Deadlift Skrevet 11. mai 2020 #1 Skrevet 11. mai 2020 Hei! Jeg er en mann på 22 år, men har ikke en jobb pga medisinke årsaker. Jeg lurer bare på om det sees på som mindre attraktivt hos dere damer? Vurderer å prøve meg på studier, men er litt redd for at det ikke skal fungere. Økonomien er ikke ett problem, og er per idag bolig eier. Kan også si det at dette stammer ikke fra familie eller diverse. Så er bare litt interessert i å høre hvor åpne dere hadde vært for å eventuelt date en person i min situasjon? Er det ett stort minus?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #2 Skrevet 11. mai 2020 Hvordan eier du bolig om du ikke har arvet? Er du allerede ufør og har fått lån i Husbanken? Vunnet i Lotto? Anonymkode: 491f2...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #3 Skrevet 11. mai 2020 Det hadde vert et større pluss i det minste om du prøvde å studere. For din egen del så burde du prøvde det. Du er jo ung, så det er mange på din alder som ikke jobber men bare studerer, så jeg tenker at i den alderen så er ikke økonomi det aller viktigste, mens det er viktig å ha noe å gjøre, om man kan. Anonymkode: 0ef7d...488 4
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Hvordan eier du bolig om du ikke har arvet? Er du allerede ufør og har fått lån i Husbanken? Vunnet i Lotto? Anonymkode: 491f2...dbf Er ufør, og har fått lån. Ikke vunnet i lotto dessverre. Fått en god del fra forsikring pga medisinke årsakene.
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det hadde vert et større pluss i det minste om du prøvde å studere. For din egen del så burde du prøvde det. Du er jo ung, så det er mange på din alder som ikke jobber men bare studerer, så jeg tenker at i den alderen så er ikke økonomi det aller viktigste, mens det er viktig å ha noe å gjøre, om man kan. Anonymkode: 0ef7d...488 Har veldig lyst, men jeg vet bare ikke helt hva jeg vill? Litt usikker på hvordan jeg skal gå fremover. Også litt redd for at jeg skal feile, som jeg har gjort i fortiden min.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #6 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, Deadlift said: Er ufør, og har fått lån. Ikke vunnet i lotto dessverre. Fått en god del fra forsikring pga medisinke årsakene. For meg hadde du vært totalt uinteressant. Vi hadde rett og slett vært altfor forskjellige. Å eie bolig hjelper lite når du er ung ufør. Det gjør deg ikke mer attraktiv for meg. Anonymkode: 491f2...dbf 6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #7 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, Deadlift said: Har veldig lyst, men jeg vet bare ikke helt hva jeg vill? Litt usikker på hvordan jeg skal gå fremover. Også litt redd for at jeg skal feile, som jeg har gjort i fortiden min. At du er ung ufør som 22-åring pga psyken er også et stort minus for meg. Men du finner deg sikkert ei trivelig jente som også er ung ufør Anonymkode: 491f2...dbf 7
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: For meg hadde du vært totalt uinteressant. Vi hadde rett og slett vært altfor forskjellige. Å eie bolig hjelper lite når du er ung ufør. Det gjør deg ikke mer attraktiv for meg. Anonymkode: 491f2...dbf Forstår jeg helt, setter pris på at du sier det som det er!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #9 Skrevet 11. mai 2020 2 minutter siden, Deadlift skrev: Har veldig lyst, men jeg vet bare ikke helt hva jeg vill? Litt usikker på hvordan jeg skal gå fremover. Også litt redd for at jeg skal feile, som jeg har gjort i fortiden min. Men du har lov å studere på ordningene du er på? Har du noen slags rådgiver? De har arbeidsrådsgivere og sånt der vet jeg. Anonymkode: 0ef7d...488
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #10 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Men du har lov å studere på ordningene du er på? Har du noen slags rådgiver? De har arbeidsrådsgivere og sånt der vet jeg. Anonymkode: 0ef7d...488 Ja, jeg har avklart at jeg har lov til å studere. Skal undersøke!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #11 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, Deadlift skrev: Ja, jeg har avklart at jeg har lov til å studere. Skal undersøke! Bra Vet ikke hva du sliter med, men hvis det er noe psykisk så kan det hjelpe i bland å ha noe å gjøre tror jeg. Eller uansett så vil det være bra for selvfølelsen om du klarer å mestre dette. Anonymkode: 0ef7d...488 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #12 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, Deadlift said: Ja, jeg har avklart at jeg har lov til å studere. Skal undersøke! Jeg synes ikke du skal oppta studieplasser noen som vil ut i arbeid, så om du skal studere burde du gjøre det via nettstudier. Du er rimelig egoistisk om du velger universitet eller høyskole. Anonymkode: 491f2...dbf 3
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #13 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Bra Vet ikke hva du sliter med, men hvis det er noe psykisk så kan det hjelpe i bland å ha noe å gjøre tror jeg. Eller uansett så vil det være bra for selvfølelsen om du klarer å mestre dette. Anonymkode: 0ef7d...488 Helt enig, derfor jeg har lyst til å prøve meg fremover. Lyst til å ha en skikkelig hverdag, med mer innhold hvor jeg møter folk. Sliter med epilepsi, og angst. (Epilepsien er ikke av den fysiske variant, men mer av den psykiske) 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #14 Skrevet 11. mai 2020 Just now, Deadlift said: Helt enig, derfor jeg har lyst til å prøve meg fremover. Lyst til å ha en skikkelig hverdag, med mer innhold hvor jeg møter folk. Sliter med epilepsi, og angst. (Epilepsien er ikke av den fysiske variant, men mer av den psykiske) Du kan gjøre frivillig arbeid. Ikke ta fra noen studieplasser når du er ufør. Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #15 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, Deadlift skrev: Helt enig, derfor jeg har lyst til å prøve meg fremover. Lyst til å ha en skikkelig hverdag, med mer innhold hvor jeg møter folk. Sliter med epilepsi, og angst. (Epilepsien er ikke av den fysiske variant, men mer av den psykiske) Skjønner. Har selv slitt med angst men jobber igjen nå, så mye mulig det finnes håp for deg, og at du ikke trenger å slå degg til ro som ufør i så ung alder. Anonymkode: 0ef7d...488
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #16 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan gjøre frivillig arbeid. Ikke ta fra noen studieplasser når du er ufør. Anonymkode: 491f2...dbf alle har rett til å studere, og ingen kan spå framtiden heller. Anonymkode: 0ef7d...488 8
Deadlift Skrevet 11. mai 2020 Forfatter #17 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Du kan gjøre frivillig arbeid. Ikke ta fra noen studieplasser når du er ufør. Anonymkode: 491f2...dbf Har vurdert tanken, men har lyst til å bli noe.. Å gjøre noe.. Føler meg ikke nok på en måte, visst jeg hadde bare sakt at jeg bare aksepterer det, og blir ufør til jeg er 67. Ikke at det er noe galt med det, men som sakt så ønsker jeg noe mer. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #18 Skrevet 11. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: alle har rett til å studere, og ingen kan spå framtiden heller. Anonymkode: 0ef7d...488 Han kommer ikke til begynne å jobbe. Anonymkode: 491f2...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #19 Skrevet 11. mai 2020 Akkurat nå, Deadlift skrev: Har vurdert tanken, men har lyst til å bli noe.. Å gjøre noe.. Føler meg ikke nok på en måte, visst jeg hadde bare sakt at jeg bare aksepterer det, og blir ufør til jeg er 67. Ikke at det er noe galt med det, men som sakt så ønsker jeg noe mer. Dette er veldig bra innstilling! 👍 Du kan komme langt med tro på de selv. Anonymkode: 0ef7d...488 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2020 #20 Skrevet 11. mai 2020 1 minutt siden, Deadlift said: Har vurdert tanken, men har lyst til å bli noe.. Å gjøre noe.. Føler meg ikke nok på en måte, visst jeg hadde bare sakt at jeg bare aksepterer det, og blir ufør til jeg er 67. Ikke at det er noe galt med det, men som sakt så ønsker jeg noe mer. Men sånn ble det ikke for deg. Skaff deg en hund eller noe slikt. Anonymkode: 491f2...dbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå