Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #21 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Han kommer ikke til begynne å jobbe. Anonymkode: 491f2...dbf Hvordan vet du noe om det? Mye kan skje. Jeg bare lurer generelt på hvordan det er hos kvinner, om dere hadde vært villig til å være i ett forhold med noen i min situasjon? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #22 Skrevet 11. mai 2020 Just now, Deadlift said: Hvordan vet du noe om det? Mye kan skje. Jeg bare lurer generelt på hvordan det er hos kvinner, om dere hadde vært villig til å være i ett forhold med noen i min situasjon? Uføre kvinner har neppe problemer med det. Anonymkode: 491f2...dbf
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #23 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men sånn ble det ikke for deg. Skaff deg en hund eller noe slikt. Anonymkode: 491f2...dbf wow fyren er 22 år gammel, skal man virkelig definere seg for resten av livet? Hvor gammel er du selv forresten? Anonymkode: 0ef7d...488 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #24 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: wow fyren er 22 år gammel, skal man virkelig definere seg for resten av livet? Hvor gammel er du selv forresten? Anonymkode: 0ef7d...488 Jeg har svart ham flere ganger at han ikke vil ha problemer med å finne unge, uføre kvinner å være i et forhold med. Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #25 Skrevet 11. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke du skal oppta studieplasser noen som vil ut i arbeid, så om du skal studere burde du gjøre det via nettstudier. Du er rimelig egoistisk om du velger universitet eller høyskole. Anonymkode: 491f2...dbf Tror du ikke er klar over hvor mange som studerer, men som aldri kommer seg i arbeid. Jeg er en av de, men bryr jeg meg? Nei. Jeg tar jo ikke studieplassen til noen, fordi jeg har konkurrert på lik linje som andre. Helsepersonell sier at det viktigste er at vi har noe å gjøre, og føler at vi mestrer noe - så vi ikke går og kjeder oss hele tiden 🤪😉 Du kan ikke være for likestilling. Anonymkode: 87d0c...bea 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #26 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Tror du ikke er klar over hvor mange som studerer, men som aldri kommer seg i arbeid. Jeg er en av de, men bryr jeg meg? Nei. Jeg tar jo ikke studieplassen til noen, fordi jeg har konkurrert på lik linje som andre. Helsepersonell sier at det viktigste er at vi har noe å gjøre, og føler at vi mestrer noe - så vi ikke går og kjeder oss hele tiden 🤪😉 Du kan ikke være for likestilling. Anonymkode: 87d0c...bea Du mener at det er fornuftig at du opptar en studieplass så du ikke går og kjeder deg..? Hørt om bøker, hobbier og trening? Vet du hvor mye denne studieplassen du opptar bare for gøy koster samfunnet? Anonymkode: 491f2...dbf 2
Deadlift Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #27 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du mener at det er fornuftig at du opptar en studieplass så du ikke går og kjeder deg..? Hørt om bøker, hobbier og trening? Vet du hvor mye denne studieplassen du opptar bare for gøy koster samfunnet? Anonymkode: 491f2...dbf Hvorfor skulle dette være ett problem? Trener mye selv, har mye hobbier men så at folk har ett ønske å studere for å gjøre noe mer med livet, så er det feil? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #28 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har svart ham flere ganger at han ikke vil ha problemer med å finne unge, uføre kvinner å være i et forhold med. Anonymkode: 491f2...dbf Men angst og epilepsi er ikke noe man trenger å være ufør for på livstid, det skjønner du nok selv, men av en eller annen grunn insisterer du på at han SKAL være det. Anonymkode: 0ef7d...488 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #29 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, Deadlift said: Hvorfor skulle dette være ett problem? Trener mye selv, har mye hobbier men så at folk har ett ønske å studere for å gjøre noe mer med livet, så er det feil? En norsk gjennomsnittsstudent koster 186 000,- PER år. https://forskning.no/forskningspolitikk-forskningsfinansiering-om-forskning/hvor-mye-koster-en-norsk-student/479752 I tillegg mottar du uføretrygd. Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #30 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du mener at det er fornuftig at du opptar en studieplass så du ikke går og kjeder deg..? Hørt om bøker, hobbier og trening? Vet du hvor mye denne studieplassen du opptar bare for gøy koster samfunnet? Anonymkode: 491f2...dbf Du får si det til politikerne og arbeidsgivere da. Er jo de som ikke klarer å tilrettelegge for oss som ikke kan jobbe 7 timer hver dag. Derfor blir uføretrygd den eneste muligheten. Stor forskjell på å studere og jobbe Anonymkode: 87d0c...bea 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #31 Skrevet 12. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men angst og epilepsi er ikke noe man trenger å være ufør for på livstid, det skjønner du nok selv, men av en eller annen grunn insisterer du på at han SKAL være det. Anonymkode: 0ef7d...488 Sjansen for at han kommer seg i fullt arbeid er mikroskopisk. Hvorfor er ikke frivillig arbeid interessant for ham? TD høres temmelig lat ut som ikke gidder frivillig arbeid. Anonymkode: 491f2...dbf 2
Deadlift Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #32 Skrevet 12. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: En norsk gjennomsnittsstudent koster 186 000,- PER år. https://forskning.no/forskningspolitikk-forskningsfinansiering-om-forskning/hvor-mye-koster-en-norsk-student/479752 I tillegg mottar du uføretrygd. Anonymkode: 491f2...dbf Så visst jeg blir å forbli ufør, til la oss drastisk si til jeg er 67, så sparer det staten mer penger? 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #33 Skrevet 12. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Du får si det til politikerne og arbeidsgivere da. Er jo de som ikke klarer å tilrettelegge for oss som ikke kan jobbe 7 timer hver dag. Derfor blir uføretrygd den eneste muligheten. Stor forskjell på å studere og jobbe Anonymkode: 87d0c...bea Nå tror jeg du troller. Du mener i fullt alvor at det er helt ok at du skal koste samfunnet 200 000,- mer per år fordi du skal slippe å kjede deg? Dette kommer da på toppen av en generøs uføretrygd ingen andre land kommer i nærheten av. Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #34 Skrevet 12. mai 2020 Just now, Deadlift said: Så visst jeg blir å forbli ufør, til la oss drastisk si til jeg er 67, så sparer det staten mer penger? Ja. Anonymkode: 491f2...dbf
LAS Skrevet 12. mai 2020 #35 Skrevet 12. mai 2020 En mann uten jobb og førerkort er helt uaktuelt for meg.. 3
Deadlift Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #36 Skrevet 12. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja. Anonymkode: 491f2...dbf Morsomt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #37 Skrevet 12. mai 2020 Just now, Deadlift said: Så visst jeg blir å forbli ufør, til la oss drastisk si til jeg er 67, så sparer det staten mer penger? Du kommer deg jo aldri ut i arbeid. Er det riktig av Norge skal sponse deg med 200 000,- for hvert år du er student i tillegg til at du har en livslang pensjon? Ærlig talt. Meld deg og gjør litt frivillig arbeid. Eller er du for giddaløs til å gi tilbake til samfunnet som har gitt deg bolig og livslang inntekt? Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #38 Skrevet 12. mai 2020 @Deadlift Hvorfor overser du at du helst sikkert kan få et fint forhold med en ufør kvinne? Er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: 491f2...dbf
Deadlift Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #39 Skrevet 12. mai 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: @Deadlift Hvorfor overser du at du helst sikkert kan få et fint forhold med en ufør kvinne? Er ikke det bra nok for deg? Anonymkode: 491f2...dbf Nei, er helt okei med det jeg. Bare veldig usikker på hvordan jeg møter folk i samme situasjon. *Edit* Skal jeg være helt ærlig? Så tror jeg at det ville vært ganske koselig å ha en partner i samme situasjon som meg, er litt enklere å forstå da eventuelt? Endret 12. mai 2020 av Deadlift 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2020 #40 Skrevet 12. mai 2020 3 minutter siden, Deadlift said: Nei, er helt okei med det jeg. Bare veldig usikker på hvordan jeg møter folk i samme situasjon. *Edit* Skal jeg være helt ærlig? Så tror jeg at det ville vært ganske koselig å ha en partner i samme situasjon som meg, er litt enklere å forstå da eventuelt? Ok. Da har jeg misforstått deg. Klart du finner noen om du vil. Anonymkode: 491f2...dbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå