Gå til innhold

Norwaytwins


Håbrannfanger

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (2 minutter siden):

Det er da ikke ditt problem! Slutt og rakke ned på Guro på måten du gjør! 

Ikke ditt problem heller hva jeg mener.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lew skrev (2 minutter siden):

Ikke ditt problem heller hva jeg mener.

Du driver med hets av Guro som mor! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt. 
 

Sol, admin.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (På 12.3.2024 den 20.04):

Og heller ikke redd for dytte i seg all mat.Så London turen,med donuts og kaker.Grovt brød vet dem ikke hva er.Brus med sukker,det prøver dem å skjule.Guro har ikke ork til passe ungen sin,Petter gjør alt.Burde kansje gått mer turer enn lage videoer/Virker som you tube går foran alt.

Jeg tror neppe de spiste bare donuts og kaker i London selv om det kanskje var det de viste mest. (Har ikke sett alle vloggene derfra) Hva vet du om de spiser grovt brød eller ikke? De viser jo ikke frem alt de spiser. Og hvordan vet du at de prøver å skjule at de drikker brus med sukker? Dessuten er ikke sukkerfri brus noe bedre… Vann er det beste i hverdagen. Selv drikker jeg brus bare i helgen, da med sukker og ikke så store mengder. Jeg er normalvektig med en bmi på 19,7. 

At Petter gjør alt er ikke sant. Guro sliter med søvnen og det er ikke rart hun er mye trøtt og sliten da. Sliter selv med sterk utmattelse pga alvorlig kronisk sykdom (og ikke livsstil om du trodde det) så jeg vet alt om hvordan det er å ikke ha krefter til alt man vil. Jeg håper virkelig Guro kan bli kvitt søvnproblemene sine. Å ikke få sove selv om man er aldri så trøtt og sliten er helt forferdelig. Og med et lite barn i tillegg, huff. Håper virkelig det ordner seg for henne. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Jeg tror neppe de spiste bare donuts og kaker i London selv om det kanskje var det de viste mest. (Har ikke sett alle vloggene derfra) Hva vet du om de spiser grovt brød eller ikke? De viser jo ikke frem alt de spiser. Og hvordan vet du at de prøver å skjule at de drikker brus med sukker? Dessuten er ikke sukkerfri brus noe bedre… Vann er det beste i hverdagen. Selv drikker jeg brus bare i helgen, da med sukker og ikke så store mengder. Jeg er normalvektig med en bmi på 19,7. 

At Petter gjør alt er ikke sant. Guro sliter med søvnen og det er ikke rart hun er mye trøtt og sliten da. Sliter selv med sterk utmattelse pga alvorlig kronisk sykdom (og ikke livsstil om du trodde det) så jeg vet alt om hvordan det er å ikke ha krefter til alt man vil. Jeg håper virkelig Guro kan bli kvitt søvnproblemene sine. Å ikke få sove selv om man er aldri så trøtt og sliten er helt forferdelig. Og med et lite barn i tillegg, huff. Håper virkelig det ordner seg for henne. 

Der skrev du det som det er. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (19 timer siden):

Jeg tror neppe de spiste bare donuts og kaker i London selv om det kanskje var det de viste mest. (Har ikke sett alle vloggene derfra) Hva vet du om de spiser grovt brød eller ikke? De viser jo ikke frem alt de spiser. Og hvordan vet du at de prøver å skjule at de drikker brus med sukker? Dessuten er ikke sukkerfri brus noe bedre… Vann er det beste i hverdagen. Selv drikker jeg brus bare i helgen, da med sukker og ikke så store mengder. Jeg er normalvektig med en bmi på 19,7. 

At Petter gjør alt er ikke sant. Guro sliter med søvnen og det er ikke rart hun er mye trøtt og sliten da. Sliter selv med sterk utmattelse pga alvorlig kronisk sykdom (og ikke livsstil om du trodde det) så jeg vet alt om hvordan det er å ikke ha krefter til alt man vil. Jeg håper virkelig Guro kan bli kvitt søvnproblemene sine. Å ikke få sove selv om man er aldri så trøtt og sliten er helt forferdelig. Og med et lite barn i tillegg, huff. Håper virkelig det ordner seg for henne. 

De ser ut som de gjør, det sier seg selv at kostholdet også er litt deretter. De nudlene de spiser er helt sykt usunne. Og Guro lager seg titt og ofte nudler til kvelds. De kjøper også inn mye snacks(potetgull, godterier, brus) av «nyheter» på butikken når de har taste tester. Sjeldent det er andre matnyheter de kjøper inn og tester. 
 

Når det kommer til overskuddet tror jeg Guro hadde hatt veldig godt av å gått ned i vekt og fått seg noe å gått til. Om det så bare er noen timer for dag liksom.🤷🏻‍♀️ Når det kommer til M så synes jeg hun får mye hjelp faktisk, Pia har han titt og ofte hos seg på overnatting så Guro skal få sove ut og mammaen deres er også tett på og stiller opp mest mulig når hun kan virker det som.
 

Noen ganger handler det faktisk om å ta tak i seg selv også. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 12.3.2024 den 21.30):

Det er da ikke ditt problem! Slutt og rakke ned på Guro på måten du gjør! 

Er du den ene søstera eller?

Jeg vil ikke si at innlegget du kritiserte rakket ned, det beskrev bare hva hun selv viser oss i some.

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (5 timer siden):

De ser ut som de gjør, det sier seg selv at kostholdet også er litt deretter. De nudlene de spiser er helt sykt usunne. Og Guro lager seg titt og ofte nudler til kvelds. De kjøper også inn mye snacks(potetgull, godterier, brus) av «nyheter» på butikken når de har taste tester. Sjeldent det er andre matnyheter de kjøper inn og tester. 
 

Når det kommer til overskuddet tror jeg Guro hadde hatt veldig godt av å gått ned i vekt og fått seg noe å gått til. Om det så bare er noen timer for dag liksom.🤷🏻‍♀️ Når det kommer til M så synes jeg hun får mye hjelp faktisk, Pia har han titt og ofte hos seg på overnatting så Guro skal få sove ut og mammaen deres er også tett på og stiller opp mest mulig når hun kan virker det som.
 

Noen ganger handler det faktisk om å ta tak i seg selv også. 

Det er ikke din oppgave og blande deg i hva de spiser og hvordan de ser ut. 
 

Det er stygt og ufint gjort og i det hele tatt blande seg kostholdet til folk du ikke kjenner.

Det skader ikke deg om de spiser nudler! 
 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 15.3.2024 den 14.34):

Det er ikke din oppgave og blande deg i hva de spiser og hvordan de ser ut. 
 

Det er stygt og ufint gjort og i det hele tatt blande seg kostholdet til folk du ikke kjenner.

Det skader ikke deg om de spiser nudler! 
 

Dette er et DISKUSJONSFORUM. Og på tiktok viste de at de trykte i seg bit for bit av de burgerne. Kanalen deres handler 70% om MAT. Selvfølgelig får de kommentarer? Kommenterte bare at de nudlene er veldig usunne. Du burde seriøst ikke være her inne, så nærtagen som du er ovenfor noen andre.🙆🏻‍♀️😆

Endret av Smurfii
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 15.3.2024 den 9.02):

De ser ut som de gjør, det sier seg selv at kostholdet også er litt deretter. De nudlene de spiser er helt sykt usunne. Og Guro lager seg titt og ofte nudler til kvelds. De kjøper også inn mye snacks(potetgull, godterier, brus) av «nyheter» på butikken når de har taste tester. Sjeldent det er andre matnyheter de kjøper inn og tester. 
 

Når det kommer til overskuddet tror jeg Guro hadde hatt veldig godt av å gått ned i vekt og fått seg noe å gått til. Om det så bare er noen timer for dag liksom.🤷🏻‍♀️ Når det kommer til M så synes jeg hun får mye hjelp faktisk, Pia har han titt og ofte hos seg på overnatting så Guro skal få sove ut og mammaen deres er også tett på og stiller opp mest mulig når hun kan virker det som.
 

Noen ganger handler det faktisk om å ta tak i seg selv også. 

Ja, kosthold er viktig og nudler er usunt. Men igjen, jeg tror neppe de spiser bare usunt og de viser jo ikke frem alt de spiser. Når det gjelder såkalte "taste tester" er det jo godis og snacksnyheter folk vil se og det som får flest visninger. De kjøper sikkert inn sunne matnyheter og tester også, men de kan jo ikke filme all mat de spiser. Selv om de spiser usunne ting som nudler osv betyr det ikke at de BARE spiser usunt. Uansett syns jeg ikke det er noe særlig å kommentere utseende, vekt og kropp... Dessuten er det svært vanlig å legge på seg igjen etter slankeoperasjon har jeg hørt. Og jeg tror nok at Guro og familien spiser sunn mat i hverdagen, ikke minst pga Mikkel. Selv om det kanskje blir litt for mye usunne ting når han har lagt seg. Men hva så, de er voksne mennesker og det er deres valg.

Ja, hun skulle hatt noe å gå til, men det kan ligge flere ting bak som vi ikke vet noe om. Først må hun få hjelp med søvnproblemene sine. Begge har angst også, noe som kan være svært hemmende. Planen til begge er vel at de skal begynne å jobbe igjen på sikt? Ihvertfall såvidt jeg har skjønt. Men igjen, jeg ser ikke alle vloggene. Men jeg håper de begge kommer seg ut i en jobb som de vil trives i når de er klare for det ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 
 

Sol, admin. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for avsporinger. 
 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Synes Guro og Pia ser ut som to skjønne og ujålete damer! Ser på videoene deres i ny og ne, men når de velger å dele A så må de nesten forvente å få spørsmål om B... Først forteller de om både slankeoperasjoner og middagsplaner, men blir nærtakende når noen spør om detaljer eller hvorfor kostholdet deres er som det er. Når de velger å brette ut om hva de gjør hver. eneste. dag. i året må de nesten lære seg å være mer åpne og klare å innrømme at dietten kanskje ikke går så bra eller at de ikke har en helt super dag. Det er ikke vits å filme alt de gjør, spiser og snakker om ila. en dag om de ikke klarer å være litt mer gjennomsiktige (og ikke hårsåre). De får jo bakoversveis av genuine (og ikke like genuine) spørsmål når de burde vite at å være youtuber kommer med sine baksider. Det at en halv video kun kan være av de i forsvarsmodus over én enslig liten kommentar begynner å bli litt skremmende i deres voksne alder. Digger de begge men tror nok de snart må innse at de fyller 40 om ikke lenge, og at oppførsel og alder burde matche!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (På 15.3.2024 den 14.34):

Det er ikke din oppgave og blande deg i hva de spiser og hvordan de ser ut. 
 

Det er stygt og ufint gjort og i det hele tatt blande seg kostholdet til folk du ikke kjenner.

Det skader ikke deg om de spiser nudler! 
 

Er du en av dem eller? 

Nei det skader ikke folk på internett hva de spiser. Men når de er overvektige, har en del sykdommer og symptomer som tilsynelatende også er knyttet til vekt og kosthold, så må de faktisk tåle at folk stiller spørsmål ved atferden demmers når de selv velger å KUN promotere søppelmat og klaging på formen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...