiden. Det tar lang tid å snu et stort skip, og det å slippe 17% av trykket på gasspedalen gir ikke store utslag etter et par uker. 

jeg snakker ikke om en reduksjon i den globale temperaturen. Den vet jeg danser sin egen dans med særdeles lite influert av de menneskeskapte co2 utslippene.

jeg snakker om til tross for en reduksjon på 17% av de menneskeskapte co2 utslippene, så er vi nesten halvveis til målet om 40% reduksjon, MEN totalen i atmosfæren fortsetter å stige.

Det vil si at det hjelper ikke om vi når målet på 40% reduksjon, co2 vil fremdeles stige OG hvis co2 skal ha en så stor effekt som det klimahyserikerne vil ha det til, så vil den globale temperaturen likevel øke.

Da må klimapanelet i FN begynne å gjøre det de egentlig var satt til å gjøre, nemlig å finne ut "Hva skal menneskene skal gjøre for å tilpasse oss den globale temperaturøkningen."

Anonymkode: 7869f...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...