Gå til innhold

Damer, suger dere han etter han har vært inni deg? Menn, slikker dere henne etter du har vært inni henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, vi begge gjør det. Jeg syns jeg smaker helt greit, og blir ekstra kåt av smaken av oss begge når jeg suger.  Han slikker sjelden når han har sprutet meg full av sæd, men har vi lenge sex så stopper han gjerne å gir meg oralsex før han kommer. Og for runde 2 så gir han gjerne oral selv om jeg ikke har vasket meg enda, bare tørket vekk det meste.

Anonymkode: ce567...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker å suge etter han har vært inni meg, det er tennende å kjenne smaken av meg selv. Han liker også at jeg gjør det. Han slikker etter han har vært inni meg, men ikke etter han har kommet i meg.

Anonymkode: ba437...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ingen problemer med å suge meg etter at jeg har vært inni henne, og jeg slikker henne også etter å ha kommet i henne. Er hun ekstra kåt setter hun seg oppå ansiktet mitt - hun blir ekstra kåt av at jeg må slikke i meg min egen sæd.  Da går det ikke lang tid før hun kommer igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2020 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som er vanlig? Fikk litt avsmak av å suge han etter han hat vært inni meg. Synes det var ekkelt å suge/smake på meg selv. Er dette noe menn liker at dama gjør? Slikker dere dama etter dere har kommet inni henne? 

Anonymkode: 1e252...f4f

Jeg liker heller ikke å suge han etter han har vært inni meg. Løsningen der har da blitt glidemiddel med smak. Det funker helt fint. 
 

Jeg syns ikke man skal gjøre noe man ikke har lyst til under sex. Og det handler jo ikke om hvor kåt man er og ikke. Vi har alle våre preferanser og man må gjøre det som føles rett for seg😊

Anonymkode: 29c52...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg selv smaker vondt, nei. 

Anonymkode: 904df...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.
Slikker veldig gjerne, men ikke etter at hun er fylt opp av pre-cum.

M34.

Anonymkode: 6cc5b...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elskeren min vil gjerne kline lidenskapelig med meg etter han har kommet i munnen min. Elsker det 😍

Anonymkode: 75358...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.
Slikker veldig gjerne, men ikke etter at hun er fylt opp av pre-cum.

M34.

Anonymkode: 6cc5b...cbf

Høres voldsomt ut...  Det er vanligvis bare noen dråper så i den store sammenhengen nesten ingenting. Så lenge jeg ikke har kommet selv kan jeg gjerne smake min egen pre-cum så jeg slikker mer enn gjerne underveis, men ikke etter.

Anonymkode: 8abf3...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her suger, slikker og knuller vi om hverandre når vi føler for det. Jeg synes det er litt frekt og pirrende at vi gjør det etter samleie. Gir det deg turn off,  så ikke gjør det. Man må føle for det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det både før og etter. Når jeg deepthroater han så blir det nok tårer og annet baki halsen min(tårene spretter litt pga reflekser). Syns selv jeg smaker godt og smaken og lukten av oss begge tenner meg..

Anonymkode: 29a37...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ikke noe for seg, når han har vært inne i meg så har det gått for ham, festen er over. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ofte, synes ikke det er ekkelt. Men han slikker ikke meg etter han har kommet inni meg. 

Endret av _Malene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskeren min slikker etter at han har kommet inni meg. Dét er hot, det! 😍

Anonymkode: b76a3...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kliner etter at hun har sugd meg, det spiller ingen rolle. Suging pleier å være del av forspill, så jeg har ikke vært inne i henne da. 

Jeg har prøvd å slikke henne etter at jeg har vært inne i henne, men vi bruker som regel kondom og det smakte så jævlig gummi. Så det har blitt med den ene gangen. 

Anonymkode: 8707b...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...