Twink Skrevet 23. juli 2009 #101 Skrevet 23. juli 2009 Jeg savner potetskruer med salt og pepper. Ja disse savner jeg også!!! Og har faktisk ikke fått med meg at french fries med paprika er tilbake, gjett om jeg skal på jakt og kose meg til helga!
Twink Skrevet 23. juli 2009 #102 Skrevet 23. juli 2009 Jeg finner ikke Kims Original lenger, den i svarte poser Var det de posene som hadde sånne diagonale streker på? Isåfall savner jeg de og!
Minttu Skrevet 23. juli 2009 #103 Skrevet 23. juli 2009 og ønsker at norge begynner å selge owl`s peanøtt ringer. det er sååå godt! og sånn chickenpomms! jeg finner de ikke på noen butikker lenger! de hadde den jo på CC før, der har de jo alt, men nå er den ikke der lenger
Strix Skrevet 23. juli 2009 #104 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Var det de posene som hadde sånne diagonale streker på? Isåfall savner jeg de og! Nei, helt svart pose og Kims med rød skrift, Original med blå skrift mener jeg. Er ikke mange månedene siden sist jeg spiste en pose. Og de er så sprø og så salte, kjenner jeg får vann i munn av å tenke på den!! Hmm, skal kikke på hjemmesiden til Kims og kanskje maile dem og spørre hvorfor. Kjenner jeg dem rett skal de vel lage plass til en eller annen "spennende nyhet"... Og det er MAARUD sin jeg mener!! Endret 23. juli 2009 av Strix
KinderMaxi Skrevet 27. juli 2009 #105 Skrevet 27. juli 2009 og sånn chickenpomms! jeg finner de ikke på noen butikker lenger! de hadde den jo på CC før, der har de jo alt, men nå er den ikke der lenger Den finnes på Ultra. Kjøpte den der forrige helg
Gjest Snow white Skrevet 8. august 2009 #107 Skrevet 8. august 2009 BIFF OG LØK!!!! Ingen over ingen ved siden. Tragisk at den er borte...
Peazy Skrevet 10. august 2009 #108 Skrevet 10. august 2009 Den for mange år siden, var spiraler og ringer, og noen firkantede. Tror de het noe med party. Tykke og luftige Partymix Den var knallgod!! Luftige med mild paprika smak
hi79 Skrevet 10. august 2009 #109 Skrevet 10. august 2009 Savner dillchipsen til maarud, kjøper Estrella dillchips hver gang jeg er i sverige. Den er en god erstatning
mia83 Skrevet 10. august 2009 #110 Skrevet 10. august 2009 salt and vinegar fra Lays:((( Lays potetgull selger de flere steder i Norge nå. Og Sverige Men har ikke sett salt and vinegar ennå
ibi Skrevet 10. august 2009 #111 Skrevet 10. august 2009 Rifla potetgull med grillkrydder. Tror det var Maarud som hadde den? Grønn pose om jeg ikke husker helt feil? Skulle gjerne hatt Olw peanutringer i butikkene også. Og potetskruer med salt og pepper...
Minttu Skrevet 10. august 2009 #112 Skrevet 10. august 2009 Er det noen her som husker kaptein Sabeltann potetgullet?? Ingen husker det jo! Jeg savner det Og gullmynten i plastikk
LaBelle Skrevet 10. august 2009 #113 Skrevet 10. august 2009 Er det noen her som husker kaptein Sabeltann potetgullet?? Ingen husker det jo! Jeg savner det Og gullmynten i plastikk Jaa, jeg mener å huske det potetgullet, men jeg aner ikke hvordan det smaker så så godt tror jeg ikke jeg syne sjeg det var Jeg savner skikkelig en pose potetgull som var med chili-smak eller noe. Jeg husker ikke hva det heter, men det var ikke en så stor pose, de smakte ganske sterkt og de var formet som sombreros mener jeg å huske.. Den var så utrolig god:)
Ambivalent Skrevet 11. august 2009 #114 Skrevet 11. august 2009 Den der Olaf Sands rifla potetflak, fra the Julekalender.
Gjest Emera Skrevet 11. august 2009 #115 Skrevet 11. august 2009 Savner dillchipsen til maarud, kjøper Estrella dillchips hver gang jeg er i sverige. Den er en god erstatning Ja, dillchips er deilig! Jeg kjøper på IKEA. Den varianten de har der er fettredusert, men god likevel.
cornygirl Skrevet 11. august 2009 #116 Skrevet 11. august 2009 Jeg savner "punching paprika" Tror det var kims som hadde den! Den var veldig god, fordi det var så mye krydder på den! så savner jeg biff og løk potetgullet!
Gjest Gjest_Victoria_* Skrevet 26. september 2009 #117 Skrevet 26. september 2009 Savner en snacks jeg spiste da jeg var i Roma mars 2009. Husker ikke hva den heter, kanskje noen kunne hjulpet meg å huske? Den sto ved siden av Ritz i hyllen, og minte og Kims French Fries (de lange tynne) i smak bare med mye mindre salt. Små "scoops" nesten, ca 1,5 cm lange (ikke sylinderformet, men trykket flate). Hehe, jeg er nesten desperat jeg, beste snacksen jeg har smakt:o
JollyJolly Skrevet 26. september 2009 #118 Skrevet 26. september 2009 Jeg savner Polly potetløv med 30% mindre fett. Og Kims potetløv med 30% mindre fett som kom senere og var helt lik. Det var de beste potetgull ever. Veldig sprø og tynne flak, veldig salt og med ordentlig potetsmak.
Gjest Silmarill utlogget Skrevet 26. september 2009 #119 Skrevet 26. september 2009 Potetgull med dill
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2009 #120 Skrevet 27. september 2009 Fins ikke de lenger?! Jeg savner en pose med tynne bamser... Posen fantes i blå og rød. Med salt- og med paprikasmak. Elias-chipsene smaker veldig likt som de bamsene med salt - et tips! Ellers fant jeg en blogg for alle oss snacksavhengige! http://forsvinnendesaus.wordpress.com/cate...g-annen-snacks/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå