SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #81 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, Musculi skrev: Ja, litt enig i det med selvtilliten til nordmenn flest, men de gjør for lite for å bygge den opp Alltid beskjedne. Litt sjarm. Men de hadde hatt godt av å heve hodene mer! 1
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #82 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: Alltid beskjedne. Litt sjarm. Men de hadde hatt godt av å heve hodene mer! Mhm^^
SoWhat? Skrevet 15. mai 2020 #83 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ingen fasit på hvordan alkohol skal brukes. Det er opp til hver enkelt. Anonymkode: d640d...6af Neivel. Dere får fortsette å være de første som går av fly dritings. Som er kjent for å være dritings i utlandet. Mye å være stolt av liksom. Og her hjemme. Dritings, dritings, dritings. Tilmed voksne folk. Nei, det syns jeg er tafatt. Fasit eller ei. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #84 Skrevet 15. mai 2020 5 minutter siden, Musculi skrev: Ja, litt enig i det med selvtilliten til nordmenn flest, men de gjør for lite for å bygge den opp Ikke? Synes det er snakk om selvrealisering og selvbilde hele tiden jeg. Anonymkode: 32864...38d 1
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #85 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke? Synes det er snakk om selvrealisering og selvbilde hele tiden jeg. Anonymkode: 32864...38d Joda, men jeg har normal selvtillit selv og det er fordi jeg har gjort mye for å hjelpe andre og lagd mye musikk og sånt, det tar en del å bygge den opp
Gjest Lasox Skrevet 15. mai 2020 #86 Skrevet 15. mai 2020 På 13.5.2020 den 5.09, Sherri skrev: Vi har mistet fokus på hva som generelt betyr mest. Tror mange selv nederst på trygdeskalaen som klager kunne nyte livet og den fantastiske velferden vi har, hvis en klarte å se ting i perspektiv og fokus ikke var på hva alle andre har, men hva som gjør en selv fornøyd og lykkelig nok. Det sulter i hjel langt over 20.000 mennesker på kloden, hver dag. Her har alle mat på bordet og tak over hodet. All den materielle bruk og kast er virkelig en hån mot både planeten som ikke tåler det og de som levde før oss her i landet, som reparerte alt. Ikke at vi skal tilbake med stoppenål til alt, men det får være grenser. Det er aldri snakk om å prate om hva som er nok for å klare seg greit økonomisk og materielt. Vi kaster masse som er godt nok, og det er egentlig veldig trist hvor langt det har gått! Det skal rygg til å bære den økonomiske medgangen vil har hatt, slik er det gjerne. Men mens vi danderer landet og gjerne ødelegger landets natur med vindmøller og prater om bærekraft på den måten, så ser man ingen som går foran og peker på forbilder, som klarer seg med lite. Politikerne våre har gjerne ikke vært ute i arbeidslivet eller fått litt livserfaring, før "broilerne" klatrer i karrierestigene. Ser lite ekte idealisme og ekte solidaritet, men mye hykleri for å fremstå som god. Vi konkurrerer gjerne med nr 1 på skole som vel er Finland (fortsatt?), men at vi er det mest korrupte landet i Norden og bevist ser etter å bli dem med minst korrupsjon, har ikke jeg fått med meg, at det fokuseres på. Sikkert lettere enn å bli best på skole 20,000 hver dag? Hvor har du de tallene fra? Det er ca. 821 millioner mennesker som ikke får nok mat til å holde seg aktive og godt liv, Hver 9 person er det som legger seg ekstremt sulten. Det har tidligere blitt nevnt av FN at det dør 18,000 barn hver dag og med andre ord vil de tallene være mye høyere totalt. Jeg mener nå at de tallene ifra FN må være for lavt. Hva med Nord-Korea ingen som har nøyaktige tall på dem og tallene til Kina også er jo litt unøyaktige. Det er mange antagelser.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #87 Skrevet 15. mai 2020 3 minutter siden, Musculi skrev: Joda, men jeg har normal selvtillit selv og det er fordi jeg har gjort mye for å hjelpe andre og lagd mye musikk og sånt, det tar en del å bygge den opp Nordmenn er nok veldig konfliktskye iblant, og det er ikke alltid en bra ting... Anonymkode: 32864...38d 3
Gjest Musculi Skrevet 15. mai 2020 #88 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nordmenn er nok veldig konfliktskye iblant, og det er ikke alltid en bra ting... Anonymkode: 32864...38d Mhm, sant^^
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #89 Skrevet 15. mai 2020 Jeg synes det er for mange flyktninger og altfor mange innvandrere i Norge. Kår det er sagt, så skulle jeg ønske at de som kom til Norge måtte lære seg norsk og lære seg norske lover og regler. Hvis ikke, send de tilbake! Jeg er lei av bloggere som for betalt masse penger for å snakke om livet sitt og promotere forskjellige ting. Når det gjelder veiene her til lands, så er de utrolig dårlige. Det burde være mye trafikksikre veier i Norge. Det burde bygges flere eldresenter, slik alle fikk eget rom. Jeg er også meget lei av syklister i veibanen. Dette skaper mye ulykker og er veldig farlig. Jeg er redd for å kjøre på syklistene. Anonymkode: 9e234...8c7 5
Gjest Musculi Skrevet 16. mai 2020 #90 Skrevet 16. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er for mange flyktninger og altfor mange innvandrere i Norge. Kår det er sagt, så skulle jeg ønske at de som kom til Norge måtte lære seg norsk og lære seg norske lover og regler. Hvis ikke, send de tilbake! Jeg er lei av bloggere som for betalt masse penger for å snakke om livet sitt og promotere forskjellige ting. Når det gjelder veiene her til lands, så er de utrolig dårlige. Det burde være mye trafikksikre veier i Norge. Det burde bygges flere eldresenter, slik alle fikk eget rom. Jeg er også meget lei av syklister i veibanen. Dette skaper mye ulykker og er veldig farlig. Jeg er redd for å kjøre på syklistene. Anonymkode: 9e234...8c7 Jeg er litt enig i det meste du sier, men jeg er ikke for eldrehjem, bedre at de er hjemme istedet
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #91 Skrevet 16. mai 2020 Det er negativt at Norge har sluppet inn så mange ikke-vestlige innvandrere. Veiene jeg kjører på til daglig har store hull i seg og blir bare delvis lappet. Det er ganske irriterende i et så rikt land med så mange bilrelaterte avgifter som vi faktisk har. Jeg misliker også at folk bare blindt stoler på myndighetene, alltid. Og at det virker som at ingen tror at noen kan ha skumle hensikter, eller ha en agenda for noe, eller at det ikke finnes korrupsjon her. Anonymkode: 67479...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #92 Skrevet 16. mai 2020 Også burde vi ha verdens beste helsevesen. Og vi burde ha medisinsk materiell nok til å kunne håndtere en krise. Nå hadde vi jo ikke materiell til å håndtere en "krise" som korona engang. Det har kostet mye penger det! Dersom helsevesenet var ship-shape og vi hadde medisinsk materiell nok så hadde vi ikke trengt å stenge ned landet. Håper de ansvarlige lærer av dette og ruster opp helsevesenet og har lager med smittevernutstyr og annet utstyr til neste gang. For det blir en neste gang. Anonymkode: 67479...7ba 2
jabx Skrevet 16. mai 2020 #93 Skrevet 16. mai 2020 På 15.5.2020 den 0.20, oxycodone skrev: Helsevesenet kunne vært bedre Ja, det kunne det. Problemet er at Norge har et av de beste i verden, så har vi egentlig så mye å klage over generelt? 4
jabx Skrevet 16. mai 2020 #94 Skrevet 16. mai 2020 På 15.5.2020 den 0.30, aktiv bruker skrev: Janteloven. Kan du forklare hvordan det gir seg utslag i praksis i Norge i dag?
jabx Skrevet 16. mai 2020 #95 Skrevet 16. mai 2020 16 timer siden, Musculi skrev: Misliker egentlig ingenting, tror jeg, men det er et vanvittig kjedelig land, sliter psykisk hver dag på grunn av det Hvilket land er det som ikke er kjedelig da? Og på hvilken måte er Norge kjedelig som ikke andre land er det? 2
Gjest Musculi Skrevet 16. mai 2020 #96 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, jabx skrev: Hvilket land er det som ikke er kjedelig da? Og på hvilken måte er Norge kjedelig som ikke andre land er det? Det er ingenting her egentlig, ingen dekorasjoner, bra kunst og sånt, ingen internett-kafeer nesten eller diskotek, ingenting å finne på nesten, de blir sure bare man tar en te ute så
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #97 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, jabx skrev: Hvilket land er det som ikke er kjedelig da? Og på hvilken måte er Norge kjedelig som ikke andre land er det? Tror h*n mener , trygghet = kjedelig. 😕 Anonymkode: 32864...38d 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #98 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, Musculi skrev: Det er ingenting her egentlig, ingen dekorasjoner, bra kunst og sånt, ingen internett-kafeer nesten eller diskotek, ingenting å finne på nesten, de blir sure bare man tar en te ute så Hva i alle dager skal man med internettcafeer når "alle" har smarttelefoner og egen pc. Det er 4G dekning overalt og veldig mange plasser er det gratis Wi-Fi. Anonymkode: 67479...7ba 3
Gjest Musculi Skrevet 16. mai 2020 #99 Skrevet 16. mai 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva i alle dager skal man med internettcafeer når "alle" har smarttelefoner og egen pc. Det er 4G dekning overalt og veldig mange plasser er det gratis Wi-Fi. Anonymkode: 67479...7ba Nettopp, du tenker på samme måte så alt forblir kjedelig, kjedelig til jul også, bodene er kjedelige og lite håndlagd, er liksom ingenting å se frem til 😛 Endret 16. mai 2020 av Musculi
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #100 Skrevet 16. mai 2020 Skulle gjerne hatt bedre utbygd tog på sør- og vestlandet. Hele landet generelt, men at det tar en time lengre med tog fra Kristiansand til Oslo enn å kjøre selv er ganske ille. Anonymkode: 48eb9...7ba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå