Gå til innhold

Norwaytwins

Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Guro orker jo ikke være med på noe,ikke turer,lekeland,svømmehall,turer til petters familie på søndagene.virker som han er alenefar.Mye rot i huset å.Kan ikke kjøpe gode sko til ungen,men kjøpe Disney figurer til seg selv er greit🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Føler Guro har mistet seg selv mer og mer..og Pia har fått tidenes selvtillit, tar over vloggene, avbryter og er overivrig. Positivt at hun ser for seg å starte i jobb igjen da👍🏻 Tror hun har veldig godt av det og ikke minst at de to får litt avlastning fra hverandre. Kanskje Guro kan fokusere litt mer på seg selv og ta tak i diverse ting(vekta blant annet)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Guro prater om traumebehandling, har hun sagt noe om hva slags traumer det er snakk om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kratt_ skrev (2 timer siden):

Ser at Guro prater om traumebehandling, har hun sagt noe om hva slags traumer det er snakk om?

Nei, og jeg tror ikke hun kommer til å gjøre det heller. Når det gjelder deres egen helse og det de sliter med, så holder de kortene tett til brystet 😊 Så blir det gjerne spekulasjoner og da bruker dem gjerne en halv video på å rante om det 😄 Så helsesituasjonen deres snakker de ikke så mye om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har fulgt dem en god stund nå. Og jeg tror Guro gjør klokt i å ikke få flere barn med tanke på helsesituasjonen sin. Er ganske tydelig at hun sliter med kroppen sin. En annen ting jeg reagerer på er at Pia virker utrolig hjelpeløs? Alle trenger hjelp innimellom men det virket som hun malte minimalt hjemme hos seg selv og ikke hang hun opp gardinstanga selv? Lat eller bare utrolig vant til at andre gjør det for henne? Tenker det må være utrolig slitsomt å måtte ha andre til å gjøre noe så enkelt for seg når man bor alene. 

Endret av Missmischief
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia har sikkert ein diagnose. Blir so ivrig og litt barnslig? Guro har det nok veldig tøft for tida. Er aldri åleine med guten sin? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Petrine12 skrev (På 26.1.2024 den 21.21):

Pia har sikkert ein diagnose. Blir so ivrig og litt barnslig? Guro har det nok veldig tøft for tida. Er aldri åleine med guten sin? 

Hvilken diagnose skulle det vært? Det er ingen diagnose å være barnslig 😄 Jeg er selv 44 og kan fint like og gjøre barnslige ting. Men jeg har ingen diagnose på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle Pia det? Er da vanlig å bli ivrig for ting i voksen alder også, og er da ingen aldersgrense på å være litt barnslig? Hun er nok litt engstelig av seg pga angsten, men noe mer tror jeg ikke det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man diagnose fordi man er ivrig og litt barnslig? Da er det jamen mange som har diagnoser rundtomkring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga oppførsel hennas i mange situasjoner. Men heldigvis er ho der so Guro har hjelp når som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (27 minutter siden):

Pga oppførsel hennas i mange situasjoner. Men heldigvis er ho der so Guro har hjelp når som helst. 

Det er fortsatt ikke en diagnose 😊 Med mindre du er legen til Pia 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (19 timer siden):

Oppførsel trenger ikke automatisk å bety diagnoser. Fordomsfullt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Autisme, adhd etc etc … ser ein jo i oppførsel! Ikkje i ei blodprøve…. 🤨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrine12 skrev (7 timer siden):

Autisme, adhd etc etc … ser ein jo i oppførsel! Ikkje i ei blodprøve…. 🤨

Tror ikke hun har autisme og i hvert fall ikke ADHD. Man kan være glad, fornøyd og like barnslige ting, uten at det ligger en diagnose bak. 

Jeg liker også ting som jeg egentlig burde være for "gammel" til å like. Men jeg har ingen diagnose p.g.a det 😄 

At hun har angst, har hun jo vært åpen om, men det er ikke det samme som autisme eller ADHD. Du bør være litt forsiktig med å sette diagnose på noen du ikke kjenner 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har eg no virkelig ikkje gjort😅 Berre ein følelse som blir tydligare med tida…. Bedre stå for det om ho har enn å virke so nervøs og usikker i enkle utfordringer i kvardagen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Petrine12 skrev (54 minutter siden):

Det har eg no virkelig ikkje gjort😅 Berre ein følelse som blir tydligare med tida…. Bedre stå for det om ho har enn å virke so nervøs og usikker i enkle utfordringer i kvardagen. 

Hva angår det egentlig deg åssen hun oppfører seg og hva hun sliter med? Hvorfor se på vloggene for å analysere dem? Har du å lite å gjøre? Finn på noe annet!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditte er kvinneguiden….. kommentere folk er lixom greia 😏😏 No er det no fleire som ser at Guro ikkje er åleine med Mikkel. Kommentarene på YouTube siste dagane såra nok Guro meir enn meg her 🙂 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (På 4.2.2024 den 18.47):

Hvorfor skulle Pia det? Er da vanlig å bli ivrig for ting i voksen alder også, og er da ingen aldersgrense på å være litt barnslig? Hun er nok litt engstelig av seg pga angsten, men noe mer tror jeg ikke det er. 

Om ikke spesifikt en diagnose, så er likevel interessene påfallende for en kvinne i slutten av 30-årene. Hun leser ungdomslitteratur, samler på Disney-objekter og innreder boligen som et barnerom. Hun søker ikke voksentilværelsen, og er tilsynelatende (for) trygg i rammene hun har. Det fremstår nesten litt regredierende. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diencephalon skrev (51 minutter siden):

Om ikke spesifikt en diagnose, så er likevel interessene påfallende for en kvinne i slutten av 30-årene. Hun leser ungdomslitteratur, samler på Disney-objekter og innreder boligen som et barnerom. Hun søker ikke voksentilværelsen, og er tilsynelatende (for) trygg i rammene hun har. Det fremstår nesten litt regredierende. 

Og hva så? Hvis det er sånn hun vil ha det så er det sånn hun skal få ha det! Går ikke ut over noen andre, gjør det vel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...