Gå til innhold

Damer, suger dere han etter han har vært inni deg? Menn, slikker dere henne etter du har vært inni henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som er vanlig? Fikk litt avsmak av å suge han etter han hat vært inni meg. Synes det var ekkelt å suge/smake på meg selv. Er dette noe menn liker at dama gjør? Slikker dere dama etter dere har kommet inni henne? 

Anonymkode: 1e252...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det. Synes ikke det smaker noe, synes ikke det er ekkelt. Kjæresten min liker at jeg gjør det. Han slikker ikke meg etter han har hatt utløsning inni meg, nei. Men da er vi uansett ferdig med sexen, passer alltid på at jeg har fått orgasme først. Uansett så liker jeg ikke slikking, det gir meg ingenting, så det ville uansett ikke vært aktuelt. 

Anonymkode: 2e1b1...ec7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hefter ikke. Hverken den eller den andre veien 🙂

Anonymkode: 53667...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva som er vanlig? Fikk litt avsmak av å suge han etter han hat vært inni meg. Synes det var ekkelt å suge/smake på meg selv. Er dette noe menn liker at dama gjør? Slikker dere dama etter dere har kommet inni henne?

Da er du ikke kåt nok når du skal til å gjøre det, slike sperrer forsvinner når du skjelver av kåthet er min erfaring🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kysser, suger, slikker... han kysser, suger, slikker.  Om han slikker meg, så penetrere, så kliner vi eller om jeg suger han, kysse, osv, han fingrer meg, så suger jeg fingrene hans ... Altså kom igjen;  når en er kåt gjør en gjerne ting en ikke synes kan være helt ok når en ikke er kåt. Men kåtskap handler om å la seg rive med la seg forføre, gjøre "skitne" ting en ellers kanskje ikke vil/ eller føler seg ok med å gjøre. Det er svært få ting jeg tenker er ekkel når vi har sex, men som jeg tenker er py, og kvalmt utenom sex og kåtskap.

 

Anonymkode: 723a6...9d7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kysser, suger, slikker... han kysser, suger, slikker.  Om han slikker meg, så penetrere, så kliner vi eller om jeg suger han, kysse, osv, han fingrer meg, så suger jeg fingrene hans ... Altså kom igjen;  når en er kåt gjør en gjerne ting en ikke synes kan være helt ok når en ikke er kåt. Men kåtskap handler om å la seg rive med la seg forføre, gjøre "skitne" ting en ellers kanskje ikke vil/ eller føler seg ok med å gjøre. Det er svært få ting jeg tenker er ekkel når vi har sex, men som jeg tenker er py, og kvalmt utenom sex og kåtskap.

 

Anonymkode: 723a6...9d7

Enig 👍 

Anonymkode: 31542...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Suger gjerne om han har vært inni meg. Jeg smaker bittert og søtt, som en meget svak, søt sitron. 

Tror han har gått ned på meg en gang etter å ha vært inni meg, det gjorde han av seg selv, og jeg syns det var nice. 

Men aldri etter han har kommet inni meg. Det hadde jeg ikke vært komfortabel med heller tror jeg, men vet jo aldri i øyeblikkets hete. 

Anonymkode: ca116...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske vant til kvinner som suger rett etter at jeg har vært oppi de.

Det finnes til og med med de kvinner som liker å suge etter at han har vært oppi ei annen kvinne, og de menn som slikker etter at en annen mann nettopp har kommet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kysser, suger, slikker... han kysser, suger, slikker.  Om han slikker meg, så penetrere, så kliner vi eller om jeg suger han, kysse, osv, han fingrer meg, så suger jeg fingrene hans ... Altså kom igjen;  når en er kåt gjør en gjerne ting en ikke synes kan være helt ok når en ikke er kåt. Men kåtskap handler om å la seg rive med la seg forføre, gjøre "skitne" ting en ellers kanskje ikke vil/ eller føler seg ok med å gjøre. Det er svært få ting jeg tenker er ekkel når vi har sex, men som jeg tenker er py, og kvalmt utenom sex og kåtskap.

 

Anonymkode: 723a6...9d7

Det er dette som er oppskriften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kysser, suger, slikker... han kysser, suger, slikker.  Om han slikker meg, så penetrere, så kliner vi eller om jeg suger han, kysse, osv, han fingrer meg, så suger jeg fingrene hans ... Altså kom igjen;  når en er kåt gjør en gjerne ting en ikke synes kan være helt ok når en ikke er kåt. Men kåtskap handler om å la seg rive med la seg forføre, gjøre "skitne" ting en ellers kanskje ikke vil/ eller føler seg ok med å gjøre. Det er svært få ting jeg tenker er ekkel når vi har sex, men som jeg tenker er py, og kvalmt utenom sex og kåtskap.

 

Anonymkode: 723a6...9d7

Sånn som dette tenker jeg vi sier. 

Man drar liksom ikke på butikken uten en dusj først etter man har hatt sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, draug 75 skrev:

Jeg er ganske vant til kvinner som suger rett etter at jeg har vært oppi de.

Det finnes til og med med de kvinner som liker å suge etter at han har vært oppi ei annen kvinne, og de menn som slikker etter at en annen mann nettopp har kommet.

En fantasi for meg, men tror det blir med det.
Jeg kan godt slikke både før og underveis, men ikke etter at jeg selv har kommet. Da er "gnisten" litt borte. Kanskje etter litt tid om hun ville ha runde to, men det har aldri skjedd. Tror ikke hun har lyst til å smake på seg selv for hun er ikke så keen på å kline etter at jeg har vært der "nede".

Anonymkode: 8abf3...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ingen problem med å slikke dama etter at jeg har kommet inni henne. Fint å kunne kjenne smaken av både henne og meg selv mens jeg tilfredsstiller henne og lader opp til runde nr 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan slikke henne etter å ha kommet i henne, men hun synes det er ekkelt å kysse meg etter jeg har slikket henne og suger heller ikke hvis jeg har penetrert henne først.

Anonymkode: c31d5...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sugd noen etter sex, for da er vi ferdig. Men jeg har blitt fingret og så tok han fingrene i munnen min, det var gaanske sexy så tror ikke jeg ville hatt noe imot det. 

Anonymkode: 9055a...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil helst suge før han penetrerer meg ja, men det er ikke noe big deal. Min egen smak går vekk etter noen sug🤷🏼‍♀️ Det er verre med sæd. Skjønner godt at han ikke vil slikke meg etter han har kommet inni meg. Han gjør det om jeg ønsker det. Men jeg skjønner at det ikke er det beste han vet😂 han er veldig glad i å slikke meg til orgasme før han selv kommer. 

Anonymkode: 429c1...63b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør all oralt ferdig før vi knuller. Klarer ikke smaken av meg selv, mitt eget fitteslev er ikke akkurat nammenam.

Anonymkode: 2038a...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde etter han hadde vært inni meg når jeg var ung og usikker og syntes det var ekkelt og ubetalelig, så nå orker jeg ikke det.

Anonymkode: 9dd93...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...