Gjest Gaby Skrevet 7. september 2008 #61 Skrevet 7. september 2008 Jeg vil ha Cheeze Balls i Norge! (ikke heelt potetgull da men) De har dem i Sverige, og de er tusen ganger bedre enn fæle, stinkende Cheeze Doodles.
Tropehus Skrevet 7. september 2008 #62 Skrevet 7. september 2008 Savner Lays "Mustard Fans" selges ikke i Norge så vidt jeg vet.. Syyykt godt til øl. Og savner selvfølgelig french fries med paprika.
heeggee Skrevet 8. september 2008 #63 Skrevet 8. september 2008 Ikke noe å savne da.. for det har aldri vært her... jeg har iallefall ikke fått det med meg.. men i danmark har de KiMs Snack Chips i grønn og rød type... de smaker Sour Cream & Onion og Tomat. De er kjempegode.. spes den grønne!!
Gjest Gjest_inferno_* Skrevet 19. februar 2009 #64 Skrevet 19. februar 2009 Jeg savner en type potetgull som var på 90 tallet. (kan ha vært på slutten av 80 tallet). Jeg husker ikke hva den heter. Det var en liten rød pose. Var potetgull "puter" som var hule inni. Lignet på frokostblandingen Havra fras i utseende/formen. Men litt større. Tror de var i 2 forskjellige smaker. Den var ikke så populær tydeligvis, for den var ikke lenge i butikkene. Noen som veit hva jeg mener?? Det er det beste potetgullet jeg har smakt.
Gjest Eurodice Skrevet 19. februar 2009 #65 Skrevet 19. februar 2009 (endret) Jeg har trålet byen rundt etter Pringles sour cream and onion, den grønne boksen og har etterlyst den på Mega der jeg handler oftest. Er det noen her som vet om det er tatt ut av produksjon? Endret 19. februar 2009 av Belladonna
MarianneE Skrevet 19. februar 2009 #66 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har trålet byen rundt etter Pringles sour cream and onion, den grønne boksen og har etterlyst den på Mega der jeg handler oftest. Er det noen her som vet om det er tatt ut av produksjon? Selges på Meny og ICAMaxi ihvertfall. Så det seinest idag. savner en Pringles som ble solgt for et par år siden med fetaost og en ting til i. Løk? den var god den
cilipili Skrevet 20. februar 2009 #67 Skrevet 20. februar 2009 Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det?
Støvletthæl Skrevet 20. februar 2009 #68 Skrevet 20. februar 2009 Jeg savner Polly Potetløv med salt og pepper... Noen som vet om det finnes noe som ligner?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #69 Skrevet 21. februar 2009 Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det? Neida, jeg satte til livs en pose med French Fries med paprikasmak igår, smakte akkurat slik jeg husket dem! :happy:
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #70 Skrevet 22. februar 2009 Sørlands chips med salt og pepper savner jeg mest av alt.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 #71 Skrevet 22. februar 2009 Red Rock Deli med havsalt Vel, det har vel aldri vært tilsalgs her i Norge, men jeg savner det likevel. Spiste mengder av det i Australia...
Gjest Borghild Skrevet 22. februar 2009 #72 Skrevet 22. februar 2009 Så french fries med paprikasmak i butikken i går!! Eller har jeg bare drømt det? French fries paprika kom tilbake takket være en gruppe på facebook! Sitter og spiser det nå nam nam.
mia83 Skrevet 22. februar 2009 #73 Skrevet 22. februar 2009 Neida, jeg satte til livs en pose med French Fries med paprikasmak igår, smakte akkurat slik jeg husket dem! :happy: Enig!!!! I tillegg er Salt og Eddik-potetgullet tilbake!! Savner Heartbreakers fra Kims. Grønn pose med bilde av mørk mann og blond dame på.. Potegullene så ut som vaffelhjerter med små hull i. Kjempegode
Tabris Skrevet 22. februar 2009 #74 Skrevet 22. februar 2009 Jeg savner potetskruer med salt og pepper.
Puselita Skrevet 22. februar 2009 #75 Skrevet 22. februar 2009 Savner den som var formet som kyllingklubber og chips (husker ikke produsent eller navn), den syntes jeg var good...<3
mia83 Skrevet 22. februar 2009 #76 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Savner den som var formet som kyllingklubber og chips (husker ikke produsent eller navn), den syntes jeg var good...<3 Ifølge Maarud sine sider finnes det ennå Chickenpomms Endret 22. februar 2009 av mia83
mia83 Skrevet 22. februar 2009 #77 Skrevet 22. februar 2009 Jeg savner en type potetgull som var på 90 tallet. (kan ha vært på slutten av 80 tallet). Jeg husker ikke hva den heter. Det var en liten rød pose. Var potetgull "puter" som var hule inni. Lignet på frokostblandingen Havra fras i utseende/formen. Men litt større. Tror de var i 2 forskjellige smaker. Den var ikke så populær tydeligvis, for den var ikke lenge i butikkene. Noen som veit hva jeg mener?? Det er det beste potetgullet jeg har smakt. Jeg husker denne godt, så det var på 90-tallet. Jeg savner også den. Kan det ha vært Kims andre lov eller noe sånt?
ilcrappo Skrevet 22. februar 2009 #78 Skrevet 22. februar 2009 (endret) Savner masse potetgull fra da jeg bodde i England. Utvalget er mye større og bedre der. Spesielt BBQ og Thai Sweet Chili fra Walker's Crisps. Når det gjelder norske så var det et merke som jeg mener het Potifar da jeg var liten. Det merkelige er at det bare er jeg som husker dette potetgullet. Endret 22. februar 2009 av ilcrappo
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 23. februar 2009 #79 Skrevet 23. februar 2009 Jeg savner "Corny"! De var "kamformede", i bue, med masse orange krydder. Tror de var laget av mais (derav navnet) Kom i en hvit pose, tror jeg, med fargerikt mønster. Saaavner dem! Noen som husker dem? (har ikke lest hele tråden, så de kan jo ha vært nevnt allerede)
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 23. februar 2009 #80 Skrevet 23. februar 2009 merkelig at ingen har nevnt sørlandschips med paprika. spansk paprika er nemlig ikke det samme mener nå jeg! :fy: Åååååh! Sørlandschips med "mild chili og lime". Likner på paprikavarianten, men med bittelitt syrligere smak. De var helt GENIALE. De kom for tre-fire år siden, på våren. På høsten forsvant de plutselig, og jeg skrev til Sørlandschips for å høre hva som skjedde. De sa det var en sesongchips som kom igjen til våren, og det gjorde den. Men i 2008 kom de aldri... Sukk. Skrev til Sørlandschips igjen for å høre hva som skjedde, men fikk aldri svar. Sukk igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå