Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Uansett hvor mye jeg ønsker å bli gravid med mitt første mirakel, så håper jeg nesten at det sitter for deg før enn for meg... 

Du har vært igjennom så mye at jeg unner deg dette siste mirakelet ditt 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange klemmer @Niny :klemmer::klemmer::klemmer: 
Her inne er vi mange som ønsker å bli gravide og jeg håper sååå at vi lykkes alle sammen! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD16

Sååå skuffende med negativ EL-test i dag 😭 Dumt å være så håpefull, jeg vet... Men plutselig kjente jeg noen spennende murringer da jeg satt på jobb. Tenkte automatisk åh det kjennes ut som testen vil bli positiv. I tillegg var det akkurat på CD16 sist syklus at jeg fikk positiv test med EL påfølgende dag. Og den syklusen ble jeg som kjent gravid. Så jeg er jo VELDIG klar for å bare gjenta det. 

Testen var ikke akkurat i nærheten av å bli positiv heller, tvert imot kanskje ukas svakeste strek -sukk-. 

Rart det der, men jeg føler meg litt som en splittet personlighet. Ene delen av meg er fortsatt gravid, der jeg tenker nei det kan jeg ikke spise når jeg ser en spekeskinke, tenker at jeg skulle vært 12 uker på vei i morgen og slikt. Andre delen av meg har lagt aborten laaangt bak meg og er på full fart mot fremtiden. Det er den delen som virkelig trodde og håpte at EL skulle komme nå 😑 Men når jeg får summet meg så skjønner jeg jo at det er litt vel mye å håpe på. Jeg skal sikkert være glad om jeg får EL i det hele tatt denne syklusen. Men jeg er jo ikke det. Jeg vil jo ha en normal/tidlig EL! Vil ikke vente i ukesvis - på å få en sjanse til å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper EL er rett rundt hjørnet for deg, og at det resulterer i en terminspire ❤️ Det fortjener du synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner tankene dine så utrolig godt! Må være veldig vanskelig å være i den situasjonen du er i nå.. ikke bare vanskelig fordi det ikke er lenge siden du var gravid, men også vanskelig fordi nye sykluser etter abort ikke alltid er like forutsigbare heller... Men jeg håper selvfølgelig at lykken din snur og at eggløsningen kommer snart😍 Håper dagen din blir bedre og tankene lettere❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner skuffelsen utrolig godt. Du har gått igjennom utrolig mye på kort tid, må være ekstra vanskelig for deg akkurat nå. Jeg har virkelig truen på at du snart får en positiv EL test - så snill som du er mot alle her fortjener du virkelig det!! ❤️ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være rart å plutselig omstille seg til å ikke være gravid mer 🙁 håper så inderlig at eggløsningen er her snart og at det er gullegget!❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Amatariel skrev:

CD17

Bare innom for å vise hvor sykt svake EL-testene mine er *grynt*

20200828_203654_copy_300x214.jpg.a5990928db2903acbcc6ab6ad61af37c.jpg

Plutselig blir de sterkere :) om det er en trøst, mine er like svake og jeg har hatt fast 28 dagers sykluser før MA 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usch, det er så vondt å leit att du må igjennom så mye 😢❤️ krysser fingrene for neste gang🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD19

Ja jeg kunne virkelig trengt en eggløsning nå. For å føle at jeg går videre... føler jeg HAR gått videre i psyken, men det fysiske står og stamper. Det er også irriterende at jeg kjenner noe. Har et merkelig nedpress, og noen murringer som minner meg veldig om EL som kommer. F.eks på jobb her tidligere i uken. Hadde det vært før MA'en så hadde jeg garantert fått positiv EL-test med de kroppslige tegnene. Men dro jo hjem da og fikk svaaak test. Så noe har skjedd. At kroppen skal lage "tegn", men så er det ikke noe.

Men - jeg tar en daglig EL-test hver ettermiddag, så må bare vente og se.... kan love jeg sier i fra her om det plutselig blir noe spennende økning på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, ventetiden er så gørt! Forhåpentligvis er kroppen i gang, og eggløsningen finner sted snart. Sender deg en stor klem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig ventetid når man bare vil komme i dpo land! Så må man vente så lenge på eggløsning først! Håper den er nærme nå så du slipper mer unødvendig venting! Du har hatt nok av venting synes jeg! Nå må dette gå! Virkelig din tur snart!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bahh, kjedelig å måtte vente sånn på noe man lengter etter! Skjønner veeeeeldig godt hvordan du har det akkurat nå😅 og det er noe dritt! Håper det skjer noe spennende så dagene flyr og at eggløsningen er her før du vet ordet av det😄😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD20

Beklager at jeg gnåler om det samme her hver dag... 🙄 er bare ikke noe annet å skrive om. Men ja, venter stadig på EL. Håper hardt på ettermiddagens test, men nå har jeg blitt skuffet så mange dager og kroppen føles ikke annerledes ut, at jeg har ikke akkurat så sterk tro. 

Bare fryktelig irriterende... At jeg fikk tidlig EL (CD17) sist pp var forsåvidt et unntak. Så egentlig ikke SÅ rart at det ikke skjedde samtidig nå. I syklusen før det fikk jeg EL på CD26. Så er vel det jeg bør håpe på... at den kommer da. I følge appen min skal den visst ikke komme før CD29. Men stoler ikke voldsomt på EL-preduksjonene den har egentlig altså. Ikke når syklusen er så ustabil. Og nå etter en MA også. Så må nok bare vente og se... 

Men jeg blir lei meg over at dette tar tid. Jo lenger tid, jo mindre sannsynlig for at jeg blir gravid raskt igjen, er mine tanker. Bare tidligere erfaringer som snakker da... Etter de to tidlige SA'ene mine kom første EL bare noen dager etter beregnet og jeg ble jo gravid begge de gangene på nytt. Etter aborten i uke 14 tok det 8 måneder jeg ble gravid igjen! Så jo lenger tid som går nå jo mer føler jeg at det er 'den veien det går'. At ny graviditet ikke er å forvente med det første... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte også at ting tok så lang tid etter min siste SA i uke 9/10, hadde en vanlig syklus først så begynte jeg å vente på eggløsning som aldri kom! Fikk endelig eggløsning på syklusdag 33, og ble gravid! Venting er virkelig det værste i denne prosessen med prøvetid/graviditet! Fører med seg så mye usikkerhet!😣 Håper ventingen din nå fører noe godt med seg! Jeg har en god følelse på at den neste spiren din er rett rundt hjørnet, og sitter løpet ut❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hopptimisten skrev:

Fikk endelig eggløsning på syklusdag 33, og ble gravid!

God nyhet som hjalp å høre! :klemmer: Men innerst inne skjønner jeg at jeg må ha oppbrukt min flaks på å bli gravid på første pp etter abort... altså - har opplevd det TO ganger. Det er ganske sykt. Så det er en høy hest å falle ned fra... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør nok ikke ventingen noe lettere, men når jeg mistet første gang tok det 40 dager før ny eggløsning - og jeg ble gravid. Når jeg mistet for andre gang fikk jeg eggløsning på dag 16 og jeg ble gravid da også. Så jeg tror ikke det har en sammenheng. 
Jeg håper kroppen din snart er klar og slipper gullegget. 🥰

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...