Gå til innhold

Hvilket potetgull savner du?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil ha Cheeze Balls i Norge! (ikke heelt potetgull da men)

De har dem i Sverige, og de er tusen ganger bedre enn fæle, stinkende Cheeze Doodles.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner Lays "Mustard Fans" selges ikke i Norge så vidt jeg vet.. Syyykt godt til øl. Og savner selvfølgelig french fries med paprika.

Skrevet

Ikke noe å savne da.. for det har aldri vært her... jeg har iallefall ikke fått det med meg.. men i danmark har de KiMs Snack Chips i grønn og rød type... de smaker Sour Cream & Onion og Tomat. De er kjempegode.. spes den grønne!!

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_inferno_*
Skrevet

Jeg savner en type potetgull som var på 90 tallet. (kan ha vært på slutten av 80 tallet). Jeg husker ikke hva den heter. Det var en liten rød pose. Var potetgull "puter" som var hule inni. Lignet på frokostblandingen Havra fras i utseende/formen. Men litt større. Tror de var i 2 forskjellige smaker. Den var ikke så populær tydeligvis, for den var ikke lenge i butikkene. Noen som veit hva jeg mener?? Det er det beste potetgullet jeg har smakt.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg har trålet byen rundt etter Pringles sour cream and onion, den grønne boksen og har etterlyst den på Mega der jeg handler oftest. Er det noen her som vet om det er tatt ut av produksjon?

Endret av Belladonna
Skrevet
Jeg har trålet byen rundt etter Pringles sour cream and onion, den grønne boksen og har etterlyst den på Mega der jeg handler oftest. Er det noen her som vet om det er tatt ut av produksjon?

Selges på Meny og ICAMaxi ihvertfall.

Så det seinest idag.

savner en Pringles som ble solgt for et par år siden med fetaost og en ting til i.

Løk?

den var god den

Skrevet

Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det?

Skrevet

Jeg savner Polly Potetløv med salt og pepper... Noen som vet om det finnes noe som ligner?

Skrevet
Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det?

Neida, jeg satte til livs en pose med French Fries med paprikasmak igår, smakte akkurat slik jeg husket dem! :happy:

Skrevet

Sørlands chips med salt og pepper savner jeg mest av alt.

Skrevet

Red Rock Deli med havsalt :tristbla:

Vel, det har vel aldri vært tilsalgs her i Norge, men jeg savner det likevel. Spiste mengder av det i Australia...

Gjest Borghild
Skrevet
Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det?

French fries paprika kom tilbake takket være en gruppe på facebook! Sitter og spiser det nå nam nam.

Skrevet
Neida, jeg satte til livs en pose med French Fries med paprikasmak igår, smakte akkurat slik jeg husket dem! :happy:

Enig!!!! I tillegg er Salt og Eddik-potetgullet tilbake!! :bolledeig:

Savner Heartbreakers fra Kims. Grønn pose med bilde av mørk mann og blond dame på.. Potegullene så ut som vaffelhjerter med små hull i. Kjempegode :)

Skrevet

Jeg savner potetskruer med salt og pepper. :sukk:

Skrevet

Savner den som var formet som kyllingklubber og chips (husker ikke produsent eller navn), den syntes jeg var good...<3

Skrevet (endret)
Savner den som var formet som kyllingklubber og chips (husker ikke produsent eller navn), den syntes jeg var good...<3

Ifølge Maarud sine sider finnes det ennå

Chickenpomms

Endret av mia83
Skrevet
Jeg savner en type potetgull som var på 90 tallet. (kan ha vært på slutten av 80 tallet). Jeg husker ikke hva den heter. Det var en liten rød pose. Var potetgull "puter" som var hule inni. Lignet på frokostblandingen Havra fras i utseende/formen. Men litt større. Tror de var i 2 forskjellige smaker. Den var ikke så populær tydeligvis, for den var ikke lenge i butikkene. Noen som veit hva jeg mener?? Det er det beste potetgullet jeg har smakt.

Jeg husker denne godt, så det var på 90-tallet. Jeg savner også den. :) Kan det ha vært Kims andre lov eller noe sånt?

Skrevet (endret)

Savner masse potetgull fra da jeg bodde i England. Utvalget er mye større og bedre der. Spesielt BBQ og Thai Sweet Chili fra Walker's Crisps. Når det gjelder norske så var det et merke som jeg mener het Potifar da jeg var liten. Det merkelige er at det bare er jeg som husker dette potetgullet.

Endret av ilcrappo
Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg savner "Corny"! De var "kamformede", i bue, med masse orange krydder. Tror de var laget av mais (derav navnet) Kom i en hvit pose, tror jeg, med fargerikt mønster.

Saaavner dem! Noen som husker dem? (har ikke lest hele tråden, så de kan jo ha vært nevnt allerede)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
merkelig at ingen har nevnt sørlandschips med paprika. spansk paprika er nemlig ikke det samme mener nå jeg! :fy:

Åååååh! Sørlandschips med "mild chili og lime". Likner på paprikavarianten, men med bittelitt syrligere smak. De var helt GENIALE. De kom for tre-fire år siden, på våren. På høsten forsvant de plutselig, og jeg skrev til Sørlandschips for å høre hva som skjedde. De sa det var en sesongchips som kom igjen til våren, og det gjorde den.

Men i 2008 kom de aldri... Sukk. Skrev til Sørlandschips igjen for å høre hva som skjedde, men fikk aldri svar. Sukk igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...