Anonymus6 Skrevet 22. mars #3701 Skrevet 22. mars Syns de viser litt mer i vloggene i det siste?😊 håper London vloggene også blir litt mer innholdsrike i år 2 1
Miss perfect Skrevet 23. mars #3702 Skrevet 23. mars Nå har twinsa endelig kommet seg til London. Så får vi se hvor mye vondter som har blitt med. 1 2
lew Skrevet 23. mars #3703 Skrevet 23. mars Miss perfect skrev (2 minutter siden): Nå har twinsa endelig kommet seg til London. Så får vi se hvor mye vondter som har blitt med. Er nok ingen,dem var så klare i dagens vlogg😅Hørte ikke noe om trøtthet heller. 1
Miss perfect Skrevet 23. mars #3704 Skrevet 23. mars lew skrev (11 minutter siden): Er nok ingen,dem var så klare i dagens vlogg😅Hørte ikke noe om trøtthet heller. Nei er nettopp det 😂 1
Snusmumrikk1 Skrevet 23. mars #3705 Skrevet 23. mars Miss perfect skrev (1 time siden): Nå har twinsa endelig kommet seg til London. Så får vi se hvor mye vondter som har blitt med. Vondter, smerter og tretthet har også tatt ferie nå 2
Mardina Skrevet 23. mars #3706 Skrevet 23. mars Vondter i London? Vi vet vel alle at det er fraværende når tvinsa er der 😄 1
Anonymus6 Skrevet 23. mars #3707 Skrevet 23. mars De har jo vært i god form den siste uka😊 (bortsett fra lit forkjølelse)
Kløftfrid Skrevet 24. mars #3708 Skrevet 24. mars Etter sååå mye trasking som en reisedag og London bringer med seg, så hørte vi ingenting om smerter. Ingenting! Men uff, det er jo kjedelig med dette matopplegget. Alt er lagt opp rundt måltidene. Kjenner ingen som planlegger turen sin med utgangspunkt i restaurantbesøkene. Kun de som oppsøker virkelig spesielle steder og som er genuint opptatt av ulike smaker osv. Pia var så stolt av seg selv fordi hun smakte på noe som viste seg å være godt. Er man voksen så smaker man vel uansett?? Håååper det tar seg opp og at vi slipper å bare se menyer og innsiden av tomme restaurantlokaler..... 2 6
lew Skrevet 24. mars #3709 Skrevet 24. mars Kløftfrid skrev (3 timer siden): Etter sååå mye trasking som en reisedag og London bringer med seg, så hørte vi ingenting om smerter. Ingenting! Men uff, det er jo kjedelig med dette matopplegget. Alt er lagt opp rundt måltidene. Kjenner ingen som planlegger turen sin med utgangspunkt i restaurantbesøkene. Kun de som oppsøker virkelig spesielle steder og som er genuint opptatt av ulike smaker osv. Pia var så stolt av seg selv fordi hun smakte på noe som viste seg å være godt. Er man voksen så smaker man vel uansett?? Håååper det tar seg opp og at vi slipper å bare se menyer og innsiden av tomme restaurantlokaler..... Blir nok desverre bare mat og tomme lokaler som du sier.Dem tør jo ikke filme der det skjer noe.Dem er flaue over filme,men i dagens samfunn med så mye infulensere bør dem legge det på hylla og tørre mer.Livet dems handler om spise.Når hvor og hva.Guro snakka om hva dem måtte ha på rommet så di hadde noe spise på før frokost også i live sendinga.Det var bare frukt,men sier bare at tankesettet er fokusert på mat.Smertene er nok lagt igjen på hylla i gangen hjemme,som dem trer inn i med en gang dem er hjemme😅 4
Miss_Sunshine* Skrevet 24. mars #3710 Skrevet 24. mars (endret) Som en som sliter med kroniske smerter daglig, og gikk med de i 3,5 år uten å bli trodd før jeg fikk en diagnose, så skal det nokså mye til før jeg ikke tror på noen når de sier de har smerter, men disse to altså.. Guro, som for bare to-tre uker siden måtte ha en lang pause på sofaen etter å ha kjørt sønnen i barnehagen før hun kunne tømme oppvaskmaskina, eller må inn og hvile hver tredje time de ukene hun har gutten, sprader nå rundt i London som ingenting, og hun så ikke ut som all livsgnist hadde forlatt henne på kvelden heller, det er visst bare de ukene hun har barnet. Og Pia klarte jo tydeligvis å holde seg i aktivitet i mer enn et par timer uten at beina sviktet. Nei, jeg kvier meg faktisk ikke for å si det lengre; de har kun vondt vondt når det passer dem selv - spesielt Guro, og det synes jeg er et hån mot de som faktisk sliter! Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot matinnhold, men det er jo ikke akkurat de mest inspirerende spisestedene de drar til, et par av rettene så jo mer ut som hundemat. Håper vi får se litt mer rundt om i gatene, og ikke bare ryggen til Guro! Endret 24. mars av Miss_Sunshine* 4 11
NinaLisa Skrevet 24. mars #3711 Skrevet 24. mars Dét hotellrommet var virkelig nitrist spør du meg. Lite og trangt og ingen steder å gjøre av seg annet enn i senga. Joda jeg registrerte en pinnestol og et lite skrivebord. Man skulle tro at etter å ha vært i London over 20 ganger skulle man finne et bedre hotell. 2
Petrine12 Skrevet 24. mars #3712 Skrevet 24. mars Har alltid havna på knøttsmå hotellrom i London sjølv 😅 Trangt og smått er det ofte, men dele seng? Aldri i livet… veldig mange hotell har rom med sengene i god avstand. 1
Gogglebox Skrevet 24. mars #3713 Skrevet 24. mars NinaLisa skrev (9 minutter siden): Dét hotellrommet var virkelig nitrist spør du meg. Lite og trangt og ingen steder å gjøre av seg annet enn i senga. Joda jeg registrerte en pinnestol og et lite skrivebord. Man skulle tro at etter å ha vært i London over 20 ganger skulle man finne et bedre hotell. Billig da. Koster rundt 1000kr natta. Men enig i at det var nitrist. Som kroniker selv (som jentene påstår at de er), så bruker jeg ofte litt mer penger på et litt større hotellrom for å kunne ha muligheten til å slappe av litt der eller kunne oppholde meg en hel dag på rommet hvis jeg blir dårlig. Men de er jo som turister flest. På farta fra morgen til kveld med fullstappet timeplan. 1 1
lew Skrevet 24. mars #3714 Skrevet 24. mars Ja og den trange senga til 2 store damer(har vært stor selv)Ser for meg krabbe over hverandre når den innerste må opp om natta🙊Det var heller ingen problem med stå opp på natta når dem skulle reise.Når barnet våkner må Pia opp.Mye rart med di 2 der. 5 1
Tradegy Skrevet 24. mars #3715 Skrevet 24. mars (endret) Lurer på om reisefølget på turen har fått noe medbestemmelse når det gjelder mat. Det virker jo som om de har booket måltider i huet og ræva. Det kommer til å bli fullstendig krise når det blir barnepåske og kyllingen våkner klokka 3 Hadde jeg vært Pia, hadde jeg sørget for enerom og noen netter med skikkelig søvn. (Men avhengigheten, går jo åpenbart begge veier.) Tenk å ligge klin oppi søstera si som 40+...det er jo virkelig spesielt. Håper det blir litt liv i bloggen til "Gunnel & Maritta " Endret 24. mars av Tradegy 6 1
Eva-Lena Skrevet 24. mars #3716 Skrevet 24. mars Tradegy skrev (1 time siden): Lurer på om reisefølget på turen har fått noe medbestemmelse når det gjelder mat. Det virker jo som om de har booket måltider i huet og ræva. Det kommer til å bli fullstendig krise når det blir barnepåske og kyllingen våkner klokka 3 Hadde jeg vært Pia, hadde jeg sørget for enerom og noen netter med skikkelig søvn. (Men avhengigheten, går jo åpenbart begge veier.) Tenk å ligge klin oppi søstera si som 40+...det er jo virkelig spesielt. Håper det blir litt liv i bloggen til "Gunnel & Maritta " Gunnel & Maritta 😂 Spot on 5
Kløftfrid Skrevet 24. mars #3717 Skrevet 24. mars Eva-Lena skrev (55 minutter siden): Gunnel & Maritta 😂 Spot on Gunnel og Maritta fortalte jo hverandre hva de syns om den andre😁 2
lew Skrevet 24. mars #3718 Skrevet 24. mars Guro er på tinder,lurer på hva hu ønsker seg der😅En mann på deling😅 1
Eva-Lena Skrevet 24. mars #3719 Skrevet 24. mars Kløftfrid skrev (21 minutter siden): Gunnel og Maritta fortalte jo hverandre hva de syns om den andre😁 De var ett skikkelig radarpar 😂 2
Eva-Lena Skrevet 24. mars #3720 Skrevet 24. mars lew skrev (2 minutter siden): Guro er på tinder,lurer på hva hu ønsker seg der😅En mann på deling😅 Ønsker seg sikker hushjelp, barnepasser, kokk og økonomisk verge 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå