Gå til innhold

helt ærlig, hva skjer med tinder/happn??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i 40 årene, så det er mulig det er et litt annet marked enn det du er i TS. Men jeg har hatt Tinder Gold en periode, noe som har vært nyttig, for å s hva slags type menn som sveiper meg til høyre. Jeg har helt middels utseende, det som drar opp er at jeg er slank/trent og har langt blondt hår. Jeg har helt vanlige bilder av meg selv, noen av de til og med helt uten sminke (turbilder)Og jeg har stort sett fått bekreftet det jeg har tenkt selv, at det er menn med middels utseende eller lavere selv som sveiper meg til høyre også. Ikke misforstå, jeg syns mange av de er kjekke, men de veldig kjekke er ikke der. Og de ønsker jeg ikke heller så det er helt greit. Det er uansett personligheten som avgjør om jeg faller for noen eller ikke, så lenge utseendet ikke frastøter på noen måte.

Så er min erfaring at man må stå på selv. Om du får match på din sveip, så skal du sende melding. Og gjerne ellers også, det skader ikke. Ser en endring bare på noen få år hvor menn har blitt mer tafatte (eller lei av avvisninger?) og nesten ikke tar initiativ lengre. Og det er mange ganger  jeg ikke får svar når jeg sender melding heller, men da er det bare å gå videre. Ting skjer ikke av seg selv. Men vær bevisst og jobb litt for det. Det gjelder begge kjønn. Jeg fikk en superlike fra en mann i helga, en profil jeg fort ville sendt rett til venstre basert på første bilde. Men superliken fikk meg til å se grundig på profilen, og jeg falt fullstendig for teksten. Og når jeg så litt grundigere på bildene så fant jeg ut at det er en kjekk mann bak skjegget.😉 Så jeg matchet han og sendte melding. Og dialogen har flydd mellom oss de siste dagene. Vi skal møtes i morgen, så nå bare krysser jeg fingrene hardt for at kjemien er der da.

Anonymkode: f19ad...8b1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne 28 her, og jeg vil egentlig beskrive meg og profilen min slik du beskriver din. Jeg får masse likes og matcher, da med veldig flotte menn, og matchene skriver stadig til meg. Det må jo være noe annet som er problemet..? 

Anonymkode: 93b05...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever det samme, TS!

Anonymkode: 378b8...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt på at de "ok" mennene du prater om, som du sveiper på, kanskje er ganske ettertraktede? Og dermed kan være mer selektive? 

Har ofte følelsen av at når jenter sier en mann er godkjent, så er de ofte ganske bra. Siden jenter i snitt gir tommel opp til 1 av 20 matcher I snitt. 

Jeg er en mann som får drøss med matcher. Men jeg vet hvordan det er å være rett under toppen. Til og med når profilen din er bedre enn 80%, kan det være vanskelig. 

Anonymkode: 6a6a4...317

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale match, der kan du like en person, men da ser vedkommende at du har gitt tommel opp. Jeg hadde helt naturlige bilder, fikk en god del matcher. Men har du tenkt på at kamerater som gir deg en 7 også kjenner personligheten din? En person blir jo ofte automatisk finere når personligheten er fin. 

Anonymkode: 1c09b...249

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikkje skrive til folk du ikkje matcher med!

Endret av Elekta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.5.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ok attraktiv dame på 30. Ikke noen slående skjønnhet, men ganske pen/søt. Har draget ute i vikeligheten, men på happn/tinder får jeg svært få matcher og de jeg matcher med skriver ikke til meg. Jeg er nok rundt en 7 er får å sette tall på det, og sviper på tilsvarende menn, rundt 7... Gidder ikke engang og svipe på de kjekkeste og forventer ikke noen matcher der. Men man skulle da tro at det skulle være mulig å møte noen vanlig attraktive menn på disse appene?

Jeg har vanlige, ikke-redigerte bilder. Ser flere av venninnene mine som har så flotte redigerte og styla bilder som er misvisende, de får mange matcher. Men da må vel mennene bli skuffa når de ser dem i virkeligheten? 

Må jeg lage en flott bilde kollasjer med en haug med styla bilder for å i det hele tatt få matcher av vanlige menn?

Skjønner ikke greia.. Andre med disse erfaringene?

Anonymkode: 8ab86...8e5

Er vanlige menn 7-ere? En vanlig mann er vel en 5-er.

Tja, hvis alle damene uten deg lager bildekollasjer :fnise: så er det jo mulig du faller litt gjennom - dog enig i at man ikke skal gjøre seg finere enn man faktisk er. På samme måte som han karen med et halvmørkt fjesbilde kanskje ikke bader i matcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2020 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Skriver du til dem selv da?

Anonymkode: 8ab90...3f5

Du kan ikkje skrive til folk du ikkje matcher med 😑

Anonymkode: cd47c...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2020 at 7:57 AM, AnonymBruker said:

 

 

Hvorfor ikke prøve Sukker eller noe annet i tillegg? Da får du litt mer varierte arenaer å sjekke ut i din søken. Og det er fint med uredigerte bilder, fortsett med det! 

 

Anonymkode: c7d0c...cbd

Sukker er heftig overrated. I det minste med tinder ender jeg opp med en date her og der. Sukker har gitt meg null (= 0) resultater til tross for at de på overflaten operer med et mer avansert matching system. Dessuten har jeg inntrykk av Sukker har mange bitre brukere.

Anonymkode: 27364...f6c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Sukker er heftig overrated. I det minste med tinder ender jeg opp med en date her og der. Sukker har gitt meg null (= 0) resultater til tross for at de på overflaten operer med et mer avansert matching system. Dessuten har jeg inntrykk av Sukker har mange bitre brukere.

Anonymkode: 27364...f6c

Samme her. Var på Sukker i en del år, men fikk aldri noe respons. Tinder har gitt meg hauger av matches, en del dates, noe sex og et forhold.

Anonymkode: 8ab90...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2020 at 1:27 PM, Elekta said:

Deler min erfaring med Tinder/Happn. Jeg har både kulle bilder og en veldig fin tekst i bio. Fatt 400+ matcher i løpet av 1 år. 70% av matchene mine tar kontakt. Jeg svarer kanskje til 50% av de som sender melding, men treffer ikke alle.

Du sveiper på folk sin profil, matcher med dem, men gidder engang å svarer dem? Ok....

Anonymkode: ac3bd...958

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2020 at 8:20 AM, AnonymBruker said:

 Ser en endring bare på noen få år hvor menn har blitt mer tafatte (eller lei av avvisninger?) og nesten ikke tar initiativ lengre. 

Anonymkode: f19ad...8b1

Når damer matcher men gidder ikke å svare meldingene deres, vel...

Anonymkode: ac3bd...958

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sukker er heftig overrated. I det minste med tinder ender jeg opp med en date her og der. Sukker har gitt meg null (= 0) resultater til tross for at de på overflaten operer med et mer avansert matching system. Dessuten har jeg inntrykk av Sukker har mange bitre brukere.

Anonymkode: 27364...f6c

 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme her. Var på Sukker i en del år, men fikk aldri noe respons. Tinder har gitt meg hauger av matches, en del dates, noe sex og et forhold.

Anonymkode: 8ab90...3f5

Hvilket kjønn har dere? Som mann har jeg vært på flere dater med kvinner jeg har møtt på Sukker, men har ikke vært i nærheten av å møte noen fra Tinder. Hun første jeg data med fra Sukker kom jeg i kontakt med allerede første dag, mens jeg etter nesten et år på Tinder kun har fått 6-7 matcher som tilsynelatende ikke har vært interessert i noe annet enn bekreftelse. Forskjellen er absurd, jeg skulle nesten tro det er forskjellige menneskearter på de to stedene.

Anonymkode: 52c50...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Hvilket kjønn har dere? Som mann har jeg vært på flere dater med kvinner jeg har møtt på Sukker, men har ikke vært i nærheten av å møte noen fra Tinder. Hun første jeg data med fra Sukker kom jeg i kontakt med allerede første dag, mens jeg etter nesten et år på Tinder kun har fått 6-7 matcher som tilsynelatende ikke har vært interessert i noe annet enn bekreftelse. Forskjellen er absurd, jeg skulle nesten tro det er forskjellige menneskearter på de to stedene.

Anonymkode: 52c50...b3f

Mann. Aldri fått en eneste melding på Sukker, men på Tinder tar de initiativ.

Anonymkode: 8ab90...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig lastet ned happn igjen. Er lei singellivet og vil ha et serriøst forhold. Jeg har på den uken som er gått kun fått 4 matcher. Jeg har sendt meldt til alle og kun fått svar fra 1. Og han svarer ca 1 gang til døgne, så vanskelig å holde en samtale gående. Hva er poenget med å matche med folk hvis man ikke skal skrive mld eller svare når man får mld? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg det er veldig få kjekke menn i min aldersgruppe, 40-årene, på Tinder, men jeg får av og til matcher med noen kjekke. Likevel skjer det ikke noe særlig, for de skriver sjelden. Og det er ingen der som jeg synes er WOW heller, slik at jeg føler for å skrive til tross for at jeg er dame. Så jeg har slettet Tinder nå. Deilig...!!!

Anonymkode: f966b...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg prøvde nå den siste uka å følge noen av rådene jeg fikk her. Jeg la til tekst og sveipa på flere enn jeg tidligere ville ha gjort. Jeg fikk da 8 matcher og skrev til alle. 

- 1 var full og skrev bare tull tilbake

- 3 svarte en gang, men svarte ikke videre i samtalen

- 4 svarte ikke i det hele tatt

 

Jepp dette er gøy! Vurdere å slette før jeg mister all selvtilitt. Føler jeg aldri kommer til å finne noen..

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Diana skrev:

Jeg har nylig lastet ned happn igjen. Er lei singellivet og vil ha et serriøst forhold. Jeg har på den uken som er gått kun fått 4 matcher. Jeg har sendt meldt til alle og kun fått svar fra 1. Og han svarer ca 1 gang til døgne, så vanskelig å holde en samtale gående. Hva er poenget med å matche med folk hvis man ikke skal skrive mld eller svare når man får mld? 

Det skjønner ikke jeg heller. Tinder er vel helt likt? Tror ikke jeg gidder å laste ned Happn. Eller hva sier du? 

Endret av DeLorean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, DeLorean said:

Det skjønner ikke jeg heller. Tinder er vel helt likt? Tror ikke jeg gidder å laste ned Happn. Eller hva sier du? 

Det er samme konsept med små variasjoner, fra konkurrerende produsenter. Noen vil sikkert argumentere for at det er enorme forskjellige, men det er samme typen mennesker som engasjerer seg inderlig i diskusjoner om Coca-Cola vs Pepsi, McDonalds vs Burger King og Paradise vs Ex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎05‎.‎2020 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Når damer matcher men gidder ikke å svare meldingene deres, vel...

Anonymkode: ac3bd...958

Menn svarer heller ikke. Av de jeg sender første melding til på Tinder så er det under 50% som svarer. Jeg vil si at av 10 matcher så er det kanskje en eller 2 menn som sender første melding. Jeg sender alltid første melding hvis match kommer på mitt sveip.

Nå skal jeg ikke klage, for jeg får da kontakt med en del menn likevel, og det har blitt en del 1. dater, selv om det stort sett ikke har blitt noe mer nå enn 1-2 dater. Men det er omtrent like mange jeg ikke vil møte mer, som det er menn som ikke vil møte meg mer.😉 Så det er jo en balanse. Men har møtt en nå som virkelig har fått meg interessert. Så krysser fingrene for at han er like interessert. Virker sånn foreløpig... Forøvrig en mann jeg ville sendt rett til venstre basert på bildene om han ikke hadde gitt meg en superlike, som fikk meg til å studere profilen nærmere. Falt for profilteksten og bestemte meg for å gi han en sjanse, og han viste seg å være utrolig mye kjekkere i virkeligheten.😍

Anonymkode: f19ad...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...