Gå til innhold

Hvilket potetgull savner du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Salt og eddik-varianten var veldig god. Må kjøpe neste gang jeg drar til UK, der har de den overalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i all verden ble det av goldfish m/kryddersmak? (Grønn pose på 80-tallet. Noen som husker den?)

Gjest Cerise
Skrevet

salt og eddik er snadderchips. også savner jeg scoop,hehe. var jo suuupergodt!

Gjest Spacegirl
Skrevet

French Fries med paprika :sikle: . Den var mye bedre enn den med salt...

Skrevet

Jeg savner Kims french fries med paprika smak!!!!! why on earth did they take that away!?!???

Skrevet

merkelig at ingen har nevnt sørlandschips med paprika. spansk paprika er nemlig ikke det samme mener nå jeg! :fy:

Skrevet

Jeg savner Maarud Dill og French Fries med paprika :-(

Gjest gjesta
Skrevet

fikk så lyst på french fries med paprika no at eg sente en mail til direktøren i kims og spurte kor den va hen! og sendte link til den sida her! hehe, kjekt å sjå om eg får svar:)

Skrevet

potetskruer med salt og pepper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

og dill chipsen.

Skrevet
potetskruer med salt og pepper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jepp! Jeg tar til takke med superchips med salt og pepper, de har den bare på meny og supra.

Pottifar var nydelig!

Nib-It er også godt - det finnes visst fortsatt, men er veldig vanskelig å få tak i. Spiste det for ca 2 år siden, men vet ikke hvor jeg kjøpte det... Ikke i Oslo, ihvertfall.

Så savner jeg 3D-chips! De kom på slutten av nittitallet og var nyydelige. Borte ble de.

Gjest Chachapuma iil
Skrevet

Salt and vinegar! Nyyyyydelig, særlig til øl.... Det har de alle andre steder enn i Norge.

Og så savner jeg "bananpotetgull" (chifles), samme som potetgull bare at det er laget av grønne bananer. DET er godt det, særlig de som heter Banchis med paprika på....

• 2 uker senere...
Skrevet

Nib-it, var det ikke noe sånt?

Jeg savner en grå pose som hadde grillkrydder-smak. Husker ikke hva den het, men tror kanskje det var fra Kims....

Ja, den grå posen med grillkrydder savner jeg også, den var utrolig god!!! Dårlig gjort å fjerne den altså :sur:

Skrevet

Corny var en favoritt da jeg var yngre ja.

Skrevet

Det var en chips en gang, husker ikke hva den het, men det var en chips som skulle være litt 'sunnere' enn vanlig chips.

Var riflet, både på kryss og tvers, med paprikasmak. Å, den va go'!! :)

Skrevet
Potetgullet til Maaruds med dill! Det var godt, det! Men sannsynligvis ingen stor suksess, siden det forsvant så fort.  :ler:

Har funnet det igjen i Sverige!

Det elsker samboeren min også!

Skrevet

savner de mais basserte skruene til å dippe. hvsker ikke navn.

ønsker og at dig-ins kommer i flere butikker (en`kiwi)

og ønsker at norge begynner å selge owl`s peanøtt ringer. :sikle:

Skrevet

Savner Fjellchips i blå pose - tror det var Maarud - og Cheese-umz fra Pringels - som de solgte i Sverige før...

Men så lenge Maarud ikke slutter med ost og løk klarer jeg meg.

• 3 år senere...
Gjest Gjest_Simone_*
Skrevet

Jeg og savner Heartbreakers!!!! Noen som husker hvem som laget det?

Skrevet

Savner Manfreds regnesnacks.. Men har ikke møtt noen andre enn meg som husker det.. Det var det aller beste som fantes!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...