Gå til innhold

Hvilket potetgull savner du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, her kommer nok en savne-tråd. Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner den gamle Sørlandschipsen med salt og pepper. Den i sort pose. :(

Gjest Gjesten
Skrevet
Ja, her kommer nok en savne-tråd. Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne*

Mmmm, OL-ringer var supergode!! Men, snackchips (?) er nesten like gode... Jeg savner et potetgull som bare var i butikkene en kort tid, fra Polly tror jeg....med sourcream og paprika eller noe sånt..Noen som vet hva jeg mener?

Skrevet

Jeg savner den som kom i pose sammen med dip, med sånn skje-form, scoop eller noe het den vel?

Og så savner jeg den "Pringles-kopien" til Kims med salt. Pringles er ikke like salt og god! (Men sourcreamen deres er god da :P )

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg savner tzatziki-potetgullet fra Lay's som man får tak i alle andre steder enn i Norge :evil:

Skrevet

Potetgullet til Maaruds med dill! Det var godt, det! Men sannsynligvis ingen stor suksess, siden det forsvant så fort. :ler:

Har funnet det igjen i Sverige!

Gjest gjest1
Skrevet
Potetgullet til Maaruds med dill! Det var godt, det! Men sannsynligvis ingen stor suksess, siden det forsvant så fort.  :ler:  

Har funnet det igjen i Sverige!

å ja, dill! det var kjempegodt.

Jeg likte vinegar- pottisen også jeg, den med Britisk flagg på posen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kunne ønske at de solgte den "hot&spicy"-pringlesen i Norge jeg. Passer på å hamstre litt når vi ferierer i Sverige! :wink:

Ellers så savner jeg Potetløv med paprikasmak fra Kims. Det finnes jo forsåvidt fortsatt, men nå er det jo nesten likt Maarud sitt paprikapotetgull. Tidligere hadde det fra Kims en annen, mye bedre smak, og litt tynnere/sprøere potetflak.

Det var så goooodt! :sikle:

Gjest Gulltopp
Skrevet
Jeg savner OL ringer fra Kims. De var rågode! Masse krydder på også inneholdt de kun 15% fett og fantes i liten pose. Savner også french fries med paprika og corny. Corny har jeg ikke sett siden tidlig 90-tall! *savne*

Helt enig. Mener å huske at det også fantes noen potetringer som het noe sånt som nib-et eller annet, men det må ha vært på 80-tallet. Og så ville jeg gjerne hatt engelsk eddikpotetgull. Har spist det her i Norge også, for minst ti år siden, men det engelske var best.

Skrevet

Eddik potetgullet, og det med dill.

Sikkert noe mer også, men kommer ikke på noen nå.

Skrevet

Nå spiser jeg nesten aldri potetgull, men jeg husker at Pottifar var favoritten da jeg var liten.

Gjest :Frida:
Skrevet

Ost og løk fra Maruud (tror jeg) i grønn pose.

NAM!!

Skrevet
Ost og løk fra Maruud (tror jeg) i grønn pose.

NAM!!

Ost og løk fra Maaruud er jo fortsatt i hyllene.. i gul pose dog.

Skrevet

Tror ikke jeg savner noe jeg...

Spiser jeg for lite potetgull da???

Skrevet

Den med dipp med i posen ja. Den var god!

Skrevet
Tror ikke jeg savner noe jeg...

Spiser jeg for lite potetgull da???

Aldri hørt om noen som spiser for lite potetgull :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Vanlig Polly potetLØV med salt. De var tynnere og litt brunere enn de typene som Kims og Maarud har.

Skrevet

SALT OG EDDIK!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...