Kakee Skrevet 23. februar 2009 #81 Skrevet 23. februar 2009 Savner den som var formet som kyllingklubber og chips (husker ikke produsent eller navn), den syntes jeg var good...<3 Den finnes fortsatt Jeg spiste den for en uke siden eller noe sånt.
Lyra Skrevet 23. februar 2009 #82 Skrevet 23. februar 2009 X-tra chips!!! Rifla chips med maaasse krydder på, ene var paprika, og den var så himla god. Spiste ikke annen chips når den fantes, men den er vorte vekk... Den hadde visstnok mindre fett også.
BlackBerry Skrevet 24. februar 2009 #83 Skrevet 24. februar 2009 Åååååh! Sørlandschips med "mild chili og lime". Likner på paprikavarianten, men med bittelitt syrligere smak. De var helt GENIALE. De kom for tre-fire år siden, på våren. På høsten forsvant de plutselig, og jeg skrev til Sørlandschips for å høre hva som skjedde. De sa det var en sesongchips som kom igjen til våren, og det gjorde den. Men i 2008 kom de aldri... Sukk. Skrev til Sørlandschips igjen for å høre hva som skjedde, men fikk aldri svar. Sukk igjen. Jeg sendte en mail til Sørlandschips i fjor ang, denne smaken. Fikk som svar at det var en sesongvare som de solgte på sommeren i noen år. Men pga lite salg valgte de i 2008 og ikke produsete de mer. Skandale spør du meg...! Var jo super gode. Men tror faktisk den het "Snill Chili og Lime".
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 24. februar 2009 #84 Skrevet 24. februar 2009 Jeg sendte en mail til Sørlandschips i fjor ang, denne smaken. Fikk som svar at det var en sesongvare som de solgte på sommeren i noen år. Men pga lite salg valgte de i 2008 og ikke produsete de mer. Skandale spør du meg...! Var jo super gode. Men tror faktisk den het "Snill Chili og Lime". SNILL chili, var det, ja. Ååååh, potetgullhimmelen. Skandale er ordet. Tror mange lot seg avskrekke av ordet "chili" i navnet, men den smakte jo egentlig mest paprika. Med det lille ekstra... Takk for svaret, lurte på hva som hadde skjedd med den.
Puselita Skrevet 1. mars 2009 #85 Skrevet 1. mars 2009 Ifølge Maarud sine sider finnes det ennå Chickenpomms Den finnes fortsatt Jeg spiste den for en uke siden eller noe sånt. Oii... I morgen skal jeg tråle alle butikker i området, med chickenpomms for øyet!<3 Kanskje de ikke fører det på kiwi butikker..? handler for det meste på forskjellige kiwier og har ikke sett det på lengee..
GlaJenta88 Skrevet 2. mars 2009 #86 Skrevet 2. mars 2009 Lay's Four Cheese! Fant den i Sverige én gang, men nå er den vekk der også
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. mars 2009 #87 Skrevet 2. mars 2009 Savner kims med ost og løk,verdens beste chips og kan ikke samenlignes med maarud sin. Spiser chips med ost og løk i utlander,der er di myye bedre enn i norge!
Elizia Skrevet 2. mars 2009 #88 Skrevet 2. mars 2009 Munchos. Herlig potetgull fra 80 tallet. Med paprika. sukk.....
*Hun og henne* Skrevet 2. mars 2009 #89 Skrevet 2. mars 2009 Savner...... - pringels med peppersmak - pottifar - noen ringer m noe grønt på (dill?) . Husker ikke navnet
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 20. juni 2009 #91 Skrevet 20. juni 2009 Jeg husker denne godt, så det var på 90-tallet. Jeg savner også den. Kan det ha vært Kims andre lov eller noe sånt? Lurer på om det er den jeg og savner! Store puffa puter på en måte, med ostesmak. SYKT gode! Har alltid vært en favoritt, og de har vært inn og ut av produksjon to ganger i min livstid. Første gangen het de Airbags, andre gangen tror jeg kanskje de het Kims andre lov. Men de har forsvunnet raskt av hyllene igjen begge gangene:( Kom tilbake! Heldigvis har min andre favoritt, Snack-chipsen, kommet tilbake nå etter at den var borte i noen år =)
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #92 Skrevet 20. juni 2009 åååååååå...en chips som bare fantes en kort stund, på 90-tallet tror jeg, Triangels. mmmm.. noen som husker den? det var triangelformede, samme konsistens som ostepop med et skikkelig godt krydder
Gjest Nibb-it Skrevet 21. juni 2009 #93 Skrevet 21. juni 2009 Nibb-it med dill... Mmmm. Men en gladbeskjed til dere som savner den... på Europris finner dere en tilsvarende type. Husker ikke hva den heter i farten, men det er en grønn pose som står i snack hyllen. Finnes i to varianter, med dill og med paprika (Rød pose) Selv kjøpte jeg tre poser sist jeg var innom Europris. Smaker akkurat som jeg kan huske den. Sammen med et glass kald melk. Da er livet godt. (I alle fall til man går på badevekten etterpå.)
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #94 Skrevet 27. juni 2009 Eldgammel tråd noen har funnet ser jeg... kan jo fortelle dere at paprika french fries nå er å få tak i igjen! Gledelig gjensyn med sombreros også, jeg tror ikke de har vært å få tak i på ei stund heller?
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2009 #95 Skrevet 29. juni 2009 Får man fortsatt tak i potetgull med dill, den tykkere varianten (ikke lett varianten) med den riflete!! Og my god så deilig den er...tror det var Maarud som hadde den??
mee mee Skrevet 30. juni 2009 #96 Skrevet 30. juni 2009 Den for mange år siden, var spiraler og ringer, og noen firkantede. Tror de het noe med party. Tykke og luftige
Gjest Euforia Skrevet 30. juni 2009 #97 Skrevet 30. juni 2009 Den for mange år siden, var spiraler og ringer, og noen firkantede. Tror de het noe med party. Tykke og luftige Fins ikke de lenger?! Jeg savner en pose med tynne bamser... Posen fantes i blå og rød. Med salt- og med paprikasmak.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #99 Skrevet 21. juli 2009 Fins ikke de lenger?! Jeg savner en pose med tynne bamser... Posen fantes i blå og rød. Med salt- og med paprikasmak. Den med paprika finnes ennå :-) Så den på Coop Obs! istad.
Strix Skrevet 23. juli 2009 #100 Skrevet 23. juli 2009 Jeg finner ikke Kims Original lenger, den i svarte poser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå