Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (2 timer siden):

10 DPO

Jeg ble veldig fornøyd da jeg tempet i morges og så resultatet. Opp igjen!! Det er første gang denne høsten at at tempen går opp igjen etter at den gikk ned i går. De to tidligere syklusene har den bare tikket jevnt nedover når det først har begynt den veien dpo-land. Så sto da speeeent opp for å gå på do, men negativ test.

Veldig spent på morgendagen, for er da jeg mener jeg får svaret... er jeg gravid så skal det slå ut på 11 dpo hos meg.

Min chart ♦

Så spennende! 🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Hadde hvert utrolig koselig om du fikk en positiv test nå før jul 🎄

Endret av Noddi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off ja, nå er jeg veldig spent. Veksler hver time med å være sikker på at jeg er gravid, til å være sikker på at jeg ikke er det...
Alt ved det normale i dpo-land altså... gal2.gif.276c9d79a0eb1081accc85a2923daff5.gif

I morgen har jeg typisk nok ikke bare arbeidsdag, men fysisk-på-kontoret også. Ikke så mange av dem for tiden, men noen. Og i morgen er siste dag før etterlengtet juleferie. Som betyr at morgenen blir litt stress, men må bare stå opp ekstra tidlig for å få testet. Åååå som jeg håper på to streker!! I sommer testet jeg jo positivt rett før jeg skulle ut i sommerferie, og det ER så passende og deilig å ha fri fra jobb den første tiden altså. På alle måter. Slipper å forholde seg til kolleger, stressrutiner, psyken har godt av fri da osv. Jeg vet det er mye å be om at jeg skal bli gravid igjen i forkant av en ferie, men pleeeeeease da - jeg ønsker meg det så veldig veldig mye ❤️

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at julemiraklet ligger i magen din! ❤️ Hadde vært så utrolig fint. 🤞🏻 Om du er gravid nå, ville du ventet til julaften med å fortelle mannen?  🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bittelillebolla skrev (Akkurat nå):

Om du er gravid nå, ville du ventet til julaften med å fortelle mannen?  🥰 

Ja det ville jeg 😊 Skulle jeg fått noe positivt snart så vil det jo være svakt. Pleier å teste noen dager med svake streker selv alene først, før jeg tar en digital når jeg egentlig er sikker - så det vil jo sammenfalle perfekt med julaften ♥ Så da måå det jo bli en strømpe til mannen! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig trist historie ❤️ Alt man skal gå gjennom i dette livet..

Men nå julenissen, nå får du oppfylle @Amatarielsitt juleønske! Og mitt for den saks skyld, jeg ønsker at du skal få positiv test nå!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (32 minutter siden):

Ja det ville jeg 😊 Skulle jeg fått noe positivt snart så vil det jo være svakt. Pleier å teste noen dager med svake streker selv alene først, før jeg tar en digital når jeg egentlig er sikker - så det vil jo sammenfalle perfekt med julaften ♥ Så da måå det jo bli en strømpe til mannen! 

Åh, det høres helt magisk ut! ❤️🎄 Blir spennende dager fremover. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Ble negativt i dag også 😭 Så her er det nok kjørt. Man kan jo alltids håpe før mensen kommer, men egentlig er det jo bare dumt. Jeg har blitt gravid syv ganger før og alltid fått strek innen 11 dpo. I tillegg så er tempen der som den pleier å være et par dager før mensen. 

Er helt tom for ord egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (2 minutter siden):

11 DPO

Ble negativt i dag også 😭 Så her er det nok kjørt. Man kan jo alltids håpe før mensen kommer, men egentlig er det jo bare dumt. Jeg har blitt gravid syv ganger før og alltid fått strek innen 11 dpo. I tillegg så er tempen der som den pleier å være et par dager før mensen. 

Er helt tom for ord egentlig.

Ånei! Dette var jo ikke sånn vi håpet på :( vi skulle jo få positiv test sammen nå og gå inn i julen med hver vår lille hemmelighet! ❤️ 

Det er så sabla DRITT det opplegget her! ❤️😩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! 😞 Så synd det ikke ble positiv test dag. Forstår godt at du gjerne vil skimte en strek på 11 DPO, når du har fått det i de tidligere svangerskapene. Kan jo tenkes at dersom det var en festedipp på 9DPO at du bare trenger litt mer tid? Sender deg en trøsteklem, og håper du skimter strek i morgen.:klem:

Endret av bittelillebolla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, det var leit å lese ❤️❤️❤️ Jeg hadde så veldig troen på at det var din tur nå, og det er jo fortsatt i teorien mulig med en positiv test. Uansett, i dag går mine tanker til deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Noldi skrev (55 minutter siden):

Neste gang må jo bare bli din tur🤞🏼

Må bare håpe... men begynner å bli få muligheter av "neste gang" nå altså.

Sovia skrev (3 minutter siden):

Det var kjedelig å høre 😔 Kommer du til å teste i morgen? Jeg har fortsatt litt håp igjen 💖 klem til deg!

Ja jeg tester nok i morgen. Spotting pleier ikke å begynne før utpå dagen dagen før IKM så den kommer sikkert i morgen ettermiddag/kveld. Så får tatt en testing til da. Sånn i tilfelle. Men har null tro :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei 😥💔 Så trist! Noen ganger er det greit å ikke ha så mange ord heller, bare eksistere til du finner hardt underlag i vannet igjen.

Stor styrkeklem💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å se!😔 Krysser fingrene for at løpet ikke er kjørt enda, og at du får en fantastisk julegave i år❤️🎄 Sender deg en god klem!🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...