Gå til innhold

Hva misliker du med Norge?

Fremhevede innlegg

Gjest warpen
Skrevet (endret)
På 20.5.2020 den 19.05, hocane skrev:

Er ikke min feil at dumme folk tar dumme valg og havner utpå gata. Hvorfor skal jeg forsørge dem?

Dårlige livsbeslutninger får konsekvenser. Velkommen til naturens rett

Nei der har vi deg igjen gitt den selverklærte kristne mannen som på en annen tråd skulle belære andre.

Litt av noen kristne verdier du har gitt bare ren og skjær egoisme og tidligere i tråden sa du dette.

Så ehh okay tror du må finne ut hvor du faktisk står før du kommenterer lol

image.png.b8737ed98a049c768155015766abdb3f.png

Endret av warpen
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte tror du toget ville gått nordpå? Du klager på at bussene bare går én gang per dag.

Tror du ikke toglinjer har vedlikehold? Signalanlegg. Snøskred, snøvær vil sette toget fullstendig ut. 

Nei, ta buss.

Anonymkode: 2d576...3fe

Et godstog med passasjerplasser mellom Bodø og Tromsø kunne nok gått 2-4 ganger pr. dag. 

Hehe. Kanskje du selv skulle satt deg på en buss litt oftere. Og ikke bare innenfor bykjerna.

Anonymkode: 19814...f10

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mat på butikkene

Værer

Fint mennesker, men mange introvert

Alle vil være så politikk korrekt slik at noen gangen glemmer sin egen mening

Dyrt alkohol og liten valg av nattliv. klubber stenger veldig tidlig. 

Anonymkode: ed83f...772

• 2 år senere...
Skrevet
Inverto skrev (På 12.5.2020 den 20.31):

Det er mye flott å si om Norge, men ingenting er perfekt.
Jeg får inntrykket av at mange Nordmenn ikke ønsker å innse at vårt land kan ha et par feil det også.
Og det er jo litt creepy

Derfor vil jeg høre deres meninger. Er det noe du synes er dårlig eller litt negativt med vårt land?
Noe du synes kunne vært annerledes eller bedre osv?

Synes alt for det meste er kjedelig, utenom natur er det ikke så veldig mye å skryte av. Store byer er det heller ikke mange av. Folk er introverte, men det kan være en bra ting også? Dyrt å spise ute, det er kaldt året rundt. Arkitektur er heller ikke så veldig imponerende. Norge har ikke sitt eget arkitektur som gjenkjenner dem. 

Skrevet

Jeg synes det er trist at vi har en utvikling som dette:

Sitat

Både i 2020 og 2021 auka talet meldingar om vald med skytevåpen i Oslo. Talet var særleg høgt i hausten 2021, der åtte menn blei skotne. Spenningar i kriminelle miljø, rusmisbruk og psykisk sjukdom kan ligge bak, skriv Politiet.

https://www.nrk.no/nyheter/skyting-i-oslo-1.11424188 

Anonymkode: 96513...eba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.5.2020 den 17.20):

Det er mye, lista er lang, så vet ikke om jeg kommer på alt i farta:

• Priser på boliger, biler, mat, strøm osv.
  • Skyhøye avgifter og skatt på alt mulig. Skatt på skatt, avgift på avgift.
  • Konformiteten og bedrevitere. Alle har en mening om alt og de vet best, men dette er denne SJW/PC-kulturen, så gjelder ikke kun Norge
  • Været
  • Politikken, alt skal være strengt og vi dilter etter EU

Anonymkode: 90899...2cc

SJW/PC-kulturen virker å være diktet opp av de som er anti-alt til venstre for seg selv. Mer enn ofte ser jeg dem bitche og syte og klage på at folk er empatisk, medmenneskelig og inkluderende av seg selv. Samme saueflokken som skriker woke og cancel culture (som ikke eksisterer i det virkelige liv) vet jo knapt hva de snakker om. Å holde folk ansvarlig for å være rasshøl, har alltid vært en greie så lenge jeg har levd. Samme med boikotting. Dere sluker rått denne identitetskrise dere hyler over, uten å skjønne at dere er de største bidragsyterne. Samme med denne beryktede "venstre-siden". Dere lever i en alternativ virkelighet enn resten av oss. Og nei det er ikke en menneskerettighet å hate på minoriteter pga fri vilje og ytringsfrihet. 

Så istedet for å gjøre dere selv meget paranoide og full av angst -søk hjelp og gå i terapi

Anonymkode: 5e390...207

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

SJW/PC-kulturen virker å være diktet opp av de som er anti-alt til venstre for seg selv. Mer enn ofte ser jeg dem bitche og syte og klage på at folk er empatisk, medmenneskelig og inkluderende av seg selv. Samme saueflokken som skriker woke og cancel culture (som ikke eksisterer i det virkelige liv) vet jo knapt hva de snakker om. Å holde folk ansvarlig for å være rasshøl, har alltid vært en greie så lenge jeg har levd. Samme med boikotting. Dere sluker rått denne identitetskrise dere hyler over, uten å skjønne at dere er de største bidragsyterne. Samme med denne beryktede "venstre-siden". Dere lever i en alternativ virkelighet enn resten av oss. Og nei det er ikke en menneskerettighet å hate på minoriteter pga fri vilje og ytringsfrihet. 

Så istedet for å gjøre dere selv meget paranoide og full av angst -søk hjelp og gå i terapi

Anonymkode: 5e390...207

Den er ikke diktet opp.  Den gjengen er grunnen til at millionærer og milliardærer flytter utenlands. Den gjengen kommer ikke til å stoppe før alt er knust her til lands. Og godt er det.

Anonymkode: a8fe5...e8a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2020 den 20.46):

At Erna Solberg vil at vi skal føde flere barn, men å legge til rette for det vil ikkje ho. Da tenke e på fordelinga av foreldrepermisjonen. 

Anonymkode: bb300...80f

Mor får være hjemme med barna slik vi gjorde det før.

Dropp bil, båt, hytte og sydenturer, så klarer dere det fint.

Anonymkode: 9f56d...800

• Liker 2
Skrevet

For alle som bidrar i denne tråden og nedsnakker Norge; hva har du gjort for landet ditt?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Skid_raw said:

For alle som bidrar i denne tråden og nedsnakker Norge; hva har du gjort for landet ditt?

Valgt et liv med uføretrygd istedenfor å jobbe og skatte.

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Valgt et liv med uføretrygd istedenfor å jobbe og skatte.

Samme her, og det føles helt greit å være ansatt i Norges største bedrift. Skatte gjør man dog på trygd, som er helt på trynet. Damer blir det ikke mye av, de vil jo helst ha noen med svær lommebok og utstyr.

Anonymkode: 950ba...286

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Samme her, og det føles helt greit å være ansatt i Norges største bedrift. Skatte gjør man dog på trygd, som er helt på trynet. Damer blir det ikke mye av, de vil jo helst ha noen med svær lommebok og utstyr.

Hvem bryr seg om hva damer mener og tror

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem bryr seg om hva damer mener og tror

hva pleier dere å gjøre i hverdagene deres? 😅

Anonymkode: 59fca...fb2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Gaming og ut i naturen, hvis jeg føler meg ok.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar forskjellige kurs online, lærer meg nye ferdigheter, lærer språk, øver på å lage mat, trener, sover mye og runker når jeg trenger det. Har ikke råd til å reise så mye ellers hadde jeg gjort det også.

Skrevet (endret)

Hva jeg misliker med Norge? Aller mest abort og dyrepolitikken, spesielt ift ulv. Og at vi dilter etter "våre vennlige " diktatorer og utviser mennesker som har soleklar rett på beskyttelse for å tilfredsstille disse. 

Ellers er Norge egentlig ganske greit. Misliker også at vi setter Tyskland og EUs behov foran  våre egne med henvisning til markedsregulering. 

Endret av Topsi
Skrevet

Været, og den mørke vinteren kan være litt slitsom. Det jeg misliker sterkt er all klagingen. Vi er verdensmestere på klaging. Hva skjedde med den nøysomme dugnadnasjonen vi var? 

Anonymkode: 3acd9...c1f

• Liker 1
Skrevet

Alle de syke narrativene.

Feks misforståelsen om at Norge er en fredsnasjon og et land som tar vare på sine innbyggere.

Løgnen om at syke mennesker får hjelp i dette landet.

Skolesystemet som lager sauer og trykker ned de kreative og intelligente.

Alt hatet som trykkes ut overalt. 

Det er en skam å bevitne Norge.. listen er lang og det misliker jeg også. 

Anonymkode: 02438...ca7

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...