Noddi Skrevet 20. desember 2020 #941 Del Skrevet 20. desember 2020 (endret) Amatariel skrev (2 timer siden): 10 DPO Jeg ble veldig fornøyd da jeg tempet i morges og så resultatet. Opp igjen!! Det er første gang denne høsten at at tempen går opp igjen etter at den gikk ned i går. De to tidligere syklusene har den bare tikket jevnt nedover når det først har begynt den veien dpo-land. Så sto da speeeent opp for å gå på do, men negativ test. Veldig spent på morgendagen, for er da jeg mener jeg får svaret... er jeg gravid så skal det slå ut på 11 dpo hos meg. ♦ Min chart ♦ Så spennende! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Hadde hvert utrolig koselig om du fikk en positiv test nå før jul 🎄 Endret 20. desember 2020 av Noddi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. desember 2020 #942 Del Skrevet 20. desember 2020 Kjempespennende! Gleder meg masse til oppdatering😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. desember 2020 Forfatter #943 Del Skrevet 20. desember 2020 Off ja, nå er jeg veldig spent. Veksler hver time med å være sikker på at jeg er gravid, til å være sikker på at jeg ikke er det... Alt ved det normale i dpo-land altså... I morgen har jeg typisk nok ikke bare arbeidsdag, men fysisk-på-kontoret også. Ikke så mange av dem for tiden, men noen. Og i morgen er siste dag før etterlengtet juleferie. Som betyr at morgenen blir litt stress, men må bare stå opp ekstra tidlig for å få testet. Åååå som jeg håper på to streker!! I sommer testet jeg jo positivt rett før jeg skulle ut i sommerferie, og det ER så passende og deilig å ha fri fra jobb den første tiden altså. På alle måter. Slipper å forholde seg til kolleger, stressrutiner, psyken har godt av fri da osv. Jeg vet det er mye å be om at jeg skal bli gravid igjen i forkant av en ferie, men pleeeeeease da - jeg ønsker meg det så veldig veldig mye ❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 20. desember 2020 #944 Del Skrevet 20. desember 2020 Ååååh krysser alle fingrene for deg! 🤞🤞🤞🤩 Blir spennende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 20. desember 2020 #945 Del Skrevet 20. desember 2020 Krysser alt jeg har for at julemiraklet ligger i magen din! ❤️ Hadde vært så utrolig fint. 🤞🏻 Om du er gravid nå, ville du ventet til julaften med å fortelle mannen? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. desember 2020 Forfatter #946 Del Skrevet 20. desember 2020 bittelillebolla skrev (Akkurat nå): Om du er gravid nå, ville du ventet til julaften med å fortelle mannen? 🥰 Ja det ville jeg 😊 Skulle jeg fått noe positivt snart så vil det jo være svakt. Pleier å teste noen dager med svake streker selv alene først, før jeg tar en digital når jeg egentlig er sikker - så det vil jo sammenfalle perfekt med julaften ♥ Så da måå det jo bli en strømpe til mannen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
24aa Skrevet 20. desember 2020 #947 Del Skrevet 20. desember 2020 For en utrolig trist historie ❤️ Alt man skal gå gjennom i dette livet.. Men nå julenissen, nå får du oppfylle @Amatarielsitt juleønske! Og mitt for den saks skyld, jeg ønsker at du skal få positiv test nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 20. desember 2020 #948 Del Skrevet 20. desember 2020 Amatariel skrev (32 minutter siden): Ja det ville jeg 😊 Skulle jeg fått noe positivt snart så vil det jo være svakt. Pleier å teste noen dager med svake streker selv alene først, før jeg tar en digital når jeg egentlig er sikker - så det vil jo sammenfalle perfekt med julaften ♥ Så da måå det jo bli en strømpe til mannen! Åh, det høres helt magisk ut! ❤️🎄 Blir spennende dager fremover. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Znowie Skrevet 20. desember 2020 #949 Del Skrevet 20. desember 2020 Åååh 💛 Lykke till med testingen, krysser alt jeg har! Nå må det bli🤞❄️ #babystøvdinvei✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioritura Skrevet 20. desember 2020 #950 Del Skrevet 20. desember 2020 Krysser fingrene for to streker 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. desember 2020 #951 Del Skrevet 21. desember 2020 Venter spent på teste-oppdatering!! 🤩🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #952 Del Skrevet 21. desember 2020 11 DPO Ble negativt i dag også 😭 Så her er det nok kjørt. Man kan jo alltids håpe før mensen kommer, men egentlig er det jo bare dumt. Jeg har blitt gravid syv ganger før og alltid fått strek innen 11 dpo. I tillegg så er tempen der som den pleier å være et par dager før mensen. Er helt tom for ord egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 21. desember 2020 #953 Del Skrevet 21. desember 2020 Amatariel skrev (2 minutter siden): 11 DPO Ble negativt i dag også 😭 Så her er det nok kjørt. Man kan jo alltids håpe før mensen kommer, men egentlig er det jo bare dumt. Jeg har blitt gravid syv ganger før og alltid fått strek innen 11 dpo. I tillegg så er tempen der som den pleier å være et par dager før mensen. Er helt tom for ord egentlig. Ånei! Dette var jo ikke sånn vi håpet på vi skulle jo få positiv test sammen nå og gå inn i julen med hver vår lille hemmelighet! ❤️ Det er så sabla DRITT det opplegget her! ❤️😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 21. desember 2020 #954 Del Skrevet 21. desember 2020 (endret) Åh! 😞 Så synd det ikke ble positiv test dag. Forstår godt at du gjerne vil skimte en strek på 11 DPO, når du har fått det i de tidligere svangerskapene. Kan jo tenkes at dersom det var en festedipp på 9DPO at du bare trenger litt mer tid? Sender deg en trøsteklem, og håper du skimter strek i morgen. Endret 12. september 2021 av bittelillebolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snølilje Skrevet 21. desember 2020 #955 Del Skrevet 21. desember 2020 ÅÅ, det var leit å lese ❤️❤️❤️ Jeg hadde så veldig troen på at det var din tur nå, og det er jo fortsatt i teorien mulig med en positiv test. Uansett, i dag går mine tanker til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. desember 2020 #956 Del Skrevet 21. desember 2020 Ååå, det var kjipe nyheter ☹️ Håper det går greit med deg! Neste gang må jo bare bli din tur🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sovia Skrevet 21. desember 2020 #957 Del Skrevet 21. desember 2020 Det var kjedelig å høre 😔 Kommer du til å teste i morgen? Jeg har fortsatt litt håp igjen 💖 klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. desember 2020 Forfatter #958 Del Skrevet 21. desember 2020 Noldi skrev (55 minutter siden): Neste gang må jo bare bli din tur🤞🏼 Må bare håpe... men begynner å bli få muligheter av "neste gang" nå altså. Sovia skrev (3 minutter siden): Det var kjedelig å høre 😔 Kommer du til å teste i morgen? Jeg har fortsatt litt håp igjen 💖 klem til deg! Ja jeg tester nok i morgen. Spotting pleier ikke å begynne før utpå dagen dagen før IKM så den kommer sikkert i morgen ettermiddag/kveld. Så får tatt en testing til da. Sånn i tilfelle. Men har null tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 21. desember 2020 #959 Del Skrevet 21. desember 2020 Ånei 😥💔 Så trist! Noen ganger er det greit å ikke ha så mange ord heller, bare eksistere til du finner hardt underlag i vannet igjen. Stor styrkeklem💓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 21. desember 2020 #960 Del Skrevet 21. desember 2020 Så trist å se!😔 Krysser fingrene for at løpet ikke er kjørt enda, og at du får en fantastisk julegave i år❤️🎄 Sender deg en god klem!🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå