Noldi Skrevet 19. oktober 2020 #461 Del Skrevet 19. oktober 2020 Åhh! Det var jo ikke det som skulle skje☹️ Nå håper jeg iallfall at du tar feil ang eggløsningen fra annenhver eggstokk, men sånn som jeg har blitt kjent med deg tipper jeg at du (dessverre akkurat nå) har rett..😶 Veldig kjedelig! Det skulle jo være to streker for deg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 19. oktober 2020 #462 Del Skrevet 19. oktober 2020 Styrkeklem 💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 19. oktober 2020 #463 Del Skrevet 19. oktober 2020 Denne nedturen er jeg så redd for at jeg også får om noen dager. Vet ikke hva annet man kan si enn ❤️❤️tenker på deg. Håper det går neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 19. oktober 2020 #464 Del Skrevet 19. oktober 2020 Såå kjipt å lese ☹️ Skjønner godt at du er veldig nedfor idag ! Håper du får eggløsning til rett tid i neste syklus og at det ikke blir en lang en som du tror..❤️ Skjønner det er ekstra kjipt når du nesten vet at du går en lang syklus i vente😕 sender deg mange klemmer og håper du kommer deg litt opp igjen! Vet selv hvor langt nede man blir en liten stund når man håper så inderlig og er optimist også tar man så feil og får blenda tester! Man synker så sammen og gnisten og håpet forsvinner en liten stund før man får det tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 19. oktober 2020 #465 Del Skrevet 19. oktober 2020 🙁 Dette var trist! Sender deg en stooor trøsteklem. Skulle ønske dette var måneden sistemann skulle sitte, men ikke gi opp. Jeg er helt sikker på at sistemann snart dukker opp. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 19. oktober 2020 #466 Del Skrevet 19. oktober 2020 Så trist, Amatariel. Stor klem til deg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 19. oktober 2020 #467 Del Skrevet 19. oktober 2020 Så trist å lese Håper i allefall at mensen kommer som den skal så du kan komme deg videre i neste syklus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 20. oktober 2020 #468 Del Skrevet 20. oktober 2020 Dette var veldig kjedelig å lese 😭 stor klem til deg❤️ Tenker masse på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 20. oktober 2020 #469 Del Skrevet 20. oktober 2020 Tenker på deg i dag, har mensen kommet? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #470 Del Skrevet 20. oktober 2020 13 DPO Tror det er første gang etter at vi startet prøvingen i år at jeg kan skrive 13 dpo. Mensen har ikke kommet, men spottingen er på plass. Det første kom i går ettermiddag, og da var jeg HELT sikker på at mensen skulle komme i natt, eller i alle fall i dag. Som den pleier. Men har bare vært litt lysebrunt i dag også. Så da styrker det mistanken om at jeg ikke er så langt i dpo-land og at EL skjedde 1-2 dager senere enn antatt. Kan tro på tempen hvis lutealfasen min også bekrefter det så... Håper nå bare mensen kommer i morgen Så utrolig nedslående å ikke bli gravid i denne syklusen, og det hjelper ikke akkurat på at jeg ikke kommer i gang med ny syklus. Spesielt ikke når jeg tror/vet at den blir en måned lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 20. oktober 2020 #471 Del Skrevet 20. oktober 2020 Hm, da kan det jo virke som tempingen var rett ja. Får håpe mensen bare kommer greit i gang, så kommer du deg virdere mot ny PP når spotting uansett har startet. Kjipt 😞 Og særlig når du forventer en laaang syklus neste gang. Gode klemmer din vei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #472 Del Skrevet 21. oktober 2020 CD 1 Selv om jeg har visst det noen dager nå (negativ test siden fredag, og spotting som begynte for to dager siden), så er det ikke noe mindre nedslående med denne syklusdagen i dag. En blodig, fæl dag som tærer på både fysisk og psykisk! Jeg prøver som oftest å holde en positiv tone, ovenfor meg selv og andre, men akkurat i dag - på CD 1 og i min egen dagbok så får dere ha meg unnskyldt for at det blir mye negativitet. Jeg hadde håpet så innmari på at jeg skulle slippe denne dagen! Det føltes uendelig viktig å klare å bli gravid nå, og jeg kjenner enda på det. At nå har jeg ikke mye håp igjen, på at vi skal få en sistemann Tiden renner ut mellom fingrene på oss... Halvparten av prøvetiden vi hadde til rådighet er brukt opp. Og ting ser bare mørkt ut fremover. Jeg tror den sjansen vi hadde, med at jeg ble gravid i sommer var den vi skulle få. Og når ikke det gikk så er nok toget gått for oss. På dette tidspunktet var det nå meningen at OUL skulle vært overstått, familie, venner og kolleger skulle visst nyheten og jeg skulle gått inn i en julehøytid med stor mage og ivrige spark. I stedet for er det absolutt ingen graviditet å vise til, og jeg går inn i årets mørkeste og mest deprimerende årstid uten håp om det. Jeg vet jeg ikke kommer til å gi opp, men bruke det halvåret som er igjen. Men det er ikke lett. Jeg kjenner jeg blir sterkt motarbeidet. Som sagt minimalt med håp igjen. Syklusen min er ofte lang, og det mest skremmende er at OM jeg klarer å bli gravid så er ikke det noe betryggende. Det er mer sannsynlig at jeg opplever ny abort enn at jeg ikke gjør det. Så uansett hva som skjer det neste halvåret så er det særdeles tvilsomt noe positivt. Så det er ikke rart at tankene om å bare gi opp nå før jeg må igjennom mer dritt er til stede. Vi må gi opp om et halvår uansett, så jeg vil sannsynligvis spare meg for mange nedturer, ufattelige lange ventedager osv. dersom vi bare gjør det nå. Sorgen over å ikke få en sistemann vil måtte bearbeides uansett, så jo før jo bedre kanskje? Når det gjelder tempingen og charten min, så ble det jo litt spennende. På tross av motarbeidelse på termometeret, høstferiereise og at det generelt tar tid å komme inn i vanen med å tempe, så ble ikke charten så verst. Det er en tydelig endring på høyere temp etter EL! Men EL-testen min og FF ble ikke enige om når EL var. EL-test mener EL var på CD17, og FF mener (uten test) at det var CD19. Jeg ville ikke bestemme meg for noe før jeg fikk se når mensen kom. Jeg har en ganske stabil lutealfase på 12 dager så (èn gang i år var den på 11 dager). Så 13 dager mener jeg er urealistisk. Jeg har derfor fått test og temp til å møtes på halvveien, og bestemt at EL var CD18. Da ble lutealfasen på 12 dager. Charten for pp4 ble slik Jeg har gått igjennom syklusene jeg har hatt i 2020 og i rekkefølge er dette antall dager de har hatt: 40 - 54 - 29 - 38 - 29 - 40 - 29. Så det er vel temmelig trygt å si at den nye syklusen jeg går inn i nå blir å være ca. 40 dager lang! FF gjetter IKM på CD36. Bare deprimerende.... Og jeg var forutseende for en stund siden og bestilte en gynekologtime. Men fikk ikke før 3/11. Som betyr at det er for sent å begynne på EL-fremkallende medisin, for da er jeg på CD14. Han blir nok å ta UL og får sett på disse dårlige eggene som venter en evighet med å slippe, men er nok ikke så mye å gjøre med det da. Så jeg føler egentlig at denne pp'en er fucked allerede - det er gøy på CD1 Så da vandrer tankene tilbake om det overhodet er vits å fortsette prøvingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 21. oktober 2020 #473 Del Skrevet 21. oktober 2020 ❤️Føler virkelig med deg. Kunne virkelig ønske at det var noe jeg kunne gjøre eller si for å gjøre dagen din bedre. Men sender deg masse digitale styrkeklemmer. Tenker at du skal gi deg selv rom til å føle litt på sorg og skuffelse i noen dager. Forhåpentligvis finner du tilbake optimismen veldig snart. Vi er så mange som er her! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 21. oktober 2020 #474 Del Skrevet 21. oktober 2020 Åååå❤️ Skjønner veldig godt at du set mørkt på det hele akkurat nå☹️ Ser veldig ut som at du har rett når det kommer til syklusene dine ja.. Men jeg holder håper oppe❤️ Halve tiden har gått, men dere har fortsatt halvparten igjen! Kan ikke gjøre annet enn å håpe at det går bra❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerne009 Skrevet 21. oktober 2020 #475 Del Skrevet 21. oktober 2020 Huff, skjønner at du er litt dyster nå. Det er lov! 😣 håper du finner igjen styrke om ikke lenge. Sender deg masse håp herfra, i alle fall❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 21. oktober 2020 #476 Del Skrevet 21. oktober 2020 Skjønner så godt at dette er en veldig tung dag for deg☹️❤️ Men om det er noe trøst så har jeg veldig troa på at du blir gravid på den halve tiden som er igjen 😊 håper du kommer deg opp igjen, men er veldig lov til å være lei seg først!❤️ Den prøvingen er skikkelig hardt, og det tar veldig på når ting ikke går som man trodde 😞 kanskje ekstra sårt for deg nå når du egentlig skulle være langt på vei på denne tiden allerede❤️ tenker ettersom du mest sannsynlig har en lang syklus nå, det er ikke noe sjans for at du kan få medisiner for å få EL tidligere, enn at du må vente i 14 dager på gynekolog timen, men at du kan starte på de før den timen med at du ringer gyn å hører? Når i syklusen må du starte på medisinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. oktober 2020 Forfatter #477 Del Skrevet 21. oktober 2020 14 minutter siden, Love90 skrev: tenker ettersom du mest sannsynlig har en lang syklus nå, det er ikke noe sjans for at du kan få medisiner for å få EL tidligere, enn at du må vente i 14 dager på gynekolog timen, men at du kan starte på de før den timen med at du ringer gyn å hører? Når i syklusen må du starte på medisinene? Tanken slo meg også, selv om jeg fikk den tidligste timen de hadde (!) da jeg bestilte den for noen uker siden. Så jeg har sendt e-post til dem i dag i håp om at det kan enten gå an å skvise meg inn på akuttime eller utstede resept på letrozol uten at jeg har time. Ingen av disse alternativene tror jeg egentlig går igjennom. Å være utålmodig regnes neppe som akutt der. Og medisiner tror jeg ikke jeg får "så lett". Mulig jeg er et komplisert tilfelle han vil undersøke nærmere jeg tar jo 1500mg metformin daglig også. Om jeg ikke husker feil så tror jeg man starter på letrozol på CD4. Var iallefall sånn da jeg gikk på pergo for mange år siden, og den medisinen tror jeg er "byttet ut" med letrozol nå. Så det betyr at jeg egentlig bare har frem til helgen til å få svar om det er mulig å få noe hjelp nå. Men har jo stålsatt meg lenge på at det ikke går og at jeg må igjennom denne lange syklusen nå. Så jeg får sikkert medisin til neste der igjen, når jeg har normallengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 21. oktober 2020 #478 Del Skrevet 21. oktober 2020 Veldig kjedelig at mensen kom og jeg har full forståelse for de tankene som du har nå. Ekstremt kjedelig at det er en lang syklus i vente og det føles urettferdig at du ikke har time før om 14 dager..! Syns det er bra at du har sendt mail, håper du får svar på det snarest. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 21. oktober 2020 #479 Del Skrevet 21. oktober 2020 Åh, gode tanker til deg❤️🎈 Det er aldri fint med mensen når ønsket er graviditet, selv om du rakk å forberede deg litt i takt med negative tester. Og negativ må det være lov å bli. Har dere satt en bestemt dato dere vil avslutte prøvingen om et halvt år om det ikke klaffer? 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 21. oktober 2020 #480 Del Skrevet 21. oktober 2020 Stor cyberklem 💕 Det er lov til å klage og føle at livet er dritt, ofte hjelper det å la seg selv "føle" uten hemninger. Få ut grums rett og slett! Skjønner at det er trist! Så gi deg selv rom noen dager nå til å bare kjenne på at dette var trist og at det er helt OK å føle på det også. Jeg syns ikke du skal gi opp før alt håp er ute da🤞🏻 Mirakler kan skje 🧚♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå