Eggedoris Skrevet 30. mars #3781 Skrevet 30. mars Mardina skrev (10 minutter siden): Trykk på nyeste innlegg/kommentarer. Jeg får kommentaren min opp. Gjorde d🤔 hm.. rare greier
Mardina Skrevet 30. mars #3782 Skrevet 30. mars Eggedoris skrev (Akkurat nå): Gjorde d🤔 hm.. rare greier Kanskje du må vente litt, før den kommer opp? Evt. slå av og på tlf. 1
Snusmumrikk1 Skrevet 30. mars #3783 Skrevet 30. mars (endret) Mardina skrev (1 time siden): Kanskje du må vente litt, før den kommer opp? Evt. slå av og på tlf. Kommer ikke opp her heller masse kommentarer fra samme dame, da - var vel for vanskelig å skrive alt i én Endret 30. mars av Snusmumrikk1 2
Petrine12 Skrevet 30. mars #3784 Skrevet 30. mars Om det kun er du sjølv som ser kommentaren er du blitt blokka av twinsa
Eggedoris Skrevet 30. mars #3785 Skrevet 30. mars Mardina skrev (2 timer siden): Kanskje du må vente litt, før den kommer opp? Evt. slå av og på tlf. Litt nysgjerrig på hva du skrev under dagens vlog 🙈😅
Mardina Skrevet 30. mars #3786 Skrevet 30. mars Eggedoris skrev (12 minutter siden): Litt nysgjerrig på hva du skrev under dagens vlog 🙈😅 " Hvorfor er det bare Guro som skal få lov til å sove ut og tas hensyn til? Dere er to stk i den husholdningen der og nå er det på høy tid at du Pia (og MammaNorwaytwins)setter litt flere krav. Ta mer plass og våg å si fra! Det går over stokk og stein hos dere. Og dere har et barn å ta vare på. Tviler sterkt på at Guro noengang har vært alene med han 🤔" Det var det jeg skrev. Har ikke fått svar enda da. Og om det kommer, så er det vel bare bortforklaringer og unnskyldninger 🙄 1 8
Snusmumrikk1 Skrevet 30. mars #3787 Skrevet 30. mars Mardina skrev (45 minutter siden): " Hvorfor er det bare Guro som skal få lov til å sove ut og tas hensyn til? Dere er to stk i den husholdningen der og nå er det på høy tid at du Pia (og MammaNorwaytwins)setter litt flere krav. Ta mer plass og våg å si fra! Det går over stokk og stein hos dere. Og dere har et barn å ta vare på. Tviler sterkt på at Guro noengang har vært alene med han 🤔" Det var det jeg skrev. Har ikke fått svar enda da. Og om det kommer, så er det vel bare bortforklaringer og unnskyldninger 🙄 De har helt sikkert slettet den, eller ikke godkjent kommentaren. Kommer sikkert en rant i morgen 5
Sol Rampelyset Skrevet 30. mars #3788 Skrevet 30. mars Tråden er ryddet for bilde uten kilde og krenkende innlegg. Sol, admin.
Mardina Skrevet 30. mars #3789 Skrevet 30. mars Snusmumrikk1 skrev (3 timer siden): De har helt sikkert slettet den, eller ikke godkjent kommentaren. Kommer sikkert en rant i morgen Kommentaren er der enda, så ingenting er slettet. Nesten så jeg gleder meg til "rant" i morgen 😂 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 30. mars #3790 Skrevet 30. mars Mardina skrev (12 minutter siden): Kommentaren er der enda, så ingenting er slettet. Nesten så jeg gleder meg til "rant" i morgen 😂 jeg får den ikke opp verken på pc eller telefon😭 men ser noen andre har en morsom kommentar om kvinneguiden 1
Iso1 Skrevet 30. mars #3791 Skrevet 30. mars Er da ikke greit å legge ut bilder av folk sånn og gjøre narr da… tenk at dere er voksne folk… nesten, nei det ER flaut! Som hun sa i kommentaren, dere kan ikke ha det bra med dere selv. 4 1
Mardina Skrevet 30. mars #3792 Skrevet 30. mars Iso1 skrev (13 minutter siden): Er da ikke greit å legge ut bilder av folk sånn og gjøre narr da… tenk at dere er voksne folk… nesten, nei det ER flaut! Som hun sa i kommentaren, dere kan ikke ha det bra med dere selv. Nå er bildet tatt vekk da, så du slipper å "bekymre" deg mer for det. Jeg kan ikke snakke på vegne av alle andre i denne tråden, men jeg har det fint og står for det jeg har skrevet i denne tråden. Guro er sakte men sikkert på vei utenfor stupet, men innser ikke det selv. Det er hovedsakelig DET folk er bekymret for. Hun har tross alt ansvar for et barn, som attpåtil har spesielle behov. Men hun virker ikke spesielt interessert i å hjelpe sin egen sønn. Og det er svært bekymringsverdig 😔 3 1
Kvinneforkjemper1 Skrevet 30. mars #3793 Skrevet 30. mars Mardina skrev (38 minutter siden): Nå er bildet tatt vekk da, så du slipper å "bekymre" deg mer for det. Jeg kan ikke snakke på vegne av alle andre i denne tråden, men jeg har det fint og står for det jeg har skrevet i denne tråden. Guro er sakte men sikkert på vei utenfor stupet, men innser ikke det selv. Det er hovedsakelig DET folk er bekymret for. Hun har tross alt ansvar for et barn, som attpåtil har spesielle behov. Men hun virker ikke spesielt interessert i å hjelpe sin egen sønn. Og det er svært bekymringsverdig 😔 Jeg personlig har det supert med meg selv, men når en person som faktisk har ansvar over sitt eget levende barn lar livet sitt gå så nedover er det forståelig at man reagerer. De kan ikke fortsette slik uten rutiner og orden når de faktisk har et barn i hus, som spesielt moren snart ikke klarer å passe på. Jeg må ærlig innrømme at det å se en mor ikke klare å ta vare på sønnen alene er jo litt bekymringsverdig, tror de fleste her skriver ut av bekymring mer enn hets, men når man bretter ut om livet sitt på sosiale medier må man forvente negativitet også. 5 1
Mardina Skrevet 30. mars #3794 Skrevet 30. mars Kvinneforkjemper1 skrev (6 minutter siden): Jeg personlig har det supert med meg selv, men når en person som faktisk har ansvar over sitt eget levende barn lar livet sitt gå så nedover er det forståelig at man reagerer. De kan ikke fortsette slik uten rutiner og orden når de faktisk har et barn i hus, som spesielt moren snart ikke klarer å passe på. Jeg må ærlig innrømme at det å se en mor ikke klare å ta vare på sønnen alene er jo litt bekymringsverdig, tror de fleste her skriver ut av bekymring mer enn hets, men når man bretter ut om livet sitt på sosiale medier må man forvente negativitet også. Kunne nok ikke sagt det bedre selv 👏 3
Janmar Skrevet 30. mars #3795 Skrevet 30. mars Mardina skrev (3 timer siden): Kommentaren er der enda, så ingenting er slettet. Nesten så jeg gleder meg til "rant" i morgen 😂 Kommentaren din er ikke der. Da har de enten skjult den for alle andre eller så er du blokkert eller noe 1 1
Mardina Skrevet 30. mars #3796 Skrevet 30. mars Janmar skrev (2 minutter siden): Kommentaren din er ikke der. Da har de enten skjult den for alle andre eller så er du blokkert eller noe Kommentaren min er der den, jeg ser den jo. Hadde jeg vært blokkert, så hadde jeg jo ikke fått mulighet til å kommentere i det hele tatt.
Janmar Skrevet 30. mars #3797 Skrevet 30. mars Mardina skrev (15 minutter siden): Kommentaren min er der den, jeg ser den jo. Hadde jeg vært blokkert, så hadde jeg jo ikke fått mulighet til å kommentere i det hele tatt. Ingen andre ser den. Så da har de skjult den for andre. Men du kan se den 1 1
tyggis Skrevet 31. mars #3798 Skrevet 31. mars Bare å finne frem popcornet og glede seg til rant i neste vlog da kanskje? Fra Pia som ikke gjøre noe av hverken sove på såffan, liste seg rundt i eget hjem og ikke tørre å starte kaffemaskina på morran, eller blir vekka midt på natta når M våkner.. Deretter fra Gugga som benytter sjansen til å hvile mens hun kan fordi hun har ekstra vondt. Hun har alltid vondt må vi huske, så dette er ekstra vondt. Og for noe sprøyt at hun ikke kan være alene med sønnen sin tipper jeg hun sier.. men vi husker ifjor sommer da P var på jobb eller syk og mnt meldte avbud til strandtur pga sykdom.. gikk G på stranda med sønne da? neida, hun KJØRTE rundt i håp om at han sovna lenge nok til at hun kunne dra hjem i bula igjen. 3 2
Mardina Skrevet 31. mars #3799 Skrevet 31. mars tyggis skrev (1 time siden): Bare å finne frem popcornet og glede seg til rant i neste vlog da kanskje? Fra Pia som ikke gjøre noe av hverken sove på såffan, liste seg rundt i eget hjem og ikke tørre å starte kaffemaskina på morran, eller blir vekka midt på natta når M våkner.. Deretter fra Gugga som benytter sjansen til å hvile mens hun kan fordi hun har ekstra vondt. Hun har alltid vondt må vi huske, så dette er ekstra vondt. Og for noe sprøyt at hun ikke kan være alene med sønnen sin tipper jeg hun sier.. men vi husker ifjor sommer da P var på jobb eller syk og mnt meldte avbud til strandtur pga sykdom.. gikk G på stranda med sønne da? neida, hun KJØRTE rundt i håp om at han sovna lenge nok til at hun kunne dra hjem i bula igjen. Nesten så jeg gleder meg litt til "rant" 😂 Kommer til å bli sååååå skuffet om det ikke kommer noe 😆 4
Iso1 Skrevet 31. mars #3800 Skrevet 31. mars Mardina skrev (49 minutter siden): Nesten så jeg gleder meg litt til "rant" 😂 Kommer til å bli sååååå skuffet om det ikke kommer noe 😆 Da håper jeg at det ikke kommer noe rant. Kan ikke folk bare leve som det passer dem da? At det skal ha noe å si for andre er veldig rart. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå