Gå til innhold

Hvordan hadde i reagert hvis psykologen/venninnen din/sjefen din/ osv. din plutselig hadde botoxglatt hud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet om en psykolog som har så andenebb av noen botoxlepper at de holder på å sprette ut av profilbildet hennes på fb. Jeg har store problemer med å ta noen som ser sånn ut alvorlig. Samme hvem det er. Ser helt patetisk latterlig ut. 

Anonymkode: fd215...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.5.2020 den 11.38, Kajo skrev:

Hadde nok merket det. Mindre mimikk er veldig tydelig, og ser veldig rart ut når man er vant med noens mimikk. Hadde bare ikke sagt noe, for vet at det er noe jeg fort kunne sagt noe lite hyggelig om. Ikke for å være slem eller at jeg synes det er galt, men synes bare de fleste sånne ting får folk til å se unaturlige ut, og det synes jeg ikke er spesielt pent. Hadde vært det samme om hun dukket opp med massive falske vipper, nye lepper eller nye pupper. Hadde bare ikke nevnt det. 

Så enig. Så en stylist på tv denne uka, nevner ikke navn.. Så med en gang at hun hadde gjort div med ansiktet. Traff et familiemedlem ifjor som hadde fikset på ansiktet, så det etter noen sekunder. Tenkte så trist at en så nydelig dame har så dårlig selvtillit at hun må kjøre på med behandlinger som gjør at hun mister den flotte utstrålingen hun hadde. Det ser kunstig ut selv om lite er gjort. Selv om man bare mister litt mimikk gjør det mye med utstrålingen! Det lyser desperasjon av de som kaster seg på dette. Desperat etter evig ungdom. Og det er noe stakkarslig ved det. 

Anonymkode: 81078...260

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sympati. Det er jo i bunn og grunn tragisk. Ville nok også blitt mer forsiktig med hva jeg sa til denne personen i og med at hen sliter sånn med selvbildet.

Anonymkode: c8754...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg en psykolog som preker at "du må elske den du er" med botoxlepper og silikonpupper. Klarer ikke å ta budskapet seriøst når de selv fikser på utseende og ikke "elsker" den de er naturlig. 

Skal man først ta botox ol. så er det fineste å ta det gradvis slik at du ikke blir tjue år yngre over natta. Slipper og så mange reaksjoner og blikk da 🥴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...