Gå til innhold

Hva misliker du med Norge?

Fremhevede innlegg

Gjest bienvilleparish
Skrevet
26 minutter siden, jabx skrev:

Ja, det kunne det. Problemet er at Norge har et av de beste i verden, så har vi egentlig så mye å klage over generelt?

Ja absolutt. Man må henge å dingle i et tau før man får psykisk helsehjelp. Det er en vits 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.5.2020 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Hæ? Husene og byggestilen er jo det beste med Norge. Elsker den minimalistiske stilen som vi har.

Jaja, subjektive meninger I guess : )

Anonymkode: 32864...38d

Husene i den gamle stilen er fine. De moderne funkisgreiene er dritstygge. Og flatt tak passer ikke inn i norsk klima

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet
1 time siden, Maleficenta skrev:

Husene i den gamle stilen er fine. De moderne funkisgreiene er dritstygge. Og flatt tak passer ikke inn i norsk klima

Enig. Men hater de 70 talls husene hvor første etasje er mur og andre etasje i panel stikker lenger ut. Men liker arkitekturen i USA. De bygger mange offentlige bygninger og skoler i murstein, og det er så mye finere enn det plast metall opplegget vi har her. 

AnonymBruker
Skrevet

At jeg må betale 36 % skatt. 

Anonymkode: 16cbd...015

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For mye egoisme, stigmatiseringer og generaliseringer i befolkningen. 

Som igjen har skapt mye ensomhet, mistrivsel, utstøtninger, utfrysninger og skjevheter. Noe som har gått hardt utover gruppene hvor folk er annerledes, syke, svake og i nød. Men også grupper som har utmerket seg veldig positivt fra et personlig ståsted. 

Anonymkode: 19814...f10

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

- Dårlige på å kommunisere og samarbeide, dette blir bare verre ettersom skjermavhengigheten skaper sløvere hjerner og latskap hos folk.

- Stresset og nedstemte, folk har så dårlig tid og flere blir deprimerte, fordi de aldri blir bra nok til å leve opp imot de syke standardene som settes på sosiale medier og av jevnaldrende de kjenner.

Anonymkode: 94439...7d4

AnonymBruker
Skrevet
On 5/16/2020 at 5:25 PM, Musculi said:

Det er ingenting her egentlig, ingen dekorasjoner, bra kunst og sånt, ingen internett-kafeer nesten eller diskotek, ingenting å finne på nesten, de blir sure bare man tar en te ute så

Internettkafeer og diskotek? Tror du er ute etter en tidsmaskin, ikke et bedre land...

Anonymkode: 6dbcc...039

• Liker 6
Skrevet

Altfor høy skatt. Full forståelse for rike som flytter til USA hvor man ikke blir straffet for å gjøre det bra i livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2020 den 20.31, Inverto skrev:

Det er mye flott å si om Norge, men ingenting er perfekt.
Jeg får inntrykket av at mange Nordmenn ikke ønsker å innse at vårt land kan ha et par feil det også.
Og det er jo litt creepy

Derfor vil jeg høre deres meninger. Er det noe du synes er dårlig eller litt negativt med vårt land?
Noe du synes kunne vært annerledes eller bedre osv?

Blir vel skutt nå men.

Nordmenn er ofte sutrete, godene er meget gode men en skal alltid ha mer.

Folk i trygge jobber som ikke klarer å se at de er vinnerne i dag så de maser om høyere lønn.

(Har meldt meg ut av forbundet i protest)

Anonymkode: d5cee...eaf

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Internettkafeer og diskotek? Tror du er ute etter en tidsmaskin, ikke et bedre land...

Han burde flytte til et land med millionbyer og godt kilma. Da er det nok å finne på..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nordmenn.

Før noen skriker om at jeg er utlending og må reise hjem til dit jeg kommer fra, jeg er 100% norsk.

Anonymkode: e5fa8...fec

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

1.Bompenger 

2.toll på varer fra utlandet.

Syntes vi betaler mer enn nok av skatt! Teit med disse ekstra utgiftene 

Ellers perfekt! 

AnonymBruker
Skrevet
On 5/16/2020 at 5:50 PM, oxycodone said:

Ja absolutt. Man må henge å dingle i et tau før man får psykisk helsehjelp. Det er en vits 

Ellers får man beskjed om å skjerpe seg og tenke positivt av de nærmeste.

Som om det magisk gir en det mange andre tar for gitt i hverdagen..

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Alt for kaldt til å være Mai, og litt for mange egoister i Norge. Ellers elsker jeg landet mitt🇳🇴

AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2020 den 20.34, Guile skrev:

Det kunne godt ha vært litt bedre vær. Snø i mai liksom, hva er det for noe?

Snø? Det er stekende sol her!

Anonymkode: df3bc...fad

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

For mye egoisme, stigmatiseringer og generaliseringer i befolkningen. 

Som igjen har skapt mye ensomhet, mistrivsel, utstøtninger, utfrysninger og skjevheter. Noe som har gått hardt utover gruppene hvor folk er annerledes, syke, svake og i nød. Men også grupper som har utmerket seg veldig positivt fra et personlig ståsted. 

Anonymkode: 19814...f10

Jepp har sett dette selv vi har en ensomhetsbølge her i landet og ingen bryr seg om hverandre til tross for vi liker å vise verden hvor jævla gode vi er depresjoner og selvmord er på vei opp.

Norge er så solidarisk men er vi egentlig det ?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel skutt nå men.

Nordmenn er ofte sutrete, godene er meget gode men en skal alltid ha mer.

Folk i trygge jobber som ikke klarer å se at de er vinnerne i dag så de maser om høyere lønn.

(Har meldt meg ut av forbundet i protest)

Anonymkode: d5cee...eaf

Unntatt når de er i utlandet da skal Nordmenn vise sin patriotisme til en irriterende grad greit å være glad i landet sitt men kanskje ikke fornærme landet du faktisk er i når du gjør det.

Norge er så fantastisk norge er ditt og datt og ei fra England på en bar i London spurte en Norsk kar rett ut hvis det er så flott der hva gjør du da her hu tror jeg gikk lei den selvgodheten og bare snappa til ham.

Og når ei som er Engelsk har fått nok av arrogansen og selvgodheten din da sier det jaggu litt lol.

Anonymkode: df4d3...096

• Liker 2
Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet (endret)
På 16.5.2020 den 17.50, oxycodone skrev:

Ja, men det er også veldig mange som trenger psykisk helsehjelp og det bare øker. Så ikke rart det er vanskelig å få hjelp. Så det er viktig å aldri gi opp og kjempe selv også. Aldri gi opp å prøve å få hjelp. Det er også bedre enn mange andre land som er 0 hjelp å få. Vet ikke om noen land som er bedre enn Norge når det gjelder psykisk helsehjelp. Så vi nordmenn er heldige.

Endret av Tobias Juul Grythe
AnonymBruker
Skrevet

Elsker Norge på nesten alle måter. Vannet, naturen, jobb-livet og nordmenn som er åpne og inkluderende med oss «innvandrere» som er født og oppvokst her. Misliker de som misliker oss og tror at vi skal ta over. Skjønner ikke hvordan de tenker det. Nesten fem mill nordmenn vs skarve innvandringen. Slapp av! 

Anonymkode: 0dfcc...757

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snø? Det er stekende sol her!

Anonymkode: df3bc...fad

Snodig at det ikke er samme vær i hele landet!! 

Anonymkode: 5843c...7e7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snodig at det ikke er samme vær i hele landet!! 

Anonymkode: 5843c...7e7

Sikkert fra Oslo siden de som er der fra tror ting fungerer på samme måte resten av landet.

Anonymkode: df4d3...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...