Gå til innhold

helt ærlig, hva skjer med tinder/happn??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en relativt ok attraktiv dame på 30. Ikke noen slående skjønnhet, men ganske pen/søt. Har draget ute i vikeligheten, men på happn/tinder får jeg svært få matcher og de jeg matcher med skriver ikke til meg. Jeg er nok rundt en 7 er får å sette tall på det, og sviper på tilsvarende menn, rundt 7... Gidder ikke engang og svipe på de kjekkeste og forventer ikke noen matcher der. Men man skulle da tro at det skulle være mulig å møte noen vanlig attraktive menn på disse appene?

Jeg har vanlige, ikke-redigerte bilder. Ser flere av venninnene mine som har så flotte redigerte og styla bilder som er misvisende, de får mange matcher. Men da må vel mennene bli skuffa når de ser dem i virkeligheten? 

Må jeg lage en flott bilde kollasjer med en haug med styla bilder for å i det hele tatt få matcher av vanlige menn?

Skjønner ikke greia.. Andre med disse erfaringene?

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du ikke er en 7?

Anonymkode: 313f3...154

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver du til dem selv da?

Anonymkode: 8ab90...3f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du prøver å være morsom her, men om en kvinne ikke får match en gang på tinder er hun jo fullstendig urealistisk.

Ikke match: 1000 lysår unna realistisk

Match, men svarer ikke: Helt urealistisk

Sex men ikke forhold: Urealistisk

Anonymkode: 26a7e...d95

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ok attraktiv dame på 30. Ikke noen slående skjønnhet, men ganske pen/søt. Har draget ute i vikeligheten, men på happn/tinder får jeg svært få matcher og de jeg matcher med skriver ikke til meg. Jeg er nok rundt en 7 er får å sette tall på det, og sviper på tilsvarende menn, rundt 7... Gidder ikke engang og svipe på de kjekkeste og forventer ikke noen matcher der. Men man skulle da tro at det skulle være mulig å møte noen vanlig attraktive menn på disse appene?

Jeg har vanlige, ikke-redigerte bilder. Ser flere av venninnene mine som har så flotte redigerte og styla bilder som er misvisende, de får mange matcher. Men da må vel mennene bli skuffa når de ser dem i virkeligheten? 

Må jeg lage en flott bilde kollasjer med en haug med styla bilder for å i det hele tatt få matcher av vanlige menn?

Skjønner ikke greia.. Andre med disse erfaringene?

Anonymkode: 8ab86...8e5

Jeg har ikke erfaring, men jeg er enig at du ikke skal ha redigerte og styla bilder, tror det er mange som har fått seg en overraskelse. Og jeg er sikker på at du er pen nok.

Har du vært lenge på disse appene da? Jeg har fått inntrykk av venninner som er på appene at det tar ofte lang tid før noen skriver. Er litt mer sånn "bare kikke" app for mange. Kanskje du skulle prøvd litt gode gammeldagse datingsider? Tror det kanskje er lettere å treffe noen der😊 

Anonymkode: f4412...d5f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags bilder bruker du da? Viser de litt personlighet, ser du blid ut osv?

Anonymkode: 3a989...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du ikke er en 7?

Anonymkode: 313f3...154

nei kanskje jeg har et urealistisk syn på eget utseende. Men blitt fortalt av mange kompiser at jeg er en 7 er. (dater sier jo at du er en 8-9 som jeg vet jo at bare er tull), men er ganske sikker på at kompisene ikke prøver å være høflige. 7 passer også ganske bra i forhold til de jeg pleier å finne tonen med in real life....

men kan godt være du har rett!

(er ikke helt gira på den skalaen, da selvfølgelig sjarm og personlighet har mye å si, men bare for å sette et tall på det) 

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skriver du til dem selv da?

Anonymkode: 8ab90...3f5

et par ja.. men liker jo egentlig at det er mennene som tar første inititativ, litt gammeldags sånn sett. 

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om du prøver å være morsom her, men om en kvinne ikke får match en gang på tinder er hun jo fullstendig urealistisk.

Ikke match: 1000 lysår unna realistisk

Match, men svarer ikke: Helt urealistisk

Sex men ikke forhold: Urealistisk

Anonymkode: 26a7e...d95

vet ikke helt hva du mener her? Jeg får da noen matcher, men det er ikke så mange. ihvertfall ikke på de jeg sveiper ja på. sveiper ja på en del..

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva slags bilder bruker du da? Viser de litt personlighet, ser du blid ut osv?

Anonymkode: 3a989...c0a

nei det er kanskje her jeg er for dårlig lurer jeg på.. ser blid ut på bildene, men viser kanskje ikke så mye personlighet.

mest bilder av ansiktet, ikke av kroppen. 

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke erfaring, men jeg er enig at du ikke skal ha redigerte og styla bilder, tror det er mange som har fått seg en overraskelse. Og jeg er sikker på at du er pen nok.

Har du vært lenge på disse appene da? Jeg har fått inntrykk av venninner som er på appene at det tar ofte lang tid før noen skriver. Er litt mer sånn "bare kikke" app for mange. Kanskje du skulle prøvd litt gode gammeldagse datingsider? Tror det kanskje er lettere å treffe noen der😊 

Anonymkode: f4412...d5f

takk for fint svar!

Ja jeg har også tenkt på det, at det kanskje ikke er så mange som egentlig er på utkik etter å faktisk møte folk på tinder..?

vurdere noen litt mer seriøse sider, men de er også litt mer "skumle" synes jeg- tinder er på en måte lettvint, på både godt og vondt

Anonymkode: 8ab86...8e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd Tinder en liten periode. Jeg er vel 5, 6er med sminke og en sjelden gang 7, om jeg har en eksepsjonelt god dag og er heldig med sminken. Fikk mange match, og mange av dem sendte meg melding først. Nå forholder jeg meg ikke til rangering til vanlig og har aldri fått høre "du er en x" eller spurt om det. Er du ung, tidlig 20årene? Det virker som rangering og god bilderedigering er noe som er viktig for dere. Det er trist. Jeg har egentlig ingen gode tips, for jeg mener man ikke skal redigere bilder. Men synes det er rart du som en "7" har problemer med matching.

Anonymkode: 33eaf...4cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd Tinder en liten periode. Jeg er vel 5, 6er med sminke og en sjelden gang 7, om jeg har en eksepsjonelt god dag og er heldig med sminken. Fikk mange match, og mange av dem sendte meg melding først. Nå forholder jeg meg ikke til rangering til vanlig og har aldri fått høre "du er en x" eller spurt om det. Er du ung, tidlig 20årene? Det virker som rangering og god bilderedigering er noe som er viktig for dere. Det er trist. Jeg har egentlig ingen gode tips, for jeg mener man ikke skal redigere bilder. Men synes det er rart du som en "7" har problemer med matching.

Anonymkode: 33eaf...4cb

er egentlig ikke noen fan av det heller, men tenkte hvis ikke jeg skrev det ville alle svarene her vært at jeg var for stygg for tinder.. poenget var vel egentlig at jeg syns tinder er vanskelig og får å høre andres erfaringer.. syns ikke tinder og det virkelige liv tilsvarer helt, eller så går jeg kanskje rundt og har null selvinnsikt kanskje 😅

men takk for erfaringer delt! :)

Anonymkode: 8ab86...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2020 den 20.16, AnonymBruker skrev:

et par ja.. men liker jo egentlig at det er mennene som tar første inititativ, litt gammeldags sånn sett. 

Anonymkode: 8ab86...8e5

Liker at damer gjør kjøkken arbeid. Litt gammeldags sånn sett... 

Damer liker å velge ut godbitene i likestillings posen. 

Anonymkode: b5b28...3c1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er en 7er så må du ta kontakt selv... Mennene er såpass kravstore at de alltid tester ut babes først og flere menn regelrett forventer at du skal ta kontakt fordi vi blir sett på som det sterkeste kjønnet. Vi velger og de sitter på rumpa og venter.

vi er ikke så ulike vi menn og damer.

Anonymkode: 3cb1d...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er en 7er så må du ta kontakt selv... Mennene er såpass kravstore at de alltid tester ut babes først og flere menn regelrett forventer at du skal ta kontakt fordi vi blir sett på som det sterkeste kjønnet. Vi velger og de sitter på rumpa og venter.

vi er ikke så ulike vi menn og damer.

Anonymkode: 3cb1d...b3c

Er menn det sterkeste kjønnet på tinder? Nå var du morsom 😂

Anonymkode: c4356...c77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du noe interessant eller morsomt på bio i Tinder?
Det er mange, mange vakre kvinner på Tinder, og de alle ser ut ganske like og stereotypiske. Mange av disse har akkurat zero bio.
Det å skrive noe kan gjøre en stor forskjell.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Jeg er en relativt ok attraktiv dame på 30. Ikke noen slående skjønnhet, men ganske pen/søt. Har draget ute i vikeligheten, men på happn/tinder får jeg svært få matcher og de jeg matcher med skriver ikke til meg. Jeg er nok rundt en 7 er får å sette tall på det, og sviper på tilsvarende menn, rundt 7... Gidder ikke engang og svipe på de kjekkeste og forventer ikke noen matcher der. Men man skulle da tro at det skulle være mulig å møte noen vanlig attraktive menn på disse appene?

Jeg har vanlige, ikke-redigerte bilder. Ser flere av venninnene mine som har så flotte redigerte og styla bilder som er misvisende, de får mange matcher. Men da må vel mennene bli skuffa når de ser dem i virkeligheten? 

Må jeg lage en flott bilde kollasjer med en haug med styla bilder for å i det hele tatt få matcher av vanlige menn?

Skjønner ikke greia.. Andre med disse erfaringene?

Anonymkode: 8ab86...8e5

 

Velkommen til datingverdenen! Dette opplever de fleste, både kvinner og menn. De peneste og kjekkeste får nok en del oppmerksomhet - men det blir vel ikke forhold ut av det for dem heller.

Tinder er et spill, tidsfordriv. Ikke legg for mye i det, og ikke forvent å finne kjæreste der. Det går sikkert an, men det er vanskelig. 

Hvorfor ikke prøve Sukker eller noe annet i tillegg? Da får du litt mer varierte arenaer å sjekke ut i din søken. Og det er fint med uredigerte bilder, fortsett med det! 

 

Anonymkode: c7d0c...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker at damer gjør kjøkken arbeid. Litt gammeldags sånn sett... 

Damer liker å velge ut godbitene i likestillings posen. 

Anonymkode: b5b28...3c1

Klart det, for det må være enten eller! På samme måte må menn som liker å åpne dører og ta initiativet betale for ALT og ta det fulle og hele økonomiske ansvaret for familien, for alt er svart hvitt og alt handler alltid om den underliggende spliden mellom mann og kvinne! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe i det heletatt på tinder og happn? Ikke lagt merke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...