Smilla78 Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Ja, her kommer nok en savne-tråd. Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne*
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Jeg savner den gamle Sørlandschipsen med salt og pepper. Den i sort pose.
Gjest Gjesten Skrevet 24. juni 2005 #3 Skrevet 24. juni 2005 Ja, her kommer nok en savne-tråd. Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne* Mmmm, OL-ringer var supergode!! Men, snackchips (?) er nesten like gode... Jeg savner et potetgull som bare var i butikkene en kort tid, fra Polly tror jeg....med sourcream og paprika eller noe sånt..Noen som vet hva jeg mener?
Scheherazade Skrevet 24. juni 2005 #4 Skrevet 24. juni 2005 Jeg savner den som kom i pose sammen med dip, med sånn skje-form, scoop eller noe het den vel? Og så savner jeg den "Pringles-kopien" til Kims med salt. Pringles er ikke like salt og god! (Men sourcreamen deres er god da )
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2005 #5 Skrevet 24. juni 2005 Jeg savner tzatziki-potetgullet fra Lay's som man får tak i alle andre steder enn i Norge :evil:
Lia Skrevet 24. juni 2005 #6 Skrevet 24. juni 2005 Potetgullet til Maaruds med dill! Det var godt, det! Men sannsynligvis ingen stor suksess, siden det forsvant så fort. Har funnet det igjen i Sverige!
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 Potetgullet til Maaruds med dill! Det var godt, det! Men sannsynligvis ingen stor suksess, siden det forsvant så fort. Har funnet det igjen i Sverige! å ja, dill! det var kjempegodt. Jeg likte vinegar- pottisen også jeg, den med Britisk flagg på posen.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 Jeg kunne ønske at de solgte den "hot&spicy"-pringlesen i Norge jeg. Passer på å hamstre litt når vi ferierer i Sverige! Ellers så savner jeg Potetløv med paprikasmak fra Kims. Det finnes jo forsåvidt fortsatt, men nå er det jo nesten likt Maarud sitt paprikapotetgull. Tidligere hadde det fra Kims en annen, mye bedre smak, og litt tynnere/sprøere potetflak. Det var så goooodt!
Gjest Gulltopp Skrevet 24. juni 2005 #9 Skrevet 24. juni 2005 Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne* Helt enig. Mener å huske at det også fantes noen potetringer som het noe sånt som nib-et eller annet, men det må ha vært på 80-tallet. Og så ville jeg gjerne hatt engelsk eddikpotetgull. Har spist det her i Norge også, for minst ti år siden, men det engelske var best.
Fr.Friik Skrevet 24. juni 2005 #10 Skrevet 24. juni 2005 Eddik potetgullet, og det med dill. Sikkert noe mer også, men kommer ikke på noen nå.
Lula Skrevet 24. juni 2005 #11 Skrevet 24. juni 2005 Nå spiser jeg nesten aldri potetgull, men jeg husker at Pottifar var favoritten da jeg var liten.
Gjest :Frida: Skrevet 24. juni 2005 #12 Skrevet 24. juni 2005 Ost og løk fra Maruud (tror jeg) i grønn pose. NAM!!
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #13 Skrevet 24. juni 2005 Ost og løk fra Maruud (tror jeg) i grønn pose. NAM!! Ost og løk fra Maaruud er jo fortsatt i hyllene.. i gul pose dog.
Grooo Skrevet 24. juni 2005 #16 Skrevet 24. juni 2005 Tror ikke jeg savner noe jeg... Spiser jeg for lite potetgull da???
Kakemonster Skrevet 24. juni 2005 #17 Skrevet 24. juni 2005 Den med dipp med i posen ja. Den var god!
Gjest 1111 Skrevet 24. juni 2005 #18 Skrevet 24. juni 2005 Tror ikke jeg savner noe jeg... Spiser jeg for lite potetgull da??? Aldri hørt om noen som spiser for lite potetgull
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2005 #19 Skrevet 24. juni 2005 Vanlig Polly potetLØV med salt. De var tynnere og litt brunere enn de typene som Kims og Maarud har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå